• Yeah! Topic 6!

Het rollentopic
    Het 1e topic

Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

Anders:
    -

[ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:47 ]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Zullen we gaan stoppen? Mijn inzet heeft toch geen zin :D

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

{We kunnen het nog proberen zoals jij al zei :), ik zal weer meer op deze RPG gaan!}

Evana Lexie Morson
    Ik snel haastig de ziekenzaal uit, maar James is al weg. Ik heb en kater. Ik had nog nooit alcohol gedronken, en nu ineens heel veel. Ik slik nog een pilletje met een plastic beker water. Ik hoor ergens geluiden, en ik kijk waar ze vandaan komen; dan zie ik James staan.

Tijd voor koffie.

[Ghehe, ik zal ook weer wat actiever worden c: Maar eerst heel veel weg naar internetloze oorden D;]

{ ;P, leuk, waar ga je heen? Ik ga later deze vakantie naar Turkije ;D }

Tijd voor koffie.

[Ik ga waarschijnlijk meer dan de helft van de vakantie in Zeeland -wie immer- doorbrengen, zucht. En daar hebben we geen internet. En ik ga naar Sri Lanka :'D
    Oeeeh, Turkije, klinkt awesome 8D]

James
    'Hoi! Hoe gaat het ermee?' vroeg James en aaide over haar rug. Hij liep naar zijn bed en ging op de rand zitten. 'Ik verveel me echt ziekelijk, ik snap ook niet waarom ik een ander uiterlijk heb! Ik had wel in mijn laatste droom ernstig gezweet. Het ging over een andere mij en die wilde volgensmij verwisselen. Ik hoop maar dat het gewoon een droom was, hehe.' en hij ging liggen met zijn handen op zijn hoofd.

[ ik was in duitsland maar nu ben ik er weer. Ik heb nog geen vakantie :p nouja eigenlijk al 4 weken maar ik mag nog geen vakantie vieren voordat ik mijn diploma uitreiking heb gehad xD dus officiel na 12 juli :3]

{Ja, nogmaals gefeliciteerd met je geslaagdheid :)!
    Ik heb nu volgens mij officieel vakantie, maar vorige week was alleen diploma's, project3daagse, etc.}

Evana Lexie Morson
    Ik keek hem aan, ik fronsde mijn wenkbrouwen nieuwschierig. "Hoe bedoel je? Verwisselen?" vroeg ik aan James, en ik bekijk hem goed. Hij is inderdaad veranderd. "Voel je je wel goed?" vraag ik aan hem, mijn hoofdpijn negerend. Het bal is vanavond, maar dat is nu niet het grootste probleem.

Tijd voor koffie.

James
    'Nou, verwisselen van lichamen. Dus dat ik in gedachtes blijf en hij de realiteit wordt.' zei hij en zuchte. 'Maar dat zal toch nooit gebeuren. Het is toch maar een droom die best echt leek. Maar ik voel me wel goed...'
    'Het bal komt, maar ik heb nog niet het gevoel. Heb jij er zin in?' zij hij met een scheve glimlach naar Evana.

[ dankjewel soph :)]

??

{You're welcome :3}

Evana Lexie Morson
    "Het bal komt, maar ik heb nog niet het gevoel. Heb jij er zin in?" hij kijkt me aan met een scheve grijns. Ik haal mijn schouders op. "Nou met alles wat er allemaal aan de hand is... Ik bedoel, weerwolf-gedoe, ik beet iemand, ik heb me gisteren helemaal in de lens gezopen en heb nu barstende koppijn, en nu is er iets aan de hand wat ik niet kan volgen," ik maak een armgebaar. "Heb ik er eigenlijk niet veel aandacht aan besteed." Ik merk dat ik begin te zeuren en mijn onderlip trilt. "Het spijt me, het wordt vast heel leuk, ik heb een jurk, en," daar begin ik me vast te kletsen.

Tijd voor koffie.

James
    Oh dat is mooi! Ehm, wat zullen we nu doen? Het is 3 uur in de middag en het begint over 5 uur.' vroeg James en keek uit het raam en dacht nog over die droom. Het is toch niet waar, denkt hij. James rent snel naar een spiegel en kijkt zich zelf aan. De haarkleur en de kleur ogen zijn veranderd. Donkerder haar en heel lucht blauwe ogen. James deed de kraan open en spoelde zijn gezicht af en droogde zich weer. Hij liep weer naar Evana en keek haar aan.

Evana Lexie Morson
    James spoelt zijn gezicht af in de wasbak en droogt weer. Hij loopt weer naar me toe, en kijkt me aan. Ik kan niet anders dan even schrikken en terugdeinzen. Ik begrijp wat hij bedoelt. Hij is echt verandert. Zijn kenmerkende bruine ogen zijn lichtblauw geworden. Zijn donkere haar is mogelijk nog donkerder geworden, waardoor het onherkenbaar wordt. Ik strijk met mijn vingers kort over zijn gezicht. Hij lijkt niet meer op de James Potter die ik en vele andere Gryffindors kennen. Dan besef ik wat ik doe, en trek snel mijn vingers weg. "Het spijt me," zeg ik, terwijl ik uit het raam links kijk, helemaal rood geworden.

Tijd voor koffie.

Ik ga op Donderdag tot 6 Augustus op Vakantie, ik kan dan niet Posten!

Tijd voor koffie.

[Mannschaft --> Lizse en is terug van vakantie^^ Morgen schrijf ik een post, ik ben mooooooooe D:]