• Nashville, Tennessee. Een groot stuk land, dat eigendom is van Sir Clayton, staat over te nemen. Zijn enige zoon woont in California, en besluit het te verkopen. Verschillende mensen zijn op het stuk uit, aangezien het prachtig is. Een grote boerderij, een prachtig huis, fantastische locatie,... Maar niet iedereen is even blij met de deal, onder andere het personeel dat er momenteel alleen verblijft.

    Mogelijke rollen

    Personeel op de boerderij
    Domenic Kian Hinshaw ~19 |Mombasa
    Matthew Ian Kompier ~22 |Chaim
    Michelle -Mich- Abrams ~21 |Burlington
    Cliffer Alice Kathrine Moon ~20 |STwilight

    Inwoners van Nashville
    Connor Darlton ~22 -Autogaragist- |Burlington
    Damian Roger Bryant ~20 -Heeft een cafe- |ZuperZaynx
    Andy Benedict(us) Cingstown ~19 |GelaarsdeKat
    Luisa Havana Newell ~20 -Werkt bij de bakker- |Mombasa
    Jamica Carmel Budger ~19 |ZuperZaynx
    Leigh Cambrue Sheadan ~18 |Leave
    Ailean Olivia Parks ~17 |Chaim

    Familie van Clayton
    Isabella "Isa" Desiree Clayton ~17 -Dochter- |Squib
    Skye Demi Aimee Clayton ~18 -Dochter- |xHaribo

    Andere
    Adam Clain ~19 |STwilight


    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:

    - Wees origineel met je rollen. Gebruik dus alsjeblieft geen 1D-mensjes, celebrities etc. Ook qua namen graag een beetje originaliteit, en niet allemaal namen die op elkaar lijken (:
    - Wanneer je je ingeschreven hebt in dit rpg, is het ook de bedoeling dat je er actief aan meeschrijft. Niet 2 keer posten, en nooit meer van jezelf laten horen, bijvoorbeeld.
    - Maximum twee rollen per persoon
    - Posts moeten redelijk zijn. Ik ga er geen limiet op zetten, maar meer dan 5 zinnen moet toch lukken?
    - 16+ toegestaan
    - Don't kill, fight, etc. zonder de andere zijn toestemming.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven
    - Reservaties blijven maximum 1 dag staan, tenzij je echt niet anders kan wegens afwezigheid.


    Nog vragen? Stel ze gerust (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 18:50 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    GoedhoeeD?


    Everyday I'm fangirling!

    Beetje kort, misschien wat meer beschrijving?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Okaaa, is goed hoor :)


    Everyday I'm fangirling!

    Hoppa, verbeterd?


    Everyday I'm fangirling!

    Ja, is goed (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Okiii!

    Enige idee wanneer we beginnen?


    Everyday I'm fangirling!

    Als we met wat meer zijn (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik twijfel ;$


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rol: Familie van sir Clayton, zijn dochter.
    Naam: Isabella "Isa" Desiree Clayton
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Isa heeft platinablond haar met natuurlijke goudblonde high-lights er in. Ze heeft grijze ogen. Ze heeft grote lippen die haar een onschuldig uiterlijk geven. Ze is ongeveer 1,73 meter en slank gebouwd.
    Karakter: Isa is opgegroeid in redelijke luxe. Ze is altijd verwend en is daardoor niet gewend om voor een zaak te vechten. Ze is naïef en oppervlakkig. Ze is een echt stadskind, ze houd van winkelen, dansavondjes, terrasjes pakken en flirten. Als ze iets niet krijgt is ze meteen boos en gefrustreerd. Ondanks dit alles is ze dol op het landgoed en heel boos op haar broer dat die hem verkocht heeft.
    Extra: Isa is ontzettend populair bij de andere rijkeluikindjes. Die mensen vinden haar geweldig, het landgoed van haar vader is zo mooi, ze heeft zulke beleefde bediendes, haar kleding is perfect enz.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 21:04 ]


    Remember to be ridiculous.

    Zijn er paarden? XD..
    Ik zou opzich wel mee willen doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    xMirrorMan schreef:
    Ik twijfel ;$


    Aawwh, doe mee :3

    @TheRumIsGone: Tuurlijk, het is een boerderij ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil nog een dochter zijn van sir Clayton (:

    Okidoki ^^
    ik voeg morgen alles toe (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.


    Rol:
    Dochter van Sir Clayton.
    Naam:
    Skye Demi Aimee Clayton.
    Geslacht:
    Vrouwlijk.
    Leeftijd:
    18 jaar. Ze verjaard op 5 augustus.
    Uiterlijk:


    Skye heeft net zoals haar zus blonde haren. Niet platina-blond, maar iets donkerder blond. Ze heeft volle lippen en een strakke kaaklijn. Haar ogen zijn Hemelsblauw. Skye is rond de 1m75 met mooie lange benen. Ze draagt vaak kleedjes, maar een Skinny vindt ze ook fantastisch. Op het eerste gezicht ziet het er als een barbie uit, maar ze staat niet uren voor de spiegel, en ze smeert ook geen lagen make-up op haar gezicht. Ze wil een naturelle look en gebruikt daarom zo weinig mogelijk make-up. Ze heeft een slank postuur, met een zandloperfiguur en weegt rond de 60-70 kg.
    Klik. -Lengte van haar haren-.
    Karakter:
    Skye is nogal een flapuit. Ze zegt wat ze wilt, zonder erover na te denken. Ze is niet op haar mondje gevallen, en kan soms nogal brutaal of arrogant overkomen. Ze is niet de beste leugenaar, maar soms kan ze zo om het verhaal heen draaien, dat de schuldige onschuldig wordt, dat is ook de reden dat haar vader altijd zei dat ze advocate moest worden. Ze is behulpzaam, in dingen die ze zelf leuk vind, en wilt iets bereiken in het leven. Heeft ze iets in haar gedachten, gaat ze het meteen uitvoeren. Ze is een echte doorzetter en zal nooit opgeven zolang haar naam Skye Demi Aimee Clayton is. Ze is een energiek persoon die om 2 uur 's nachts nog bezig is. Ze heeft ook niet graag dat alles overhoop ligt, dus al komt ze thuis, midden in de nacht, als het nodig is dan begint ze te stofzuigen. Dat heeft ze mee van haar moeder. Wat een minpuntje voor haarzelf is, dat ze zich te rap aan mensen gaat hechten, waardoor ze vaak afscheid moet nemen, of vaak misbruikt wordt. Vooral dat laatste gebeurd veel, aangezien ze wel redelijk luxueus leeft, en haar vader natuurlijk bekend staat om zijn domein.
    Extra:
    Ze kan enorm veel talen spreken. Sommige vloeiend, sommige niet helemaal. Ze houdt dan ook enorm veel van reizen, en haar hobby, Fotografie. Met een potlood kan ze ook heel goed mee omgaan. Ze houdt van Kunst en van architectuur. Daarom wil ze absloluut niet dat het domein verkocht wordt, want het huis en de boerderij zijn gewoon te mooi om zomaar te verkopen.
    1. -Zelfde plaats-.
    2. -Zelfde plaats-.
    Ze heeft 2 tattoo's. De eerste is een vogel onder haar linkersleutelbeen. Ze houdt van vogels. Ze kunnen doen en laten wat ze willen, ze zijn in de natuur, en ze kunnen wegvliegen als ze daar zin in hebben.
    De 2e is een '&' teken achter haar rechteroor. Dat is omdat het altijd Skye & iemand is. Skye heeft altijd iemand nodig waar ze steun van krijgt, het is ook nooit alleen Skye, het is altijd Skye en iemand.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 0:54 ]

    Dymphna schreef:
    (...)

    Aawwh, doe mee :3

    @TheRumIsGone: Tuurlijk, het is een boerderij ;3


    Okidokie.
    Ik weet nog niet wanneer ik aanmaak :'P


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'