• Ik had laatst ruzie met een meisje in de aula. Ze vond dat ik haar arrogant aan keek en begon tegen me te bitchen. Ik had op dat moment een roze broek aan met wit met roze schoenen er onder. Dus begon ze te zeggen zo van: 'Ja, heb je een roze dag?' Uiteindelijk begon zo'n vriendin van haar ook mee te bitchen en ik vond hun op dat moment echt hopeloos zielig bezig.
    Sinds eergisteren followt opeens een van die meisjes mij op twitter. Waarom? Ik heb geen flauw idee.
    Krijg ik opeens een tweet binnen: 'Is jouw lieflinks kleur roze?'
    Waarbij ik gelijk dacht: Kind, het is lievelingskleur. Begint dat andere meisje er op te reageren: 'Die van mij?'
    Reageert dat eerste meisje (die me dus followt op twitter): 'Nee. Die van die kut in de aula.'
    Serieus, als je me niet mag, ga me dan niet followen. --'
    Zielige kinderen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lol, wat een zielige mensen.

    Brutus schreef:
    Kan ik me zo aan ergeren. Domme huppelkutten.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Dom volk. 8D


    Full of envy behind that anonymous mask

    Scharry schreef:
    Mensen worden met de dag sneuer.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Die hebben ook niets beters te doen zeker... (cat)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Weet je dat ik het alleen maar amusant zou vinden. Ik zou net zolang doorgaan totdat ze het opgeven of ik dood ga van het lachen.
    Maar even serieus, dat is echt echt zielig. Vreselijke huppelkutjes ook altijd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    HAHAHA, dat is echt zó lelijk. :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Beckett schreef:
    Lol, 'tegen me te bitchen'. En jep, sommige mensen zijn inderdaad erg kinderachtig.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wauw, da's echt zo levenloos en zielig.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 21:55 ]


    The odds are néver in our favor.

    Als ik het mij nog zou herinneren, is ie niet af en genant. Ik maakte het nooit af, nooit, ik heb bijna nooit verhalen afgemaakt. Wel op mijn 12 boekjes gemaakt voor mijn nichtje omdat haar mama (mijn tante) zwanger was, dus daarover een verhaaltje en over een meisje die met haar mama naar de bibliotheek ging. Ik wou na een tijdje de boekjes weer bekijken, alleen ze waren weg. (bij de vuilnis dus. :/)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ach joh, dit soort zielige types neem je toch niet serieus xD
    Iemand gaan beledigen op twitter xD Das lekker stoer zeg xD
    Ach joh, die meiden zijn gwn wat debielen joh.
    Want via twitter iemand belachelijk gaan maken, vind ik wel echt zo ontzettend laf en zielig. maar ja, ik twitter niet en dat wilde ik graag zou houden :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dat is laag.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Tja, niks van aantrekken.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Is jouw lievelingsvak Nederlands?
    Done.


    No growth of the heart is ever a waste

    ENTERSHIKARI schreef:
    Zielig. Heel erg zielig.
    En kut voor jou D; ik zou ze gewoon negeren, houden ze vanzelf op. En blokkeren op twitter.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.