• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 21:40 ]


    El Diablo.

    Catelinn

    ''Ze is in de woonkamer'' mompelde ik naar Dante. Ik pakte een glas water, nam een paar slokjes en keek hem aan. ''Ben je er klaar voor?'' grinnikte ik, ietwat nerveus.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    "Nee" zeg ik droogjes. "Maar lets go" zeg ik. Ik sta op, loop half bachatadansend half lopend naar de woonkamer "las cosas pequenjas, un te quiero, un te amo" zing ik. "Hoi demi, mijn ouders broer en zusje komen eten, traditie" snap de hint, zie mijn stralende ogen en snap de hint!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Nee? Serieus? Mag ik even flauwvallen?' vroeg ik, ik sprong op hun af en knuffelden hen. 'Jullie laten er ook geen gras over groeien hè?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    "Nee je mag niet flauwvallen dat heb ik al gedaan" zeg ik droog als ik terug knuffel "nja het was niet geplanned maar t is welkom" ik glimlach


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik lachte even bij de herinnering van Dante die flauwviel. ''Dat heeft hij écht gedaan'' mompelde ik, en knuffelde terug.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth December Claire

    Ik grinnikte. 'Bravo hoor. Wanneer verhuizen jullie?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    "Wanneer verhuizen jullie?" Vraagt Demi. Ik had dit al enigsinds verwacht. "Vanavond" het is niet zo, maar ik wil de reactue zien, is het goed, gaan we gewoon naar mijn ouders.

    [Moete ze egt weg? :o]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik keek verbaasd naar Demi, en wou mijn mond opentrekken om iets te zeggen, maar Dante was me al voor. ''Vanavond'' zei hij, en ik keek hem even aan. Ik gaf verder geen reactie, en keek weer naar Demi.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sharona

    Ik loop de trap af terwijl ik een joint aansteek. Opeens hoor ik iets over verhuizen en loop de woonkamer in. 'Wie gaat verhuizen?' vraag ik verbaasd.


    El Diablo.

    Annabeth December Claire

    'Ons vrolijk klein familietje... En zo snel moet je nu ook weer niet weg, daar heb je nog 5 maanden ofzo voor!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    Ik frons mijn wenkbrouwen. "Soms snap ik echt helemaal niks van jou deems." Zucht ik terwijl ik mijn hoofd schud. "Moeten we wel of niet weg? Want anders pak ik gwn mijn spulle en ben ik pleite. Zo niet blijf ik lekker zitten en kook ik vanavond met mijn fantastische kookkunsten...voor die tijd, duidelijkheid graag"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Mag ik blij zijn, zorgen voor het welzijn van mij kleine 'nichtje' én jullie missen? Ik wil jullie niet kwijt, maar ik weet dat jullie moeten gaan, duidelijk?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destiny

    Ik grinnikte, 'Alsof we ooit iets niet stiekem deden,' zeg ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    'Good times' grinnik ik, 'Wanneer kwam jij nou bij de Latins? Ik weet wel dat toen jij daar kwam en ik 13 was, en ik zat daar dus al mooi 2 jaar' grinnik ik


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    "Yeh..kom babe we've got some packing to do" ik klop op Catelinn der schouder en ren de trap op. Stiekem hoop ik dat Demi me komt tegen houden

    [Please do!]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]