• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 21:40 ]


    El Diablo.

    Catelinn

    Ik grijnsde. "Dat is waar ook" grinnikte ik, en ik ging er van profiteren ook. "Twee omeletten met spek en 2 geroosterde broodjes met roomboter" glimlachte ik. "En 1 hardgekookt ei" voegde ik er aan toe, aangezien ik ontzettende honger had. Ik drukte een kusje op zijn wangen. "Dankje papi" grinnikte ik, en ik pakte een glas sinasappelsap terwijl ik aan tafel ging zitten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik kijk Catelinn geirriteerd aan. "Je maakt een grapje?" Vraag ik. Ik zie al aan haar gezicht dat ze geen grapje maakt. Ik kreun zachtjes, kook het eitje, rooster de broodjes en maak de omeletten. "Alsjeblieft prinses" zeg ik met een licht geirriteerde ondertoon als ik al het eten voor haar neer zet. "Nog wensen?" Ik jat een geroostert broodje, neem een hap en leg hem terug.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    "dankjewel" glimlach ik, en net toen ik een broodje wou pakken griste hij die weg, om er vervolgens een hap er van nam en teruggaf. "Nog wensen?" Vroeg hij, en ik keek hem aan. Ik neigde om een nieuw broodje te gaan vragen, maar ik spaarde hem. "Nee, dankje papi" grijnsde ik, en drukte een klein kusje op zijn lippen om vervolgens te beginnen aan mijn ontbijt


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Eet smakelijk" zeg ik. Ik maak wat eten voor mezelf en plof neer aan de eettafel. "Vraag me af wat Demi gaat zeggen" zeg ik nieuwschierig. Ik neem een grote hap. "En de rest...heb jij sharona de laatste tijd nog gezien?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    "IK ook.. Wanneer zullen we het ze vertellen?" Ik keek hem even aan. "Nee, nu je het zegt.. Waar hangen ze toch allemaal uit?" Mompelde ik, om vervolgens een hapje te nemen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Ik weet het niet, Als we ze zien?" vraag ik. Ik haal mijn schouders op. "Ik zou het niet weten? slapen?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Dubbel]

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 8:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Catelinn

    Ik knikte, en voelde me nerveus worden. Wat als Dante en ik echt hier wegmoesten? Wat zouden ze er van vinden?
    Toen ik klaar was met eten zette ik mijn bord in de keuken. "Minder Jagermeister dus" mompelde ik, toen ik de neiging had om de koelkast open te trekken voor een fles.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "of gewoon geen jagermeister" zeg ik droog. Ik kijk haar doordringend aan. "Geen zorgen, we moeten hier niet weg" zeg ik. "En zo wel, heb ik genoeg plekken waar we heen kunnen maar ze kunnen ons niet missen Cathy, helemaal niet nu"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    Ik grijns, en laat nu beide handen op haar rug liggen. Ik kus grijnzend verder, en speel wat met haar haar.


    El Diablo.

    Catelinn

    "Ik hoop het maar" glimlachte ik. Het was jammer dat ik niet kon drinken of roken, maar ik had het er voor over. Ik had altijd al gedroomd van een kindje.. Ik omhelsde Dante. "Ikhou van je" mompelde ik, terwijl ik even mijn ogen sloot.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik wrijf over haar rug. "Ik ook van jou" zeg ik zacht. "wat er ook gebeurt, het komt wel goed, daar zorg ik wel voor" zeg ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik glimlachte. Niet dat hij dat kon zien, maar ik was zo gelukkig nu, alles leek zo perfect. "Dankje" zei ik zacht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Daar ben ik voor mami" zeg ik zacht. "Nou ga je eten eten voor het koud word en ik et voor niks gemaakt heb" grinnik ik. Ik ben gelukkig nu, eindelijk een kindje voor mezelf in plaats van al die peetkinderen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    "Yes sir" grinnikte ik zacht en ging verder met mijn ontbijtje. Ondertussen nam ik even een slok van mijn drinken, en dacht na wat de toekomst ons zal brengen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''