• Ik had laatst ruzie met een meisje in de aula. Ze vond dat ik haar arrogant aan keek en begon tegen me te bitchen. Ik had op dat moment een roze broek aan met wit met roze schoenen er onder. Dus begon ze te zeggen zo van: 'Ja, heb je een roze dag?' Uiteindelijk begon zo'n vriendin van haar ook mee te bitchen en ik vond hun op dat moment echt hopeloos zielig bezig.
    Sinds eergisteren followt opeens een van die meisjes mij op twitter. Waarom? Ik heb geen flauw idee.
    Krijg ik opeens een tweet binnen: 'Is jouw lieflinks kleur roze?'
    Waarbij ik gelijk dacht: Kind, het is lievelingskleur. Begint dat andere meisje er op te reageren: 'Die van mij?'
    Reageert dat eerste meisje (die me dus followt op twitter): 'Nee. Die van die kut in de aula.'
    Serieus, als je me niet mag, ga me dan niet followen. --'
    Zielige kinderen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    RainbowShine schreef:
    Die meiden maken zichzelf echt compleet belachelijk :'D

    Ik heb zelfs dyslexie en ik kan nog beter spellen (cat) Op sommige momenten voel ik me dan zo slim als andere mensen dan slechter kunnen spellen :'D


    This, exactly this


    Inspiration can hit you any time

    Destined schreef:
    Ach joh, dit soort zielige types neem je toch niet serieus xD
    Iemand gaan beledigen op twitter xD Das lekker stoer zeg xD
    Ach joh, die meiden zijn gwn wat debielen joh.
    Want via twitter iemand belachelijk gaan maken, vind ik wel echt zo ontzettend laf en zielig. maar ja, ik twitter niet en dat wilde ik graag zou houden :)

    Hahaha ik heb geen twitter en hoor van anderen dat een bepaald persoon me laatst ook belachelijk zat te maken via twitter. Dat is pas zielig :')


    You've cat to be kitten me right meow.

    Tule schreef:
    Haha, lol. Dan moet ik gewoon zó hard lachen, zo zielig zijn die mensen.


    Tell me about it, stud.

    Aurelia schreef:
    Is jouw lievelingsvak Nederlands?
    Done.

    Hahaha, schrijf; Sorry, wat zei je? Ik begrijp je zin niet.
    Plaats der Twitter account en laten we der allemaal spammen.
    -evil mood-