• Yeah! Topic 6!

Het rollentopic
    Het 1e topic

Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

Anders:
    -

[ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:47 ]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Rebecca

'Aai. Me. Niet. Over. Mijn. Hoofd,' zei ik met duidelijke pauzes tussen de woorden. Dat liet ik alleen door een HÉÉL select groepje mensen doen. 'Heb jij Bruna trouwens gezien? Ik kan haar niet vinden...' zei ik daarna lachend en keek James vragend aan.

[Ik zoek Bruna nu echt, want ze zou gisteren online komen maar dat lukte blijkbaar niet :S]

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

[Het spijt me zo! Maar ik was het helemaal vergeten doordat ik bij Kayla was en zo...]

Bruna Luanne

'Ik ben hier!' zei ik terwijl ik richting mijn vrienden rende. 'Wow man! Evana heeft harde handjes!'
    Ik hoorde James iets over het Yule Ball zeggen waardoor mijn maag even samentrok. Geweldig... dacht ik neerslachtig bij mezelf. Ach, het was toch ook niet zo erg om daar in m'n eentje op te komen dagen?

Rebecca

'Fred wil vast wel met je dansen,' lachte ik tegen Bruna, pakte haar handen vast en begon te dansen, waarop we allebei de slappe lach kregen. 'Als je dat dansen van hem al dansen kunt noemen... Het is meer hupsen en mij op mijn voeten trappen, als je het over hem hebt.' lachte ik en ik wees op een blauwe plek op mijn voet.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Evana
    Ik glimlachte verlegen naar de grond. Toen het over het Yule Ball ging, keek ik verschrikt op. Is dat binnekort? Ik keek naar James. De eerste keer dat ik samen met iemand naar het bal zou gaan. "Voetbeschermers?" opperde ik met een grijns naar Rebecca.

Tijd voor koffie.

Rebecca

'Geen optie,' lachte ik. 'Al zou ik dat wel graag willen. Tot nu toe lukt ons dansen niet echt... We botsen steeds tegen elkaar op, snap je? En uiteindelijk zegt hij zoiets als "Ik doe wel gewoon wat jij doet, oké?". Met wie ga jij eigenlijk, Bruna?' voeg ik eraan toe en kijk haar vragend aan.

James
    'Volgensmij wilt ze het er niet over hebben... Maar Fredje gaat toch met jou?' zei hij met een glimlach en klopte op Bruna's schouder.
    'Hetis morgen he! OhOh ik heb er zo zin in!' zei James met een zangerige stem.

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

Evana
    Ik grijns, "Kijk uit dat je niet wegvliegt, elfje," zeg ik tegen James, doelend op zijn zangerige stem.

Tijd voor koffie.

James
    'Pas op wie jij een elfje noemt! Jij lijkt veel meer op een elfje, kleintje.' zei hij en gaf haar een duw, waardoor ze naar voren schoof en op de grond viel.

Rebecca

'Kom kom, Bruna, hij heeft zóveel neefjes... Zit daar geen leuke jongen voor jou tussen? Ze willen vast wel, haha,' lachte ik en ik keek James aan. 'Nou, ehh, ja. Maar of ik dat zo leuk moet vinden weet ik nog niet, heb je heb wel eens zien... stijldansen?' vroeg ik en ik wees naar mijn steeds pijnlijker wordende voeten.

[Ik ga een nieuw personage aanmaken die met Bruna naar het bal gaat, oké?]

yay]]

Olivier

'BOE!' riep ik hard tegen James en ik kneep hem in zijn zij. 'Haha, dat gezícht van jou, geniaal. Maar, James, het is echt onmogelijk dat je wat van dat knijpen voelde. Komt door je vetrolletjes, schatje.' lachte ik en ik leunde op zijn schouder.
    'Zo dames,' lachte ik en kneep mijn mond samen zoals ik altijd deed als ik ergens wel content mee was. 'Ik heb schokkend nieuws... Want ik heb nog geen date voor het Yule Ball! Dusssss, Bruna, wat dacht je er van. Jij, ik, dansen?' vroeg ik en ik maakte dansbewegingen.
    'Laten we eerst maar 'ns wat gaan drinken. Ik ben altijd al nieuwsgierig geweest naar Ouwe Klare's Jonge Borrel, jullie niet?' vroeg ik en wreef in mijn handen. 'Kom kom, Perkamentus merkt het écht niet. En als hij het wel merkt... Zal 'ie wel lachen, denk ik. Hoop ik. Wil ik.' verbeterde ik mezelf twee keer en ik legde mijn arm om Bruna's schouder heen.

James

'Schrikken?! Ah.. Pfuu, nee! Het kwam van blijschap dat ik jou weer is zie Olivier.' zei hij lachend en gaf een een schouderklop. Iets te hard, omdat Olivier slapper is dan James, waardoor hij een stap naar rechts schoof. Op Bruna's schoot.
    'Oew!' Riep hij en duwde lachend Evana naast hem.

Olivier

'Hee, doe dat eens niet!' roep ik en ik kijk een beetje verdwaasd naar waar ik terecht ben gekomen. 'Heel leuk hoor, James, heel leuk. Sorry Bruna.' zeg ik en ik sta op.
    'Je moet je gewicht niet zo in de strijd zetten als je iemand wegduwt, das oneerlijk,' zei ik en ik kneep in James' buik. 'HOOFD, SCHOUDERS, VETROL ÉÉN, VETROL TWÉÉ! HOOOOOOFD, SCHOUDERS, VETROL ÉÉN, VETROL TWÉE, OREN, OGEN, PUNTJE VAN JE NEUS! HÓÓÓÓÓÓÓFD, SCHOUDERS, VETROL ÉÉN, VETROL TWÉE!' zong ik en ik gierde het uit van het lachen toen ik James' geïrriteerde blik zag.
    'Maar het is hartstikke leuk om jou ook weer eens te zien, ukkiepukkie-woelieboelie-kleintjekonijntje van me. Heb jij al gehoord wanneer er weer trainingen zijn voor zwerkbal? Na dit weekend, toch?' vroeg ik en ik keek hem vragend aan. 'Ik heb echt zin om te zien hoe Slytherin op zijn bek gaat, en ik heb echt een fan-tas-tische strategie ontwikkeld met Fred over hoe we Malfidus op zijn bek meppen met een beuker, echt. Maar daarvoor hoef ik niet eens op een bezem te zitten. Ik heb echt zó'n zin om die arrogante smoel van hem in een bak met flubberwurmen te duwen... Mijn zin is niet meer te onderdrukken...' zei ik en ik haalde een hand vol stinkbommen uit mijn gewaad.
    'Maar hiermee beginnen we!' lachte ik en ik keek de rest met een knipoog aan.

Evana
    "Ik moet ballen tegenhouden," zeg ik, en ik maak een paar verlepte vechtbewegingen. "Hoi Olivier," zeg ik daarna, lichtjes beschaamd. "Uhm, ik ben nog nooit echt... Ik heb nooit echt... alcohol ofzo op." zeg ik daarna, antwoordend op een Ouwe klare's jonge borrel.

Ik glimlach verlegen bij het zien van de flubberwurmen, dat zou ik echt niet durven. "Ik heb echt zin om te zien hoe Slytherin op zijn bek gaat, en ik heb echt een fan-tas-tische strategie ontwikkeld met Fred over hoe we Malfidus op zijn bek meppen met een beuker, echt. Maar daarvoor hoef ik niet eens op een bezem te zitten. Ik heb echt zó'n zin om die arrogante smoel van hem in een bak met flubberwurmen te duwen... Mijn zin is niet meer te onderdrukken," verteld Olivier.
    "Bij Malfidus?" vraag ik, met grote ogen? Had ik dat goed gehoord? Diegene die een halfuur verdomme een cruciovloek over me had uit gesproken?

Tijd voor koffie.

Olivier

'Maak je maar geen zorgen,' lachte ik. 'Het is niet zo bijzonder, al is Fred hier vorig jaar wel knetterlam geworden van de mede, haha. Hij stond zelfs te tapdansen op-' wilde ik zeggen maar ik werd gemept door mijn oudere neef.
    'Ik heb gewoon een hekel aan hem, snappie dat, Evana?' zeg ik en ik bal mijn vuisten. 'En ik ben niet bang voor hem, noch voor zijn zieke vriendjes. En het is gewoon ziek zwak en misselijk om iemand te martelen die nota bene twee jaar jonger is. En een meisje. Pak dan iemand van je eigen leeftijd, vind je ook niet? En die bek van hem, echt, iedere keer als ik hem zie kijkt hij alsof hij stront ruikt. Of zou dat door die lelijke vriendin van hem komen?' lach ik en ik doe Narcissa na.