• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    DE HOORN DES OVERVLOEDS IS LEEGGEROOFD. KOM GERUST EENS TERUG OM TE KIJKEN OF HIJ WEER IS AANGEVULD.


    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ' jij bent ook moe, dat kan niet anders,' zeg ik. De laatste keer dat ze moest slapen, is ze weggeweest. 'Waar wil je slapen, in de tent of gewoon buiten?,' mij maakt het weinig uit, ik heb thuis vaak genoeg buiten geslapen, in de kou.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Matthew James Morisson || District 8

    Ik was verschrikkelijk vermoeid en mijn wond deed verschrikkelijk veel pijn. Ik keek Noëmi en Fred aan ze hadden het over weet ik veel wat. De dag was vermoeiend en sinds mijn wond heb ik niet meer geslapen. Ik probeerde me te concentreren op hun gesprek maar te vergeefs.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Walker || district 11
    ' jij slaapt zoiezo in de tent, ik weet dat we het niet zeker weten maar in mijn ogen ben jij zwanger en ga jij dus binnen slapen.' zeg ik vlug.

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 16:53 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Dat moet ik niet, ik heb het geprobeerd, maar een half uur verspild waarin ik iets nuttigs had kunnen doen... Ik blijf hier wel speren slijpen, dan heeft iedereen wapens!'
    Ondertussen kon ik ook bedenken wat ik met Luca zou gaan doen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ' ik ga niet alleen in die tent liggen. En er is een hele grote kans dat ik helemaal niet zwanger ben. Dus we gaan of allebei in de tent, of allebei buiten. Jouw keuze,' zeg ik heel duidelijk. Ik wil niet kinderachtig doen, maar het is wel zo.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynne, district 11

    'Jonah, we zijn met twee om wakker te blijven, die tent in!' beval ik vrolijk, ik moest eens een met Luca praten...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    ' ik kom er wel bij liggen' zeg ik voordat Lisa toch maar besluit niet te gaan slapen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ' oke, kom mee,' zeg ik en ik pak zijn hand. In de tent pak ik de slaapzak en rits hem open. ' liggen,' beveel ik Jonah. Ik ga naast hem liggen en leg de slaapzak over ons heen. Met mijn hoofd op tegen zzijn schouder aan, luister ik naar zijn ademhaling.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || district 11


    Lisa zegt dat ik moet gaan liggen dus dat doe ik maar. Zodra ik lig komt Lisa erbij liggen en legt haar hoofd op mijn schouder. Ik leg een van mijn handen op haar buik en vraag ' weet je zeker dat er geen baby zit en heb je het warm genoeg?'

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 17:03 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik zakte langzaam neer. 'Wat een toestand, je bent zo stil, is er iets?' vroeg ik. Ik voelde me opdringerig, gewoon omdat hij zelf zo weinig contact zocht...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ik schud mijn hoofd. ' nee, maar ik ben altijd al heel goed geweest in overreageren. Ik ben een dramaqueen. Dat is mijn manier van dingen verwerken,' zeg ik. Mijn verleden is de reden dat ik altijd overal zo heftig op reageer, als het moet vertel ik het hem, maar als hij er niet naar vraagt, houd ik mijn mond gewoon.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || district 11
    Ik merk dat het een onderwerp is waar ze liever niet over praat dus hou ik mijn mond erover. Om geen ongemakkelijke stilte te creëeren vraag ik ' wat doen we als er wel een baby zit?'


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ík grinnikte. 'Ze klom inderdaad gewoon in een boom.
    Toen hij vroeg of ik me die plek nog herinnerde, knikte ik grimmig. 'Vlak daarna werden we aangevallen door Rowan en Destiny. Niet iets om snel te vergeten, geloof ik. Ik weet nog wel ongeveer waar dat is.'
    Ik draaide me om naar Matthew om te vragen of hij mee wilde gaan. Ik schrok ervan toen ik zag hoe slecht hij eruit zag. 'Matt.. voel je je wel goed?'

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ' weghalen, vermoord laten worden, op laten groeien zonder vader. Al is dat laatste onwaarschijnlijk, want ik weet bijna zeker dat ik niet de winnaar wordt,' alle opties zijn vreselijk. Dat krijg je in de Revenge games.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || district 11
    ' niet zo negatief, ik zorg dat jij niet vermoord word door de anderen. En je hebt gelijk over onze opties, het is allemaal vreselijk.'


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.