• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:30 ]

    Dat kom ik ook zovaak tegen op wedstrijd bij het paardrijden. Mensen die dan ZZ rijden (de hoogste categorie) denken dan dat ze zich meer dan anderen mogen permitteren en rijden je gewoon omver. Of zoals ik laatst meemaakt tijdens het inrijden; kwam er opeens iemand van ZZ naar me toe "Ga weg, dit is mijn plaats om te rijden."
    Stel je voor, die inrijweide is IMMENS, en dan is dat 'haar' plek.
    En het ergste is dat dat dan volwassenen tegenover kinderen zijn..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    wat een bitch van een leider. sorry dat ik scheld maar dit vind ik echt niet kunnen!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    skinwalker schreef:
    Dat kom ik ook zovaak tegen op wedstrijd bij het paardrijden. Mensen die dan ZZ rijden (de hoogste categorie) denken dan dat ze zich meer dan anderen mogen permitteren en rijden je gewoon omver. Of zoals ik laatst meemaakt tijdens het inrijden; kwam er opeens iemand van ZZ naar me toe "Ga weg, dit is mijn plaats om te rijden."
    Stel je voor, die inrijweide is IMMENS, en dan is dat 'haar' plek.
    En het ergste is dat dat dan volwassenen tegenover kinderen zijn..


    Dan denk je gewoon teveel, dat is ook zo asociaal.

    Wat een heerlijke mensen lopen er toch rond op deze wereld =.=

    Iemand had die bal gewoon keihard tegen der hoofd moeten stampen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    tialdaatje schreef:
    wat een bitch van een leider. sorry dat ik scheld maar dit vind ik echt niet kunnen!


    En wat zei scholden ging ook tever, ze scholden met elke ziekte die je maar kunt bedenken.

    FINALLY! SOMEONE WHO UNDERSTANDS ME :')! Ik weet echt hoe je je voelt ;p.
    Ik háát onsportieve teams. Ons team is zelf echt heel sportief dus ik heb er zó een hekel aan als andere teams gaan doen alsof ze zelf beter zijn. 9 van de tien keer winnen we dan met 8-0 ofzo :'). Ik heb zelf trouwens ook een blessure al is de mijne blijvend. Maar goed, beterschap!


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    FINALLY! SOMEONE WHO UNDERSTANDS ME :')! Ik weet echt hoe je je voelt ;p.
    Ik háát onsportieve teams. Ons team is zelf echt heel sportief dus ik heb er zó een hekel aan als andere teams gaan doen alsof ze zelf beter zijn. 9 van de tien keer winnen we dan met 8-0 ofzo :'). Ik heb zelf trouwens ook een blessure al is de mijne blijvend. Maar goed, beterschap!


    Maar wij staan laatste en zitten in de 1e klasse, dan verlies je alles en word je uitgescholden, yay.

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Maar wij staan laatste en zitten in de 1e klasse, dan verlies je alles en word je uitgescholden, yay.


    Dat is nog steeds geen rede om iemand uit de schelden ;p. Ik heb 's een keer gevochten tegen twee speelsters omdat ze écht respectvolle waren. Ik had geluk dat ik geen rode kaart kreeg.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Dat is nog steeds geen rede om iemand uit de schelden ;p. Ik heb 's een keer gevochten tegen twee speelsters omdat ze écht respectvolle waren. Ik had geluk dat ik geen rode kaart kreeg.


    Wij werken nog niet met kaarten (cat) Maar ons team is vrij sportief dus wij doen dat soort dingen niet (:

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Wij werken nog niet met kaarten (cat) Maar ons team is vrij sportief dus wij doen dat soort dingen niet (:


    Nawh, beter. Kaarten zijn stom.


    The odds are néver in our favor.

    Dat is echt gemeen. Ik bedoel kom op, ze zijn bezig een teamgenoot te verzorgen. Dan ga je zoiets toch niet doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    OMG! wedden dat als het met HAAR team gebeurde ze tot Tokio te horen was.
    Ik leef met je mee. met mijn klas als juf maar even niet kijk gaat iedereen gewoon tegen de regels in.


    -

    WTF. Ik zou eerst die waterzak over hen heen gooien en dan aan het meisje geven.


    26 - 02 - '16