• Oké ik wil dus een nieuw verhaal schrijven over the Hunger Games en daar wil ik een meder schrijver voor :) Ja ik wil dat verhaal dus samen met iemand gaan schrijven. Dus als jullie dit even invullen dan zoek ik zo wel iemand uit. Ik zoek een mannelijk of vrouwelijk tribuut uit district 4. Het verhaal gaat over 2 vijanden die samen moeten gaan werken om te overleven. (Ja vijanden.) Ik wil dat jullie uit de rangorde arm of rijk kiezen, want daardoor zijn het een soort vijanden van elkaar. Ze moeten samenwerken van hun coach. Ik heb nog niet zoveel ideeën dus als jullie me ook daarbij willen helpen, graag.


    Naam + Achternaam:
    Leeftijd:
    Rangorde:
    Uiterlijk(foto) + Beschrijving:
    Karakter:
    Familie:
    Specialiteit:
    Zwaktepunt:
    Extra:
    Idee voor verhaal:
    Waarschuwen?:

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 19:50 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    ik wil wel meedoen met schrijven (: Ben net zelf begonnen aan een verhaal over de hungergames, maar met twee is altijd makkelijker :D

    vergeten abo te nemen ;p

    Naam + Achternaam: Bailey Mooys

    Leeftijd: 17

    Rangorde: arm

    Uiterlijk(foto) + Beschrijving:



    Het meisje op de foto is Bailey. Ze heeft lang bruin haar dat ze meestal in een dikke vlecht doet, omdat het anders onhandelbaar is. Ze heeft helblauwe ogen en een prachtige tandpasta lach. Rond haar neus heeft ze enkele sproetjes.
    Bailey heeft een heel eenvoudige stijl, met de de voornaamste reden dat ze gewoonweg geen geld hebben voor iets specialers te kunnen kopen. Ze draagt tijdens het werk te t-shirts van haar broer.

    Karakter: Spontaan en zorgzaam zijn haar voornaamste kwaliteiten. Ze maakt makkelijk vrienden, maar even makkelijk vijanden, hoewel dat meestal niet haar schuld is. Zoals elk mens heeft ze ook haar slechte kanten. Ze is meestal te snel afgeleid en maakt de meeste dingen niet af.

    Familie: Bailey's vader is gestorven toen ze 14 werd, haar oudere broer Willow heeft toen de leiding over de familie op zich genomen en zorgt er samen voor dat Bailey en haar jongere broer Quin goed getraind zijn voor het geval zij in de spelen terecht komen. Willow is 19, bailey is 16 en Quin is 12.

    Specialiteit: Bailey is heel handig met messen (van die kleine messen die je moet gooien) en met een speer. Ze kan ook wel een beetje zwaard vechten maar dat is niet haar beste kwaliteit.

    Zwaktepunt: zich onzichtbaar maken.

    Extra: als er nog iets is moet je het maar zeggen.

    Idee voor verhaal: Ik heb wel een idee maar ik weet niet of je het goed vind. Mijn idee was om een broer en zus samen naar de spelen te sturen (bv Bailey en Quin) En dat ze uiteindelijk genoodzaakt zijn om een van de twee te vermoorden.

    Waarschuwen?: yes please :)

    Dankjewel voor je reactie, ik vind dat wel een heel goed idee :)


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.