• Zeiktopic




    Ok, aangezien je verder leest na mijn waarschuwing dat het een zeiktopic is, veronderstel ik dat je misschien toch enige interesse toont.
    Bedankt daarvoor.

    Ik zit in een redelijk lastige situatie op liefdesgebied en weet echt niet meer wat ik in hemelsnaam aan moet vangen.
    Er is een jongen uit mijn vriendenkring die enkele maanden geleden had opgebiecht dat hij gevoelens had voor me.
    Ik wees hem af omdat ik niets voor hem voelde, maar ondanks dat bleven we vrienden.
    Er verstreken enkele maanden en toen besefte ik pas dat ik eigenlijk wel wat voel voor hem en ik weet dat hij me nog altijd ziet zitten.
    Hij weet echter ook dat ik wat voel voor hem, wat het er niet makkelijker op maakt omdat ik twijfel.

    Maar ik durf geen verdere stappen ondernemen omdat ik twijfel aan zijn gevoelens voor me.
    Ik weet dat hij, net als mij, al een lange tijd single is en dat hij eerder ook probeerde bij enkele mensen die ik ken.

    Op zich is hij een erg vriendelijke kerel met geen slechte bedoelingen, voor zover ik weet maar ik heb het gevoel dat hij zichzelf iets wijs maakt om toch maar een vriendin te hebben zonder dat hij het zelf beseft.

    Daarnet kreeg ik dus een smsje van hem waarin hij vroeg hoe het nu verder moest tussen ons.
    Ik heb gestuurd dat ik het gewoon niet wist en dat ik een schuldgevoel heb omdat het net lijkt of ik hem aan het lijntje hou terwijl dat absoluut niet mijn bedoeling is.

    Ik zit nu dus met mijn handen in het haar omdat ik niet weet wat ik moet aanvangen.
    Ik zie hem elke week op de bus en ik vrees zo'n beetje dat ik hem momenteel gewoon niet durf aankijken omdat ik me zo schuldig voel.

    Om het dus kort te zeggen, we hebben beiden gevoelens voor elkaar, maar ik twijfel aan de oprechtheid van zijn gevoelens waardoor ik niet durf.

    Iemand enig idee wat ik moet doen?

    (no_chears)



    Edit: Het viel me nu pas op dat ik mezelf tegenspreek als je naar mijn signature kijkt:W

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 22:02 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Een keertje afspreken? Gewoon een filmpje pakken ofzo...

    Als hij je vriend is, dan zal hij waarschijnlijk wel oppassen, omdat hij waarschijnlijk ook geen gezeik wil hebben met de rest van je vriendengroep...

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 22:00 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Nou, wat je nu niet mag doen, is hem negeren.
    Wat Tule zegt. Een keer afspreken en een keer praten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ergela schreef:
    Nou, wat je nu niet mag doen, is hem negeren.
    Wat Tule zegt. Een keer afspreken en een keer praten.

    Negeren doe ik absoluut niet omdat ik weet dat ik me dan nog slechter zal voelen dan ik me nu al voel...
    Maar morgen zie ik hem weer op de bus en dan moet ik hem wel onder ogen komen


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vind je hem echt echt leuk? Dan zou ik het namelijk allemaal nog een keertje met hem bespreken en dan alles zeggen wat je hier ook schrijft. Kijken hoe hij reageert en dan bepalen of je nog steeds wel iets met hem zou willen.

    O, en dan wel echt de knoop doorhakken.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 22:39 ]


    Happy Birthday my Potter!

    ik heb eigenlijk geen ander advies dan dat hierboven al is gegeven sorry :) maar wie weet succes ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik zou het eerlijk zeggen, laat hem dit topic lezen.


    26 - 02 - '16