• Mijn chocolade eend die ik voor Pasen heb gehad.
    Hij kijkt zo schattig en steeds wanneer ik er een stuk af wil breken dan bedenk ik me weer. :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    (...)

    Chocola kan niet schimmelen


    dat kan jammer genoeg wel, vorig jaar had ik een supermooie haas gekregen en ik wou hem maar niet opeten en hij is gesmolten in de kast en toen beginnen te beschimmelen

    everx schreef:
    (...)

    dat kan jammer genoeg wel, vorig jaar had ik een supermooie haas gekregen en ik wou hem maar niet opeten en hij is gesmolten in de kast en toen beginnen te beschimmelen


    Dat komt omdat hij is gesmolten ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hehe, heb laatst nog een nummer van ze gecoverd met een schooloptreden in de pauzes. Ik Ben Niet Bang :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Stuur hem op,dan zal ik hem wel opeten. :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wangster schreef:
    (...)

    Chocola kan niet schimmelen


    Geloof me, dat kan het wel xD Ik had eens 2 chocolade paashazen en die wilde ik ook niet opeten, omdat ik ze te mooi vond en het zonde was. Ik heb ze 4 en een half jaar laten staan voor de sier, en toen zat er wel schimmel op xD hahahaa


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    eet hem nou maar gewoon op ;p


    Slash is my father!!!

    omg ik heb dat met mn chocolade ei, it's so fucking beautiful


    As travars

    Leela schreef:
    Just kill the bastard and eat him. You'll regret it when he turns green and old and... schimmelig :Y)


    In each locker you can find love, but you'll need the right key for it.

    Ik wil het werk wel voor je doen? ;D


    Full of envy behind that anonymous mask

    Mag ik hem , mag ik hem:D


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gha xD
    Ik heb ook een chocolade eend gekocht een week geleden , en niemand mag dat opeten omdat die zo schattig is :X


    Stop wishing, Start doing..

    Haha, zoiets had ik ook een keer, tot mijn zusje hem doormidden geslagen had.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zodra je de zaqk open maakt kwaakt het eendje. Zielig kijkt het naar je. "je gaat me toch niet opeten" zegt het eentje bang. Verwonderd dat je haar kan horen zeg je nee. Het eendje kwaakt blij. Na een paar dagen pak je een hamer om het eendje kapot te slaan. "Wat ga je doen je hebt het beloofd" huilt het eentje bang. Je voelt je tranen branden, ik had het belooft.

    Paar dagen later,.

    Je hebt moeite straks is het eendje dood en kun je het niet meer opeten. Je sluipt erheen en schrikt. Je eendje is dood, overal zitten haartjes en kleine 'plantjes' verdrietig zak je opo je knieëen. Je pakt het eentje dat dood is en begraaft het in de tuin

    Einde. eetsmaklijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als je die te lang laat staan - ookal is die goed verpakt - gaat die een vieze soort oude chocoladesmaak hebben. Degoutant is het!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Just eat it. :W


    26 - 02 - '16