• Deze namelijk. Eerst begreep ik er geen flut van, maar na een tijdje kon ik het wel.
    Je zit in een wereld waar er geen kleur en "emotie" is en dan moet je kleur gaan vinden. Opzich is het niet zo moeilijk. De muziek erbij is ook mooi en het einde ook.
    Sorry als jullie dit irritant vinden, xd. Ik wilde het even met jullie delen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Wel grappig, kwam alleen op een bepaald punt niet verder dus kapte ik ermee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Wel grappig, kwam alleen op een bepaald punt niet verder dus kapte ik ermee.


    Ja, het is moelijk hea? Je moet gewoon blijven lopen naar de rotswand en je erin laten vallen, op die rotsen springen, dan komen er van die schachten die je zo naar boven laten zweven. je pakt de laatste, maar je kan niet helemaal naar boven omdat er zoiets is met met zo'n stopbord die de weg blokkeert. Om ervoor zorgen dat dat weggaat ga je naar dat elektriciteitsdinges, daar is zo'n knop (ga er met je muis overheen, dan zie je het zelf wel, er verschijnt zo'n handje) en daar klik je op. Dan ga je weer op die schacht en daar ga je tot je bij de wolken bent. Je gaat naar de rechtse kant en blijft op de wolken lopen, over de zeppelin. en als je blijft lopen dan zie zo'n plek met kleur en waar zo'n meisje staat. je springt over die hele kleine rotswand heen en gaat naar het meisje. en dat is wel alles. het einde vind ik wel mooi, wat er daarna komt bedoel ik.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ghehe ik ken het niet ;D dus nu ga ik hem spelen want verveel me toch ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    aww haha, die muziek is zo lief. Ik heb hem uitgespeeld yeah :9~


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik snapte er eerlijkwaar geen fuck van. $:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ok.. Ik had hem dus al wel eens gespeeld o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mordacious schreef:
    Ik snapte er eerlijkwaar geen fuck van. $:

    Dit dus! Maar het muziekje was mooi :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Uitgespeeld *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind er eerlijk gezegd maar niks aan. :x

    Ik kom niet verder. Op het begin ga je dus helemaal naar rechts en val je zo naar onder. Dan loop je naar links en staan van die dingen, een paar. De eerste is zo smal en daar kom ik gemakkelijk op, maar als ik wil doorspringen lukt het niet. Uit frustratie en na super vaak proberen heb ik het dus opgegeven.

    Wanrooy schreef:
    Ik kom niet verder. Op het begin ga je dus helemaal naar rechts en val je zo naar onder. Dan loop je naar links en staan van die dingen, een paar. De eerste is zo smal en daar kom ik gemakkelijk op, maar als ik wil doorspringen lukt het niet. Uit frustratie en na super vaak proberen heb ik het dus opgegeven.


    Ghehe het wil wel ;D gewoon vlak bij het rand gaan springen.. Daar zat ik eerst ook vast.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het spelletje haat me, ik kom niet verder (no_chears)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ow gowd, hoe kom ik verder bij dat ding dat je omhoog blaast? I don't get it.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Laat maar, ik heb het al uitgespeeld, het is awesome*O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik speelde dat vroeger altijd en nu heb ik het terug


    Mijn username is een kopje, geen plaat