• Telkens op allerlij dingen op internet staan modellen die heel dun zijn. Natuurlijk mooi enzo maar alsnog. Ik ben zo'n persoon wat er mee gaat vergelijken. Mischien wel heel stom maar zelfs als ik denk nee ik ga me niet vergelijken doe ik het wel automatisch. maar echt overal.
    Op allerlij sites en op van die fotoblogs.

    hebben julie er ook moeite mee of ligt het alleen aan mijn?


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Negligible schreef:
    Jap, ik heb er nog steeds moeite mee (:
    Vergelijk me altijd op alle vlakken. En niet alleen met modellen eigenlijk


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Gewoon blij zijn met jezelf. Er zijn al genoeg andere mensen op deze wereld. Leer jezelf te accepteren ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    DuskShine schreef:
    Geen probleem
    die mensen zijn allemaal lelijk


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik vergelijk mezelf altijd met iedereen, om van alles.
    Dus ja.

    Theluji schreef:
    Ik vergelijk mezelf altijd met iedereen, om van alles.
    Dus ja.


    Don't be like the rest of them, darling

    HEB IK DUS OOK EH.
    ik vergelijk mezelf ook, dan ben ik weer verafschuwd van mijn lichaam, dan walg ik van mijn lichaam....

    alleen vorig jaar had ik een kleine lichtelijke eetstoornis,
    dus nu doe ik dat soort dingen niet meer, ik at op een duur gewoon minder en sportte veel meer, waarmee ik letterlijk kilootjes afviel,
    maar een eetstoornis is verschrikkelijk....

    maar natuurlijk modellen zijn gewoon dun... -.-


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Ik heb eerder moeite met die tonnen make-up die ze dragen. Maar ik kijk er eigenlijk nooit aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lololol. Nee. Ik begin d'r niet eens aan, denk dat ik dan gelijk in een depressie raak hoor. (krul)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik probeer mezelf niet met modellen, maar ook niet met andere meisjes te vergelijken want dan ga ik me alleen maar een lelijke vetklep vinden. Dus ik probeer er geen aandacht aan te besteden (:


    Me so good.

    Dat heb ik ook, hoewel ik sommigen wel zo dun vind dat het ook niet mooi meer is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    NewUsername schreef:
    Persoonlijk vind ik dat er bij mij nog wat kilo's weg kan. Maar ik vind mezelf zeker niet dik. Dus ik ga me ook niet vergelijken met die modellen.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik vergelijk me met elk dun meisje, dus ik heb er wel moeite mee ja. Maar de laatste tijd wat minder.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ken het ook, maar ik kijk niet naar hoe dun of dik ze zijn, maar naar hoe mooi ze eruit zien en dan denk ik van hoe kan ik ervoor zorgen dat ik er ook zo mooi uit ga zien.


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    Ja, heb er ook last van..


    “All those fairytales are full of shit.”

    Het zijn lopende broodplanken, daar vergelijk ik mezelf nog niet mee al was het het laatste wat ik doe. (;


    I'll lick the poison from right off your kiss