• Telkens op allerlij dingen op internet staan modellen die heel dun zijn. Natuurlijk mooi enzo maar alsnog. Ik ben zo'n persoon wat er mee gaat vergelijken. Mischien wel heel stom maar zelfs als ik denk nee ik ga me niet vergelijken doe ik het wel automatisch. maar echt overal.
    Op allerlij sites en op van die fotoblogs.

    hebben julie er ook moeite mee of ligt het alleen aan mijn?


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Geen moeite vind ze vaak TE dun !

    niet met de hele dunne modellen, maar wel met de gezonde modellen. want ik weet dat ik niet op een gezond gewicht zit, dus bij mij zit het iets anders. Maar je bent niet de enige die er moeite mee heeft.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jap, ik heb er nog steeds moeite mee (:
    Vergelijk me altijd op alle vlakken. En niet alleen met modellen eigenlijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, ligt niet aan jou.


    Your make-up is terrible

    Ik denk niet dat ik daar last van heb.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vind ze negen van de tien keer gewoon lelijk omdat ze zo dun zijn, dus ik heb er geen problemen mee :'D.


    i put the fun in funeral

    Geen probleem
    die mensen zijn allemaal lelijk


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    nee , ik heb het wel gedaan vroeger. Ik ben nu eenmaal stevig. niet dik maar gewoon stevig en ik ben blij met mezelf. Ik ga natuurlijk wel naar de sportschool om lekker actief te blijven en om paar kilo'tjes aftevallen, maar dat is het dan ook :)


    I solemny swear i am up to no good

    Assassin schreef:
    Nee, ligt niet aan jou.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Audacity schreef:
    Ik vind ze negen van de tien keer gewoon lelijk omdat ze zo dun zijn, dus ik heb er geen problemen mee :'D.


    Ex astris, sciencia

    Ergela schreef:
    Ik denk niet dat ik daar last van heb.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb dat ook.. Maar niet alleen bij modellen :'). Als mensen er gewoon gezond uitzien, op een goed gewicht dus niet te dun/niet te dik, dan vergelijk ik mezelf daar al mee en dan wil ik dat ook. Mjaa


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb er geen last van, maar dat komt omdat ik de 'samenleving' er hatelijk voor aan kan kijken dat ze photoshop op modellen toelaten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Persoonlijk vind ik dat er bij mij nog wat kilo's weg kan. Maar ik vind mezelf zeker niet dik. Dus ik ga me ook niet vergelijken met die modellen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind molligere meisjes meestal veel mooier, een 'molliger' meisje heeft vaak een veel mooier figuur & besides, van die extreem dunne benen vind ik afschuwelijk.


    Save me from myself.