• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Mandje schreef:
    Trouwens meervoud van vampier is toch vampiers?
    tenminste dat lees ik in leesboeken


    Well, I have no idea. Volgens mij kan het beide.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Dit keer was ik diegene die iemands kin op tilde. Zachtjes tilde ik zijn kin op, zodat hij mij wel weer moest aankijken. 'What do you feel?' vroeg ik zachtjes aan hem. Mijn Engels was dan wel niet al te best, maar er zou toch een reden zijn waarom hij nu opeens Engels praatte?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Het is vampiers volgens encyclo.nl. Hij vind helemaal geen betekenis als je vampieren intypt. En volgens google chrome is vampieren ook fout.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik negeer het liedje expres en loop de woonkamer in en plof op de bank.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "I feel something for you." antwoordde ik zachtjes, "Zo voelt het.." Ik keek hem in zijn ogen en bloosde nu heel erg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Er zit geen speciale hint achter het lied hoor, Luca. Het is gewoon één van mijn all-time favorites." Grinnik ik als ik merk dat hij het ontloopt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Ja maar google chrome is kut omdat hij voorzichtjes fout zegt maar voorzichtigjes niet terwijl spellingcontrole ala Mitch [jij] zegt dat voorzichtigjes geen woord is D:]

    Jeremy Velez

    'Echt waar?' vroeg ik zachtjes. 'Je maakt geen grapje?' Aan zijn wangen te zien kon ik het antwoord eigenlijk wel raden, toch wachtte ik op zijn antwoord.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Oh, oké." zeg ik alleen maar.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Nou zeg. En ik maar denken dat je het leuk vind als ik zing. Dan houd ik mijn mond wel weer." Grinnik ik en plof neer op de bank.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Voorzichtigjes mag ook. Maar de t tussen ig en jes mag niet xd Maar het is dus vampiers.]

    Damon Blake

    Ik schudde zachtjes mijn hoofd en legde mijn armen om zijn middel. Voorzichtig drukte ik hem tegen hem aan. "Over zoiets maak ik geen grapjes." fluisterde ik in zijn oor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Nee, ik vind het wel leuk." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Toch wel? Heb je misschien nog verzoekjes, of zo? Mijn song database is nodig toe aan een update." Ik zing zachtjes het refrein van 'Lovesong' verder en beweeg langzaam mee met het ritme.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik keek eventjes naar voren en toen naar Damon. 'Je maakt echt geen grapje?' vroeg ik zachtjes. Hoe ik het zei klonk het meer als een bevestiging dan als een vraag. Aarzelend deed mijn armen een beetje om hem heen. Ik slikte weer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Zing een rock-a-hula voor me." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik boog mijn hoofd naar hem toe en kuste hem zachtjes en liefdevol. Toen ik de kus onderbrak glimlachte ik nar hem. "Het is echt geen grapje." zei ik langzaam, "Hopelijk vind je het niet erg..."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.