• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 0:48 ]


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    "Hoelang ken ik je nou al?" Zucht ik als reactie op haar vraag. "Ik durf het haar niet te vertellen Demi"
    Het is de eerste keer dat ik dat zeg. Ik ben nóóit bang. Voor niks en voor niemand. Maar nu ben ik bang.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Demi Claire

    Ik klopte zachtjes op zijn schouder.
    'Als je iemand accepteerd, accepteer je ook zijn verleden, je gaat hem er niet me om de oren slaan! Als ze dat wel doet, dan is ze het niet waard! Ben ik trouwens echt de enige die ervan afweet?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    Ik knik. "Jij en God" beaam ik. "Zelf Mama weet het niet" fluister ik. Ik bloos lichtjes. "Mama zou het niet accepteren" ik zucht zacht.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    'Ne,ne,ne,ne,ne' zei ik kinderachtig, dat was het NeNeNe dat het niet zo was. 'Tis wel zo' grom ik.


    El Diablo.

    [Waar kan ik inspringen met May?]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Annabeth Demi Claire

    'Lieverd, heb ik er ooit enig probleem mee gehad? Waarom zou iedereen anders er dan wel last van hebben? Het enige probleem is dat je er zelf nog een trauma door hebt!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn

    Ik rolde met mijn ogen. ''Wie is hier nu de kleuter, hm?'' grinnikte ik, terwijl ik het meisje op de grond zette om zelf even wat te eten te pakken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Ik sta op. "Jij hebt er geen probleem mee gehad nee....Maar Zij wel weetje nog?" doelend op het enige meisje waar ik ooit écht van gehouden heb voor ik het afzwoor. "Jij hebt er geen problemen mee omdat je me door en door kent en jij, god en Mama zijn de enige die dat doen.Dáárom zullen zij en zal zij me anders aankijken"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    'Jullie twee' grinnik ik. Ik steek een sigaret op, en hou het pakje voor voor het meisje.


    El Diablo.

    Catelinn

    ''Ty, het is niet zo slim om in het bijzijn van haar te roken'' zei ik. ''Ga anders even op de veranda staan ofzo, we willen niet dat haar gezondheid achteruit gaat'' glimlachte ik. Wow, mijn moeder-achtige kant dook weer op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth December Claire

    'Ze was jou niet waard, hoor je me? Ze was je niet waard, ze kon het niet hebben dat iemand zoveel van haar hield! Het is haar schuld dat jij getraumatiseerd bent, dat je het zelfs je moeder niet durft te vertellen. Besef je wat ze met je gedaan heeft? Ze heeft je liefde afgenomen, waarom zou het jou nog iets kunnen schelen wat zij dacht? Richt je maar op wat ik denk: je bent een geweldige jongen, Cathy weet het ook, echt waar. Neem één stap tegelijk, probeer eerste maar te wennen aan het idee om van iemand te houden, het is veel te lang geleden. Daarna heb je nog tijd om je druk te maken over het vertellen van wat je dwars zit!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Tyler

    'Fuuu, zij begrijpt er niet eens wat van' grijns ik. Ik rook rustig verder, en kijk Catelin grijnzend aan.


    El Diablo.

    FingerNiall schreef:
    [Waar kan ik inspringen met May?]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Helios schreef:
    [misschien moet je eerst afwachten tot je rol word goedgekeurt :P]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Catelinn

    Ik slaakte een zucht. ''Daar gaat het ook niet om'' zei ik. ''De rook ademt zij ook in'' ging ik verder, en keek Tyler doordringend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''