• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 21:40 ]


    El Diablo.

    [Hoe snel gaat dit ;0]


    That is a perfect copy of reality.

    [Vorige nog maar 6 reacties..]


    El Diablo.

    Tyler

    Ik kijk Catelinn even aan, 'gaat ie echt' vraag ik wantrouwend.


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    Ik frons mijn wenkbrouwen even maar besteed meer aandacht aan mijn telefoon. Wat voor problemen had mijn neef nou weer gecreeerd


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Destiny

    Uit het niets schrik ik wakker van een nachtmerrie. Ik kijk om me heen, en ga dan rechtop zitten. Ik was op de bank in slaap gevallen. Ik zucht en loop naar boven. Ik verkleed me even en pak dan de auto om vervolgens even weg te gaan rijden. Ik zucht en als ik de douche uitkom en mijn kamer in loop zie ik Alex op mijn bed liggen. Ik zie dat hij ook net wakker is, 'Nachtmerrie,' mompel ik dan. Hij knikt, 'Ik ook,' We hadden de laatste tijd terug komende nachtmerries, maar op een één of andere manier dromen we steeds het zelfde. Zal wel aan ons tweeling gebeuren liggen. Ik verkleed me even als hij gaat douchen. 'Waar gaan we heen?' vraagt hij als we beide klaar zijn, 'Even weg,' mompel ik dan en stap de auto in waarna hij achter het stuur gaat zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Catelinn

    ''Het gaat prima,'' glimlachte ik naar Tyler en nam nog een slokje water.
    Shit. Ik rende even naar boven, sloot mezelf op zodat het geluid gedempt werd, en gaf over in de wc-pot. Ik had vast iets verkeerds gegeten.. Ik spoelde door, en ging vervolgens mijn tanden poetsen om die vieze smaak weg te krijgen.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 15:57 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Fronsend kijk ik naar de trap. Wat is er nou met haar. "Reyes" zeg ik geirriteerd als mijn telefoon. "Homie je moet echt komrn" zegt mijn neef aan de andere kant. "Dat gaat niet, m'n wifey voelt zich niet zo goed" zeg ik. " Toe Dante we hebben je nodig homes.." Ik zucht diep


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik keek even naar mijn spiegelbeeld, fatsoeneerde mijn haar en liep weer naar beneden. ''Niks aan de hand'' mompelde ik, terwijl ik mijn glas met water pakte en op de bank plofte. De misselijkheid was er nog steeds, maar ik wou het niet verpesten voor de rest en hield het voor me.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hi peeps, jullie zijn rustig geweest terwijl ik op school vast zat...]
    Annabeth December Claire

    Langzaam stond ik op, ik kreunde pijnlijk, mijn schouder, f*ck...
    Ik keek vermoeid door de kamer heen, filmavond, scream, in slaap gevallen, wow, wat eng... NOT!
    'Dante?' vroeg ik verward, ik liep naar de keuken, maar iedereen leek weg, ik praatte wel met hem als hij naar beneden kwam.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    Ik zucht diep en stop mijn mobiel terug in mijn zak en ga op de leuning naast Cathy zitten. "Gaat het baby?". Vraag ik zacht. Ik moet toch even naar mijn neef maar eerst kijken of et goed gaat met Catelinn


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    ''Beetje misselijk, het gaat wel'' glimlachte ik, en pakte even zijn hand vast.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ze pakt mijn hand vast en ik breng het naar mijn mond en druk er een kus op. "Zeker weten? Want ik bel gwn mijn neef af en blijf lekker bij jou" zeg ik. "Of ik mag van de baas niet wegmogen" ik kijk demi even aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Moet ik nu ookal briefjes schrijven voor ouderlijke toestemming om wel of niet het huis te verlaten?' vroeg ik grinnikend. 'Maar wat is zijn probleem, ik kan hem wel helpen als je hier wilt bijven!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn

    ''Als hij je écht nodig heeft, moet je gewoon gaan hoor'' glimlachte ik. ''Ik red me wel'' voegde ik er nog aan toe, en ging even wat comfortabeler zitten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik zucht diep. "Hij zal wel weer zon dealer of pimp kwaad gemaakt hebben. En als ik dan zeg dat ie zijn eigen boontjes moet doppen haalt hij zijn kindjes van 1 en 3 erbij die me met grote puppy eyes aankijken en dan doe ik et alsnog" ik wrijf even over mijn gezicht. "Hij heeft een natuurtalent om in de problemen te komen. Je zou denke dat dat over zou gaan toen ie vader werd"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]