• Yeah! Topic 6!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:47 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Helloooo
    Ik ben terug van italie :D
    Maar ik ga morgen schrijven ciauu


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James
    'waarom zeg je het spijt me? Waarom?' zegt hij verbaasd en loopt naar haar toe. James ziet dat ze bloost en moest glimlachen. Samen keken ze nu uit het raam en James wachtte op antwoord.
    'JAMES!' riep iemand en hij schrok.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Leuk dat jullie beiden terug zijn :), ik ben 6 augustus pas terug, nu zit ik in een hotel met internet : P}

    Evana Lexie Morson
    "Waarom zeg je het spijt me? Waarom?" hij loopt naar me toe, en staart samen met me uit het raam, terwijl ik een antwoord probeer te bedenken.

    "JAMES!" geschrokken kijk ik om en uit reflex pak ik mijn toverstok. De schaduw toont een gedaante. Of 5. Of 10. Of... 12? "James?" hoor ik nog een keer, nu met een amusante ondertoon. Ik kijk naar James, maar die is blijkbaar ook geschrokken. Ik kijk naar de lucht. Nog lang geen avond, of zelfs schemer. Dan laten de mensen zichzelf zien. Ik schrik nog meer en wankel achteruit. Malfidus. Met een hele groep mensen. Kunnen we die wel met zijn 2en wel aan? Als Malfidus James ziet, grijnst hij, als hij mij ook nog ziet, verbreed zijn grijns. "Met Morson erbij, helemaal goed." Ik kijk in paniek naar James, maar Malfidus spreekt zijn eerste vloek al uit. "Protego," roep ik, en het werkt. Waar ik me trouwens over verbaas, aangezien ik Malfidus nooit softe spreuken heb zien spreken. "Expelliarmus!" roep ik maar hij pareert. Ik zie dat James ook ferm wordt aangevallen, en ik kijk in paniek toe hoe vijf jongens me in een kring opsluiten. "Jam-" begin ik nog, maar dan spreken ze de Crucio vloek uit, en ik val op de grond, en gil zoals ik nog nooit gegild heb. Was het maar nacht.


    Tijd voor koffie.

    james
    'MALFIDUS! BEN JE NOU HELEMAAL GEK GEWORDEN!Je weet dat ik dit niet graag doe, ,maar dan weet je ook hoe het voelt. Crucio.' en James bleef een tijdje daar richten en stopt na een paar seconden.
    *wat is er met mij aan de hand?! dit ben ik niet.* dacht hij.
    'Zo,zo, Potter! Ugh!' en moest hoesten.' zo ken ik je niet. ten eerste gevoelens voor dit meisje en ten tweede dat je mij met crucio vloekt?! je bent veranderd.'
    'Ja dat weet ik ook wel! Weg wezen!' schreeuwde James en ze rende weg. Hij keerde zich tot Evana en aaide over haar haren. 'Gaat het? kom het is bijna avond. Ik ga mezelf alvast omkleedden.' en knipoogde en liep naar zijn kleding kast. Pakte zijn pak en deed het aan.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    wat leuk! was je vakantie leuk soph?? :) ik ga zo naar brazilie
    :D
    waar ging jij heen? :3
    xx


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    anyone??.....


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Ja, mijn vakantie was erg leuk :), ik was naar Griekenland en Turkije, Griekenland was op doorreis :) We hebben veel oude dingen bezocht, en... Het strand :D
    In Turkije was 'ie echt heel koud, maar in Griekenland gewoon Lauw :)... Hoe is jou vakantie tot nu toe?}

    Evana's outfit:




    Evana Lexie Morson
    Ik kijk verbaast toe hoe Malfidus en de anderen wegrennen. Waren zijn woorden waar? Is James verandert? "Gaat het? Kom het is bijna avond. Ik ga mezelf alvast omkleden." zegt hij, en hij knipoogt. Ik knik gedesorienteerd, ook door Malfidus, en loop naar de meisjeskamer. Ik kijk in de spiegel en bekijk mezelf. Ik zie een meisje met rode ogen, en een ongelukkige trek om haar mond. Ik glimlach. Daar moet ik iets aan doen. Ik drink twee bekers wolfsworteldrank en trek mijn jurk aan, mijn schoenen, en steek mijn haar op. Ik doe lichtelijk paarse oogschaduw op, en lippestift, en ik strooi wat glitters in mijn gezicht. Ik kijk in de spiegel. Stukken beter, en ik glimlach gemeend. Ik loop naar de hal om James te begroeten.


    Tijd voor koffie.

    James
    hij deed zijn vlinderdas om en deed gel in zijn haar zodad zijn kuif recht bleef staan. Er klonk al een zacht muziekje beneden, dus liep hij al richting het bal.
    Evana wachte al op James en hij groette haar. 'Hee, Evana wat zie je er prachtig uit!' en moest glimlachen, pakte haar hand en maakt een rondje.
    'Zullen we?' fluisterde hij.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    ik ga shoppen !!! doei
    ik schrijf weer als ik terug ben ;)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana
    Ik knik lachend. "Jij ziet er ook leuk uit," zeg ik als we naar de grote zaal lopen. Ik kijk bij het langskomen even door een raam, en als ik de maan zie, huiver ik kort, maar de wolfsworteldrank doet zijn werk goed.

    Het is nog redelijk vroeg, dus de zaal is nog redelijk leeg. Ik herken al wel een paar mensen, maar nog niet heel veel. Ik sta er een beetje stijf bij, aangezien dit de eerste keer is dat ik met iemand sámen naar een bal ga, en niet weet wat ik moet doen. Ik schuif met mijn linkervoet over de grond en glimlach zenuwachtig.


    Tijd voor koffie.

    {Oke, veel plezier!}


    Tijd voor koffie.

    [ komop soph laten we james en evana verliefd op elkaar worden. lily is toch *dood* :D]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Hoi! (I guess everybody knows who I am)
    Ik wilde weten of ik mee kon doen met dit RPG? Lijkt me wel leuk :)


    Fuck the government.

    {@Gloob, Agree :D
    @xEvangeline, lijkt me leuk :D}


    Tijd voor koffie.

    (tuutlijk mag je meedoen audrey!!)
    (ohjea dan begint james nu, verliefd te worden :p)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.