• Mijn kat zit nu buiten, zielig aan het janken zodat hij binnen mag. Spijtig voor hem, maar dat mag niet.
    Nu staat hij daar al een klein half uur en een normaal persoon zou gezwicht zijn voor zijn schattigheid. Hij weet dat, maar ik be n er niet gevoelig voor vandaag - ben chaggie- en ik heb eerder zin om mijn pantoffel naar zijn roste smoel te smijten. [:
    Om dit topic nuttig te houden: weten jullie katten/honden dat ze schattig zijn en gebruiken ze dat ook tegen jullie?

    Edit: De kat mag 's nachts niet binnen omdat hij niet op de auto's mag zitten en hij kan anders niet jagen. Wij leven eerder op den buiten en laten we zeggen dat de ratten en muizen die wij hebben, geen gewenste bezoekers zijn.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 22:30 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Tijgertje, hij weet dat volgens mij echt heel goed en maakt er dus ook misbruik van -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind het zielig dat je je kat buitensluit. Hij wil duidelijk naar binnen. Sowieso snap ik niet wat een kat nu nog buiten moet, maar goed.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Waarom mag hij niet naar binnen?
    Mijn honden kijken me wel eens heel zielig aan, maar ik kan daar tegen, en dan gaat hij maar blaffen, nee dat helpt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Waarom mag ie niet naar binnen dan? ._.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hoe kan je dat nou negeren (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nimh schreef:
    Waarom mag ie niet naar binnen dan? ._.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oh, mijn neef doet dat ook altijd,
    want anders slaapt die kat van hem de hele dag.
    en houdt hij iedereen s' nachts wakker.

    Mijn hond gebruikt zijn schattigheid vaak als ik eten heb. ;p


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Best sneu dat je hem nu nog buitensluit toch? why?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Jep, onze honden houden ervan om urenlang te blaffen, dus soms worden we er gek van en dan moeten ze in de mand. Maar dan kijken ze weer zo dat je smelt D:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn ratjes gebruiken hun schattigheid te vaak, dan gaan ze rechtop tegen de tralies staan en bedelen om wat aandacht of wat lekkers :P


    I just don't want to be a loser anymore

    Valentino schreef:
    en ook: @puroisen
    Ik vind het zielig dat je je kat buitensluit. Hij wil duidelijk naar binnen. Sowieso snap ik niet wat een kat nu nog buiten moet, maar goed.

    Katten zijn aangepast aan de nacht. Ze jagen vooral `s nachts, dan zijn die muizen\ratten actief. Wij leven eerder op den buiten en ja, hij kan jagen. Muizen en ratten zitten er genoeg. In een normale zomer- en lenteweek pakt hij 0 tot 2 muizen. Soms wel eens 4 of 5 in een week. Deze week zitten we op 3. Daarom moet hij buiten.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 22:38 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb niet zo'n zwak voor dieren haha


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Mijn hond manipuleert me altjd met z'n zielige puppy oogjes, haha. Mijn twee ratjes kunnen ook heel lief kijken als ze eruit willen of iets lekkers willen, en als ik er geen zin in heb en ik zie ze zo schattig kijken dan geef ik ze uiteindelijk toch hun zin. :]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Puroisen schreef:
    Jep, onze honden houden ervan om urenlang te blaffen, dus soms worden we er gek van en dan moeten ze in de mand. Maar dan kijken ze weer zo dat je smelt D:

    Jeez, ik werd vanochtend wakker door zo'n rothond die z'n smoel niet kon houden. Toen dacht ik: wish I had a shotgun.
    Ik heb echt zero tolerance tegen alle elementen die me wakker houden. Op de pc na dan, dat doe ik mezelf aan :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij mijn katten ben ik nogal immuun tegen hun schattigheid. Maar tegen de irritatie van een altijd voort lawaai makende papegaai niet (cat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.