• Yeah! Topic 6!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:47 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Jawel hoor. Als wie?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [rebecca :]]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Rebecca.

    'Petrificus totalus!' zei ik hard tegen het ding wat onder de tribune rondspookte en ik hoorde een doffe dreun. 'Wat was het eigenlijk, James?' vroeg ik half-lachend en ik bleef naar de donkere plek staren.
    'Homines revelimus.' zei ik en ik richtte de oplichtende punt van mijn toverstok op dezelfde plek. Langzamerhand kregen we zicht op datgene wat zich er schuilgehouden had.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    James
    'Ze kwam naar me toe en ik realiseerde dat het een sirene was.' zei hij terwijl hij naar haar keek toen ze onder de tribune lag. 'Maar gelukkig kreeg ze mij niet in haar macht.' zei hij met een glimlach.
    'Jullie weten toch wel wat een Sirene is?' vroeg hij aan iedereen en keek ook naar Lily die sichterbij leek te zijn.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Bruna Launne

    'Jullie weten toch wel wat een sirene is?' vroeg James.
    Ik zuchtte diep en schudde ongelovig mijn hoofd.
    'James, natuurlijk weet ik wat een sirene is. Vogel met het hoofd van een vrouw, zuigen de levenskracht uit hun slachtoffers, bla bla bla.'
    Ik merkte Lily op en begroette haar vrolijk.
    'Het zou best een sirene kunnen zijn geweest, denk ik. Alleen zag ik haar gezicht niet... misschien was het wel een harpij! Dat lijkt me ook best gaaf.'
    Ik glimlachte levendig bij de gedachte een levensechte harpij of sirene te kunnen waarnemen. Net toen ik besloot te zeggen dat ik even vliegensvlug naar de toren van Gryffindor ging om mijn camera te pakken, schoot er iets met enorme vleugels onder de tribune vandaan waardoor er enkele splinters hout en veren door de lucht vlogen.

    Evana
    Ineens vliegt een... iets onder de tribune vandaan. Overdonderd pak ik wat het ook is vast, en ik voel meteen een ruk aan mijn arm als het ding me meesleurt. Te verbaast om om hulp te roepen kijk ik omhoog. Ik zie wel een vrouw, maar verder zag ik veren. Boos, nee Woedend kijkt ze omlaag naar mij, die haar afremt. De grond gaat iets van mijn voeten weg. "Wa-" roep ik, maar de vrouw kijkt me gefascineerd aan. Waar is ze mee bezig?

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 17:37 ]


    Tijd voor koffie.

    [sirenes verleiden toch alleen jongens? srr maar ik reageer thuis want ik zit nu in de apple store :D]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.


    ik dacht dat ze er zo uitzag ;p nouja zo wil ik dat er uit ziet voor james ;p]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    of deze :D


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James
    Hij zag dat Evana werd gepakt en hij sprong er heen. 'Blijf van mijn date af!' riep hij en probeerde Evana te pakken in de Sirene's handen. James probeerde haar niet aan te kijken maar de Sirene pakte zijn kin vast en duwde hem omhoog.
    En hij keek haar per ongeluk in haar ogen. de mooie ogen die hem verleide bracht hem naar haar toe. 'Je had gelijk. Ik ben een Sirene.' terwijl ze dit zei werd ze onderbroken door Evana, die haar duwde. 'AAAAAARRRG!!!' gilde ze en keek Evana boos aan. James Schrok toen ze niet meer naar hem keek en pakte Evana's hand en hielp haar mee naar boven.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Logan
    Hij zag de sirene en liep erheen en hielp James en Evana omhoog. Maar hij werd naar beneden getrokken. 'Kom hier stoere bink! En kijk mijn mooie ogen maar aan.' zei de sirene verleidelijk en pakte zijn gezicht. 'Nooit!' zei Logan met geknepen ogen. 'PANDORA! BRUNA! JAMES! EVANA! REBECCA!' schreeuwde hij voordat hij perongeluk zijn ogen opendeed.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:18 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana
    Ik zag dat Logan verleid werd door de Sirene. Pissig liep ik naar ze toe, en duwde Logan naar achter. "Nu is het genoeg." zei ik, en ik gaf de sirene een stomp in haar gezicht. "Anders blijft het maar doorgaan," zei ik.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:36 ]


    Tijd voor koffie.

    [hahahaha geniaal c;]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Rebecca

    'Hallelujah, Evana,' zei ik verdwaasd. 'Ik wist niet dat jij zó kon meppen!'
    'Flipendo!' zei ik hard en draaide mijn toverstok een paar keer in mijn hand, waardoor de sirene het verboden bos in gestuiterd werd. 'Godver, James, je wéét wat Sirenes willen en toch kijk je haar aan? Slim, slim, slim.' zei ik hoofdschuddend en ik keek naar Bruna die overal nog even van bij moest komen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    James
    'Ja ik weet! Maar ze was zo mooi. Sorry Rebecca...' zei hij en aaide over haar hoofd en liep naar Evana en ging naast haar zitten op de tribune.
    'Zo... Heb je zin in het feest? Ik wel! Lekker dansen, YEAH!' riep hij en aaide ook over haar hoofd om haar gerust te laten stellen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.