• All my luck

    De zeventienjarige Yentle Caradkis kan haar geluk niet wanneer ze eindelijk na haar vorige dramatische relatie weer de gebruikelijke kriebels in haar buik voelt. Alleen maakt Cupido het haar niet gemakkelijk: ze koestert sinds kort heimelijke gevoelens voor Desmond Hutcherson, het vriendje van het populairste meisje van school. Wanneer het er eindelijk een beetje heet aan toe gaat, worden Yentle en Desmond betrapt en is de hele school binnen no time op de hoogte van dit schandaal.
    Ook heeft Yentle het vertrouwen van haar ouders beschadigt nadat ze met twee vingers in de lucht en een hand op haar hart had beloofd dat ze geen gekke dingen uit zou halen in het weekend dat haar ouders weg waren. Hoe had ze kunnen weten dat dat ene kleine feestje zo enorm uit de hand zou lopen?
    Nog een uitglijder, nog een feestje. Yentle en haar ex Darren komen elkaar na een paar glazen alcohol weer tegen en in eens lijken alle redenen bij elkaar uit de buurt te blijven naar de achtergrond te vervagen.


    * Doen? Niet Doen? Reden?
    * Titel, of is deze [All my luck] goed genoeg?
    * Zou jij de story lezen?
    * Waarschuwing?
    * Tips, opmerkingen, meningen?


    Intersectional feminist

    Tuurlijk doen! Ik hou eigenlijk altijd wel van onbekende mensen-stories. Voor mijn gevoel schrijven die mensen altijd beter. En tot dusver lijk je een goeie schrijfster, dus absoluut JA. als je me de link stuurt, zal ik abonneren : )

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 21:32 ]

    Ehmmm, alhoewel ik het zelf niet echt orgineel vind, wil ik het toch graag lezen om dat jouw schrijfstijl me wel goed lijkt. Waarschuw me maar. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    *Doen? Niet Doen? Reden? Doen. Je schrijft erg prettig en ik hou van drama... (:
    *Titel, of is deze [All my luck] goed genoeg? Jawel... Of iets in de richting met trust, maar je kunt hem ook wel zo laten. Het is een leuke titel.
    * Zou jij de story lezen? Eigenlijk lees ik al te veel. Dus ik weet het niet.
    *Waarschuwing? Ja, dan kijk ik dan wel of ik tijd heb, want je schrijfstijl spreekt me wel heel erg aan.
    *Tips, opmerkingen, meningen? Yentle is een leuke naam c: Je schrijfstijl is prettig. <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    zeker doen! Je moet je nooit tegen laten houden wat anderen er van vinden ;)
    Ik vind de titel goed genoeg hoor ;D
    ik zou hem zeker weten willen lezen!
    Als u mij dan een linkje stuurt! ;D


    Life is hard, just break it with your head <3

    VernisAvis schreef:
    Tuurlijk doen! Ik hou eigenlijk altijd wel van onbekende mensen-stories. Voor mijn gevoel schrijven die mensen altijd beter. En tot dusver lijk je een goeie schrijfster, dus absoluut JA. als je me de link stuurt, zal ik abonneren : )


    comfort in c h a o s