• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 21:40 ]


    El Diablo.

    Tyler

    'Ja toch' grijns ik, en leun weer achterover. 'Jij ook eens proberen?' vraag ik, en rol het skateboard naar haar voeten.


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    Ik wrijf even over mijn oren. "Je bent zw-" ik kijk Cathy stom verbaast aan. Vervolgens strAalde ik van geluk. "Je bent zwanger?" Vroeg ik blij. Om vervolgens te fronsen en mijn ogen verwijden "ik word pap-" ik viel stijl achterover de gang in, ik was flauwgevallen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Destiny

    Ik grinnik, 'Misschien werpen je lessen toch vruchten af,' zeg ik dan. Vroeger heeft hij het me geleerd. In het begin was ik een ramp echt verschrikkelijk en toen ik het eenmaal kon ging het me gemakkelijk af. Maar sinds ik weg ben heb ik het niet meer gedaan. Alex Ty en ik deden dit altijd samen en misschien was het onbewust maar ik heb het niet meer gedaan. Ik ga op het skateboard staan, 'Bewaak dit met je leven,' zeg ik dan en geef hem mijn telefoon en Ipod waarna ik van de halfpipe af skate.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Hahaha awww]

    Catelinn

    Ik schoot even in de lach toen Dante flauwviel. Moest ik niet om lachen, eigenlijk. Ik knielde naast hem neer, en sloeg hem zachtjes op zijn wang. ''Dante?'' zei ik, en grinnikte stilletjes. Ik was allang blij dat hij er gelukkig mee was, er waren genóég mensen die weggingen bij hun vriendin door een zwangerschap. En laat ik nou net in een bende zitten ook. ''Dante?'' herhaalde ik, terwijl ik helemaal in gedachten was verzonken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Hahah ahh best schattig ahaha xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Grijnzend kijk ik naar Destiny, en hou haar Ipod in mijn hand. Grinnikend doe ik een oortje in en luister muziek.


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    Kreunend open ik mijn ogen en zie Catelinn naast me zitten. Ik wrijf even over mijn achterhoofd. "Heb ik gedroomt of zei je nou echt dat ik papa word?". Kreun ik. "Dat er een kleine reyes komt.."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik schudde mijn hoofd. ''Dat heb je niet gedroomd'' zei ik, en weer voelde ik tranen van geluk stromen. Ik drukte een kusje op zijn lippen en omhelsde hem even. Tot zover was dit het beste moment van mijn leven, ik was zwanger..

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 22:32 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Destiny

    Ik skate terug naar Tyler en zie dat hij muziek luistert, 'Ik zei bewaak het met je leven niet gebruik het,' grinnikte ik toen en pakte één oortje om mee te luisteren.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik doe nog één post en dan ben ik weg ;3.

    Ik kan sowieso morgenochtend rond 7uur iets posten, en daarna tot 14:10 niet meer; moet even de oorzaak ontdekken waarom ik van die hoge schulden heb bij mijn abo :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    Ik grinnik, en geef het oortje terug. 'Allang blij dat je niet naar Bieber luistert.' grijns ik, en skate wat op en neer. Ik maak nog snel een truc voordat ik weer naast Des kom.


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    Ik kom overeind terwijl ik Catelinn knuffel. Ze is gwn zwanger. Ik wist wel dat dit niet het juiste moment was om te gaan! Ik druk een kus op haar wang en druk haar weer stevig tegen me aan. "Zwanger" fluister ik stralend. "Ik word papa"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alice Hannah Carters
    'Ik was toch al die tijd bij de grens van het noorden, dus waarom zou ik niet kunnen doorlopen' dacht ik. Ik keek om me heen, maar zag nergens bekende. Ik stond op, en begon te lopen.


    That is a perfect copy of reality.

    Catelinn

    Ik glimlachte, terwijl ik mijn hoofd in zijn nek begroef. ''Ik ben blij, Dante, dat je niet weggaat ofzo'' zei ik zacht, toen ik dacht aan een vroegere vriendin. Ze was 16 toen ze zwanger raakte, en haar vriend verliet haar gewoon.

    [Goodnight!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Destiny

    Ik begin te lachen, 'Ach, ik kan het wel voor je zingen en dansen,' grijns ik dan en spring in de pipe waarop ik begin te zingen. Iets wat ik al een tijdje niet had gedaan. 'I know you love me, I Know you Care, Just shout whenever, and i'll be there. You want my love, you want my heart And we will never ever ever be apart,' Ik begin te grijnzen en begin ook te dansen, 'And I was Like Baby, baby, baby, ooh like baby baby baby noo,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.