• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raven Willow Rhodes
    Ai, gevoelige snaar misschien? Ik grinnik even en loop dan achter hem aan. 'Ach, je kan dus echt geen meisjes krijgen. Arme jij,' zeg ik sarcastisch. 'En dat ik er "armoedig" uit zie hoeft nog niet te betekenen dat niet rijk ben. Niet alle rijke mensen scheppen daar over op,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik draai me naar haar om en kijk haar kwaad aan. Mijn kaakspieren spannen zich aan en ik doe mijn mond open om iets te zeggen maar sluit hem gelijk daarna weer. Ik draai me weer om om weg te lopen, voor haar eigen veiligheid en mijn eigen reputatie. "Praat maar weer tegen me als je weet hoe het is." zeg ik, bij de laatste woorden schiet mijn stem de hoogte in van de emotie.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik frons lichtjes en loop dan weer achter hem aan. 'Is dat echt zo?' vraag ik voorzichtig. 'Ik bedoelde het maar als een grapje,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik blijf zuchtend staan. "Natuurlijk is dat zo." zeg ik boos. "Wat denk jij nou, dat normale jongens zo'n leven kunnen leiden?" Ik kijk haar niet aan en bal mijn vuisten. Ze zouden het niet eens willen, dat weet ik zeker.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik kijk Riley niet begrijpend aan. 'ik snap je niet ,' zucht ik. 'Hoezo zouden normale jongens niet zo'n leven kunnen leiden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Hoeveel meisjes komen er op me af als ik zeg: 'hoi ik ben Riley en ik werk in de supermarkt' hmm?" vraag ik sarcastisch. "Waarschijnlijk geen een." Was het maar zo, ik verlang soms terug naar de tijd waarin alles nog normaal was.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Waarschijnlijk heus wel wat als je niet steeds zo arrogant zou doen,' zucht ik. 'Maar dan zou je nu toch juist blij moeten zijn dat je de meisjes voor het uitkiezen hebt?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik lach spottend en kijk haar aan. "Blij zijn? Zou jij blij zijn?" vraag ik, met een emotieloze stem. "Zou jij blij zijn als iedereen je achtervolgt, een enorme druk op je legt en bepaalde dingen waar moet maken. Dat ze je gebruiken als een speeltje in bed en je het niet mág weigeren? Nee, dan zakt de populairiteit en dat kunnen ze niet hebben hoor." Ik draai me weer om en knipper wild de tranen weg die in mijn ogen prikken maar ze willen niet weg. Daarom loop ik gelijk door naar de bomen.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'oh Riley,' zeg ik zacht. Ik ga snel achter hem aan en pak hem bij zijn arm. 'Het spijt me, ik wist echt niet dat het zo zat.' ik zwijg eventjes. 'maar als je het zo erg vind waarom stop je dan niet gewoon?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    Ik wend mijn hoofd af van haar, ik wil niet dat ze me zo ziet. Ik ben immers een jongen. "Dat zei ik net, ik mag niet stoppen." zeg ik. "Ik heb een contract Raven en die loopt binnen een jaar af. Ik wil een verlening of ergens anders. Hoe goed ik ook kan voetballen, ik moet ook commercieel zijn, verkopen. Begrijp je?" Ik trek mijn arm weer ruw los. Waarom vertel ik dit tegen iemand? Zeker tegen haar, ze begrijpt er toch helemaal niets van en kan alleen vervelend doen.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    'Maar hoezo kan je niet stoppen?' vraag ik. 'Dat snap ik niet. En als dat alleen maar om meisjes gaat, er zijn heus wel meisjes die verder kijken dan geld,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Het draait niet persé om meisjes." zucht ik zacht. "Het draait om geld." Ik veeg met mijn arm over mijn gezicht zodat ze tranen zo goed als weg zijn en kijk naar haar. "Het moet extra opleveren." mompel ik. "Als ik die meisjes laat zwijmelen en een kans geef, worden er extra kaartjes verkocht, extra merch en dat soort dingen." Ik glimlach even triest. "Wat denk je wat die meisjes betalen om bij mij te mogen zijn? Ik voel me soms net een mannelijke hoer."


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik pak aarzelend zijn hand beet en knijp er zachtjes in. 'Dat spijt me echt voor je,' zeg ik zacht, 'maar wil je echt zo graag in luxe leven dat je niet kan stoppen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester

    "Voetballen is mijn passie." zeg ik zacht. "Het is geweldig als je bij de beste clubs speelt en doelpunten scoort en wint. Uiteindelijk is dat het waard." Vast niet te begrijpen voor een normaal iemand.


    Your make-up is terrible

    Raven Willow Rhodes
    Ik knik even. 'Dat maakt het weer een stuk lastiger,' zucht ik. 'Als je denkt dat het voetbal het echt waard is zou ik denk ik gewoon blijven voetballen,' zeg ik aarzelend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered