• Yeah! Topic 6!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:47 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Rebecca... JIJ BENT GEEN SLYTHERIN! Wow... die kwam echt onverwacht. Ten minste zijn er ook goede Slytherins buiten Voldy en Umbridge, zoals Sevvy en Slughorn! Het valt wel op dat er hier alleen maar Slytherins en Gryffindors zijn... geen Hufflepuffs of Ravenclaws? Ik dacht eerst dat ik in Hufflepuff zou komen eigenlijk -_-]

    xPadfoot schreef:
    [Rebecca... JIJ BENT GEEN SLYTHERIN! Wow... die kwam echt onverwacht. Ten minste zijn er ook goede Slytherins buiten Voldy en Umbridge, zoals Sevvy en Slughorn! Het valt wel op dat er hier alleen maar Slytherins en Gryffindors zijn... geen Hufflepuffs of Ravenclaws? Ik dacht eerst dat ik in Hufflepuff zou komen eigenlijk -_-]


    [Dat zei Fred dus ook al, maar die zit lekker in Gryffindor... DAMN]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Ik besef net dat we Rem en Nym nog steeds ergens in een toren hakkelend en stotterend achter hebben gelaten :W]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Aahw, dat is echt gemeen van ons. Snel verandering in brengen?]

    Nymphadora Tops.

    'Wat- wat is er nou ei-genlijk aan de hand?' zeg ik stotterend en haal voor de zoveelste keer een hand door mijn haar, in de hoop dat het goed zit.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [heb je de test eerlijk ingevuld hoe jk rowling zei? Dan moet je het accepteren en ermee leven. Albus severus potter zit ook in slytherin.]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James
    'ik ga kijken en als het cool is dan gaat het niet schrikken!' zei hij en rende erheen. Evana kwam naast hem en ze keken waar het geluid vandaan kwam.
    'HAALLEUW!' riep James. 'HAALLEUW!' hoorde ze terug.





    Logan
    'ikvind het wel leuk om te kijken of ze klungelen.' en ze gingenzitten op de tribune en Logan gaf haar een kus.
    Ze zagen dat Evana en James ook naar de tribune gingen maar dan de andere kant.
    'Hoorde jij dat ook? Dat geluid?' vroeg hij aan Pandora.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Pandora McAllister

    Voorzichtig greep ik de pols van Logan beet en keek hem met twinkelende oogjes aan.
    "Ik heb geen idee wat dat geluid was, maar ik wil het wel weten." Ik trok hem mee in de richting van het geluid zonder enige aarzeling en keek even over mijn schouder naar Logan. "Kom, ik wil weten wat het is."
    Een kleine, gewaagde glimlach speelde op mijn lippen toen ik zijn gezicht bekeek.
    Wat zou het nu voor kwaad kunnen als we eventjes een kijkje zouden nemen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [xPadfoot >> MarilynM]

    Bruna Luanne

    Het begon me degelijk te irriteren dat James Evana even meetrok en mij lekker eenzaam achterliet. Ik liep me grote stappen naar het groepje toe wat nu een viertal geworden was doordat Brandy of Pandora, hoe ze ook mocht heten en ongeduldig uilskuiken Logan erbij waren komen staan. Ik hield voor enkele seconden mijn pas in om me om te draaien en terwijl ik achteruit liep om Rebecca te roepen. Toen ik ze was genaderd propte me tussen het kwartet in.
    'Nou, is het hier gezellig?' glimlachte ik schijnheilig.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:44 ]

    Rebecca.

    'Hartstikke joh, echt,' zei ik sarcastisch en tikte zenuwachtig met mijn toverstok op het muurtje naast me. 'Maar nu ben jij er weer, en is het hártstikke gezellig, Bruna!' lachte ik en legde een hand op haar schouder.
    'Gaan jullie nog naar de wedstrijd, zondag? Schotland tegen Bulgarije, het belooft wat te worden! Europees kampioenschap, zit er dík in voor de Schotten,' lachte ik en ik glunderde bij de gedachte aan zwerkbal. Het jaar ervoor had Ierland gewonnen en daar dacht ik met een grote grijns aan terug. Niet eens zozeer omdat Ierland had gewonnen, maar omdat James zó vreselijk zat was geworden, maar omdat hij daarbij had geprobeerd om Sirius en Fred te ondersteunen - die allebei ook zo lam waren als een garnaal. 'Kom kom, Brandy, heb je niet ál-tijd al eens Ouwe Klare's Jonge Borrel willen proberen? Ze letten daar echt niet op je leeftijd hoor, haha.' lachte ik en ik prikte in Bruna's zij.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bruna Luanne

    Ik lachte met Rebecca mee doordat ik precies wist waar ze het over had. Dat gebeuren van vorig jaar met de jongens was zeker geniaal. Ik had ze nog zó gewaarschuwd voordat de wedstrijd begonnen was dat als Ierland won je niet meteen moest gaan coma-zuipen. Ach ja, ik had toen al moet weten dat die preek absoluut zinloos was geweest. Ik keek van mijn ooghoeken even naar James om te zien of hij doorhad waar al dit gelach vandaan kwam.
    Plotseling ritselde er iets tussen de vergeelde bladeren die onder de tribune op de grond lagen. Even bleef ik staan turen, maar mijn nieuwsgierigheid won het voor de zoveelste keer van mijn zelfbeheersing. Ik kroop onder de tribune door om te kijken of ik een glimp van het mysterieuze schepsel, misschien wel een mens, wie weet, op kon vangen.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 18:09 ]

    Rebecca

    'Kom kom, niet zo verlegen, dames!' zei ik en ik porde de meiden die zich nog steeds stilhielden in hun zij. 'Het wordt vast leuk. Echt wel.' lachte ik.

    [waar is de rest?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lily Evers
    Rustig lees ik de laatste bladzijdes van mijn boek uit, een kleine zucht rolt over mijn lippen als ik het boek dicht sla.
    Alweer zit ik alleen in een van de uithoeken van het kasteel een plek waar ik de laatste tijd veel zit.
    Ik strijk een pluk rood haar achter mijn oren en voel de warmte opnieuw opkomen, misschien begin ik ziek te worden.
    Ik laat mijn hoofd rusten tegen de stenen muur en bedenk me dan dat ik al bijna drie dagen niet buiten ben geweest.
    Ik sta op en laat mijn benen bungelen vanaf de rand van het muurtje met een klein sprongetje spring ik eraf.
    Met het boek stevig tussen mijn handen geklemd loop ik rustig naar buiten.
    Wanneer ik buiten ben ga ik rustig zitten en sluit voor een moment mijn ogen terwijl de wind door mijn haren waait.

    [Munro -> Tessera]

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 20:11 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    James
    'Oke, zo erg was het toch niet? Haha het was wel grappig.' zei hij en liep naar bruna en keek onder de tribune.
    'Hee wat is dat?' fluisterde hij en porde in haar zij. Waarop ze naar hem keek en glimlachte. James keek om zich heen en ziet Lily. Lily's haren wapperde door de zachte wind en James zag haar groene ogen. 'Lily.' fluisterde hij op zijn zachtst. Hij stond op en ging zitten en zwaaide naar haar en lachte.
    Terwijl hij droomde gilde iemand onder de tribune, het was Bruna niet maar het wezen en die kwam onder de tribune vandaan en liep naar James toe. 'AAAAAARRG!!' James schrok van het gegil en kwam uit zijn dromen en keek opzij en zag wat het wezen was.
    'Nee je bent toch geen sirene?!' zeihij geschrokken.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 21:23 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Poubelle schreef:
    James
    'Oke, zo erg was het toch niet? Haha het was wel grappig.' zei hij en liep naar bruna en keek onder de tribune.
    'Hee wat is dat?' fluisterde hij en porde in haar zij. Waarop ze naar hem keek en glimlachte. James keek om zich heen en ziet Lily. Lily's haren wapperde door de zachte wind en James zag haar blauwe ogen. 'Lily.' fluisterde hij op zijn zachtst. Hij stond op en ging zitten en zwaaide naar haar en lachte.
    Terwijl hij droomde gilde iemand onder de tribune, het was Bruna niet maar het wezen en die kwam onder de tribune vandaan en liep naar James toe. 'AAAAAARRG!!' James schrok van het gegil en kwam uit zijn dromen en keek opzij en zag wat het wezen was.
    'Nee je bent toch geen sirene?!' zeihij geschrokken.


    [Lily Evers had GROENE ogen]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [ srr vergissing --' maar wil je ook schrijven ? :D]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.