• Yeah! Topic 6!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:47 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [schrijven? ';D]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Bruna Luanne

    'Olivier, misschien moet je even gaan zitten...' zei ik ietwat ongemakkelijk terwijl ik met mijn handen op zijn schouders Olivier naar een stoel begeleidde. Ik dronk nooit, had er nooit echt het nut van ingezien, maar ik had wel enige ervaring met degenen die hun nuchterheid achter zich lieten. 'James, dat geldt ook voor jou,' hetzelfde deed ik bij James en zodra hij op een stoel was neergeploft stootte hij bijna een leeg glas boterbier van tafel. 'Helemaal mee eens, Rebecca. Waarom zijn we überhaubt gekomen?'

    Evana
    Met moeite kom ik de wc uit gezwabbert. Ik voel me nog steeds draaierig en licht. "Bruna! AWOEOEOEOE," roep ik, als ik haar zie zitten.


    Tijd voor koffie.

    James
    Hij werd op een stoel gerukt. Dat vond hij niet zo leuk en pakte Bruna bij haar arm. 'Je hoef het niet zo ruig te doen hoor!' en liet haar weer los. James wreef met zijn handen in zijn ogen omdat hij bijna niks zag. Volgensmij zijn zijn lenzen eruit gevallen? Hij hoorde alleen maar dingen en zag bijna niks. Hij hoorde Bruna nog boos antwoorden en Lily die achter hem zat en praatte met Rebecca.
    'Sorry Bruna, dat ik boos reageerde, maar ik zie zowat niks met mijn lenzen...' riep hij naar Bruna in de drukte.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Komop schrijf is wat!


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Vind je het dan zo verschrikkelijk dat ik even niet zo veel zin heb om te gaan schrijven? Sorry Rox, maar ik ben echt best druk met andere dingen...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Geeft niet hoor ;) het klink hard maar het moest aanmoedigend geklonken hebben.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    --'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James
    Hij werd wakker in een donkere kamer. James zag niets en stond op. Lopen ging niet want hij stootte zijn hoofd. Een muur zat in de weg en hij sprong om te kijken of er boven iets lag. Een zaklamp had James gepakt en klikte het aan. Een hoofd met een lichaam stond voor hem en keek James met grote ogen aan.
    'Uh...Wie ben jij? Ik kan niks zien snap je?' 'Ik ben jou, en je droomt. Ik waarschuw je. Er gaat iets gebeuren bij het bal...' zei hij en poef en hij was weg. 'Mwuhaha.' schreeuwde James omdat hij zich verveelde.
    'Wordt wakker!' hoorde James en hij schrok wakker en zag allemaal mensen voor zich. 'Teveel gehad James?'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Rebecca

    Ik wreef in mijn ogen en liep op het rumoer af, hopend dat er niet wéér iemand gewoon aan het kotsen was door alle drank. Mijn lekkere warme bedje liet ik achter me en ik schoot in mijn sloffen en donkerrode kamerjas, op de voet gevolgd door een nieuwsgierige Bruna en Roxanne. Ik verlichtte het puntje van mijn toverstok en liep richting de jongensslaapzaal.
    Olivier en Fred stonden met hun armen over elkaar naast het bed van James, die totaal bezweet wakker was geworden. Het verbaasde me dat niemand de moeite had genomen om zijn voorhoofd even te voelen, dus deed ik dat.
    'Wow, James...' zei ik geschrokken en ik trok mijn hand terug. 'Je gloeit helemaal...' zei ik en zocht snel wat toverdrankingrediënten bij elkaar.
    'Geef me even een ketel...' zei ik en ik wenkte naar Bruna, terwijl Roxanne het vuur hoog hield onder de ketel brouwde ik een snelle, koortsverlagende drank. 'Drink op.' zei ik tegen James en zette een beker aan zijn mond.
    'Waarom gebeurt dit ook al weer altijd als wij hebben gefeest?' vroeg ik en ik keek richting een nog steeds aangeschoten Olivier, Fred en Remus. 'Nou?'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Fred
    'Eh. Het is allemaal ollie's schuld!' zei hij en floot erbij. En pakte een nat washandje en legde het op James' hoofd. 'Je voelt je niet echt lekker he?'
    'Nee... Niet echt nee.' zei James.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James
    Hij kreeg een nat doekje en wreef het over zijn hoofd. Hij had het zo heet dat hij zijn deken van zich afgooide.
    'Het is helemaal niet heet he? Ik heb zo erge hoofdpijn! Waarom gister?!' zei hij als laatste tegen zich zelf.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Bruna Luanne

    Ik keek James bezorgd aan. Het was inderdaad niet erg warm in de kamer, het was zelfs bijna koud want ik merkte dat ik mijn armen om om mijn lichaam heen had gesloten.
    'James, rustig maar,' suste ik. 'Denken jullie dat het door de alcohol komt?' vroeg ik aan de anderen. 'Ik bedoel, hij heeft niet zóveel gedronken. Misschien moeten we maar beter naar madame Pleister gaan. James, denk je dat je in staat bent om te lopen?'

    James
    'NEEEEEEEEEY!! Niet naar madame Pleister! Ik hoef niet naar haar hehehe...' zei hij schreeuwend. James ging rechtop zitten en keek Bruna uitgeput uit.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Rebecca

    'James, je gloeit helemaal,' zei ik en ik duwde hem terug in zijn bed. 'Rustig blijven liggen, niet te veel bewegen nu... Luister nou eens, Potter!' riep ik tegen hem en ik duwde hem weer terug in zijn bed.
    'Hij heeft koorts... En dat is niet normaal na het drinken van alcohol.' zei ik tegen Bruna en keek een beetje bezorgd naar de rest.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!