• Yeah! Topic 6!

Het rollentopic
    Het 1e topic

Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

Anders:
    -

[ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:47 ]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

James
    Ik viel nu op de grond en wilde even kijken naar mijn been, maar moest continu letten op Evana. Dat ze mij niet gaat bijten. 'Paralitis!' richte ik op de andere James en stond op. Op dat moment richte hij ook een lichtflits op mj maar ze ketste tegen elkaar aan.
    Nu rende ik naar hem toen en greep hem. Hij stribbelde tegen en ik liet bijna los en liet mij achterover ballen met hem. Bij Evana. Waar ze hem zelf kon opeten ofzo iets.

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

mensen die meedoen?
    calyce, evana en james
    dat is het xD

Evana Lexie Morson -- LOOK OUT, SHE IS A WEREWOLF CURRENTLY
    Er volgt een korte schermmutseling tussen de twee jongens, en ik kijk naar het meisje. Ze lijkt steeds bekender en die jongen ook... Ik merk dat ik naar het meisje zat te staren. Dan schud ik mijn kop en begin te grommen. De jongens zijn nu opgehouden, nou ja, ze zijn gevallen. Vlees. Bloed. Ik huil nogmaals naar de maan, en spring op de bovenste jongen. Ik hink een beetje, maar dat negeer ik, terwijl ik nu in gevecht geraakt met de nieuweling. Hij maakt lichtflitsen met een tak, die hij in zijn hand houd. Ze jeuken een beetje en ik loop naar hem toe, en grijp het vast met mijn mond en slinger de tak weg. Nu kijk ik hem recht aan, een paar centimeter verwijderd van zijn gezicht. Dan voel ik ineens een stroomstoot- een krachtigere lichtflits misschien? En ik word weggeslingerd, vlak naast het meisje. Komen er meer mensen aan of is dat verbeelding?

[ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:22 ]

Tijd voor koffie.

James
    hij kreunde van de pijn, want Evana stond op zijn been. waardoor zijn wond meer open ging. James probeerde op te staan en keek om zich heen. geluid. van mensen. er kwamen mensen.

Ik draai me om. Er komen inderdaad meer mensen aan. Ik werp nog een blik op de jongen en het meisje en de nieuweling, huil nogmaals naar de maan, en ren de bossen in. De mensen die nu aankomen schreeuwen en maken lichtflitjes. Ik jank van de pijn in mijn achterpoot maar loop toch steeds verder het bos in. Volgens mij gaat de maan onder. Ik ga liggen.

Tijd voor koffie.

James

Ik hink achter \Evana aan. voorzichtig. Anders werd ie gebeten.
    Ochtend glorie kwam eraan. hij zag Evana en zag zag dat ze ook naar hem keek. ze liet haar tanden zien.

Een van de jongens is me achterna gekomen. Ik herken zijn geur. Ik heb hem met rust gelaten, nu kan hij mij niet met rust laten? Maarja, het is wel vers vlees- en vlak voor mijn neus. Ik grom naar hem, maar hij gaat niet weg. Ik richt me in volle lengte op, en ga in aanvallende positie staan. Hij gaat niet weg, en ik ren op hem af, en als ik net gesprongen heb, is het laatste glimpje maan weg. Een stekende, brandende pijn vervult mijn ruggengraat. Ik jank. Het haar schiet terug in mijn huid en mijn poten worden kleiner. Mijn nagels worden korter en het haar op mijn hoofd wordt langer. Langzamerhand gaat mijn jank over in een huil, en ik ben een mens. Gelukkig heb ik nog flarden jurk om mijn lichaam hangen die me nog wel bedekt. Door de pijn in mijn scheen, en ik val voorover- vol op James.

{Ik moet gaan :(
    Sorry!
    XXX}

Tijd voor koffie.

neeeeeeeeee ga niet :D het wordt net zo leuk!!!!!!!

James
    Ze valt volop James en moest huilen van de pijn ion haar schenen. James wilde mannelijk doen en negeerde zijn hevige pijn in zijn boven been.
    hij pakte haar hoofd met zijn handen en keek haar aan en zoende.

Calyce

James rende achter Evana aan het Verboden Bos in, terwijl er een hele menigte leerlingen deze uithoek van het veld naderden. Ik was nog steeds in gevecht met de onbekende jongen, die mij nu met spreuk na spreuk bekogelde. Ik wist de meeste af te ketsen of sprong nog net op het nippertje aan de kant.
    Ik keek om me heen, om te zien of er zielen waren die mij te hulp zouden schieten; niemand verroerde één vin. Nog een keer zocht ik tussen de toeschouwers, dit keer opzoek naar leraren. Maar die waren nergens te bekennen.
    Door de afleiding wist de vreemdeling mij dit keer met een rode lichtflits te raken. Ik vloog een meter of drie verder van hem vandaan en kwam met een pijnlijke klap weer in de modder terecht. Ik sloeg mijn hand om mijn rechterschouder, waaruit een fontein bloed kwam. Vluchtig sneed ik met mijn toverstok een lap stof van mijn jurk af en bond die om de wond heen.
    Ik merkte dat die bastaarden van mijn medeleerlingen nu pas het lef hadden in te grijpen. Ze omsingelden de figuur zodat hij uit mijn blikveld verdween. Ik greep mijn kans en rende het Bos in om James en Evana te zoeken.
    Mijn jurk ging nog meer aan flarden door puntige takken die in de weg hingen, maar ik besteedde er nauwelijks aandacht aan, behalve wanneer ik vast bleef haken.
    Uiteindelijk kwam ik de twee tegemoet. Evana lag in James' armen en ze waren in een innige zoen verstrengeld, wat mij abrupt achter een boom deed ophouden met sprinten. Ik gluurde vanachter de boom naar de twee, zonder te weten welke handeling ik uit moest voeren.
    Toen hun lippen van elkaar scheidden kwam ik langzaam tevoorschijn.
    Ik zag Evana's wond op haar been.
    'Ik wist dat dit ooit van pas zou komen,' fluisterde ik tegen mezelf waardoor James en Evana opkeken en mij opmerkten.
    Ik zei geen woord tegen ze, ik haalde enkel een glazen potje helende kruiden uit mijn zak die ik uit madame Pomfrey's medicijnkastje had "geleend".
    Ik hurkte bij Evana neer, maar ze deinsde terug bij het aanzicht op het medicijn.
    'Wat is dat?' vroeg James.
    'Het doet geen pijn,' mijn stem klonk geruststellend en vastbesloten.
    Ik strooide de kruiden op de wond, deed het potje terug in mijn zak en stak mijn hand naar hen uit.
    'Calyce Llewelyn, volgens mij hebben wij nooit echt het genoegen gehad met elkaar kennis te maken,' glimlachte ik flauwtjes.

Fuck the government.

{Nog wakker? ;P}

Tijd voor koffie.

{Yep :D}

Fuck the government.

[Je weet dat iedereen bu denkt dat dat jams is he xD noujaa... ;p]
    James
    Calyce kwam tevoorschijn net dat se klaar waren met zoenen. *medicijnen... waarom ben ik daar bang voor.* dacht hij angstig. James zag datt ze het erop smeerde en het deed inderdaad geen pijn bij haar. Hij kreunde nog van de pijn als hij ging opstaan. Hij hielp Evana met opstaan. 'Dat je dat allemaal geflikt hebt... nu ben je gelukkig noormaal. ' zei hij blij. En keek naaar Calyce. 'Bedankt voor je hulp he.' En schuddevhaar met de hand.

Cayce

'Geen dank,' glimlachte ik naar James.
    Ik merkte een dikke bloedspoor op dat langs zijn been sijpelde.
    'Waarom heb je niks gezegd?' zei ik geschrokken terwijl ik bij zijn been neerhurkte.
    Ik streek zijn broekpijp omhoog zodat er een diepe snee zichtbaar werd. Voor de tweede keer haalde ik het glazen potje uit mijn zak.
    'Ga zitten,' het was geen verzoek, maar een bevel, maar ik zei het niet emt een opdringerige stem. Zonder naar zijn gezicht op te kijken sprak ik deze zin uit.
    'Evana, gaat het al wat beter?' vroeg ik terwijl ik geconcentreerd de glinsterende kruiden precies over de snee strooide.

[Yeah, nu zit James in de problemen xD. Zullen we doen dat Cally en Evana later uit willen leggen dat het niet James was maar dat niemand hen gelooft of zo?
    O, en ik wilde vragen of ik misschien ook een personage van mezelf maak? Zoals jullie zo te zien ook allemaal hebben :).]

Fuck the government.