• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 16:06 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Pff, geen idee wie ik moet kiezen. Luca dan maar." zei ik terwijl ik me naar hem omdraaide. Ik had spijt van wat ik net had gezegd en durfde hem niet aan te kijken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Truth." zeg ik alleen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Luca is volgens mij nog steeds nogal chagrijnig dus ik tik hem zachtjes op zijn schouder en als hij kijkt trek ik een gek gezicht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik glimlach even naar Cassie en wacht op de vraag van Damon.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Hij was nog steeds pissed op me, maar dat kon ik wel begrijpen. Ik bleef naar beneden kijken. "Als je één wens had, één wens je hele leven. Wat zou je wensen?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik denk even na. "Dan zou ik wensen dat Chèlle kinderen kon krijgen." fluister ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik glimlach even als ik hoor wat Luca zegt. 'Dat is echt zo ontzettend schattig en lief,' zeg ik glimlachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik was klaar met het de tekeningetjes. Ik borg de spullen weer op en zette de muziek uit. Ik stopte de mobiel in me zak en ging naar de keuken toe voor wat drinken. Toen ik dat gedaan had ging ik me kamer weer uit. Ik deed de deur op slot en ging naar beneden. Ik liet mijn hand weer langs de trapleuning glijden. Ondertussen keek ik om me heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake
    Ik keek hem aan en glimlachte zachtjes. "Je hebt een goed hart Luca en ik hoop voor je.." Ik keek Chèlle aan. ".. En voor jou, dat er een mogelijkheid is." Ik glimlachte nog wat meer. "Dat verdienen jullie."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik voel een warm gevoel in mijn buik door mijn lichaam verspreiden.
    "Dat vind ik echt heel, aardig." Zeg ik zachtjes.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik glimlach even naar niemand in het bijzonder. Ik heb niet verwacht dat ze zo zouden reageren. "Goed, nu voor Cassie." zeg ik snel.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Ik ben dan wel eens snel op mijn teentjes getrapt en flip soms uit, maar ik wil uiteindelijk wel het beste voor iedereen hier." zei ik zachtjes. Toen keek ik naar Cassie en wachtte op haar antwoord.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik denk even na. 'Doe maar Dare,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Ik liep weer naar de woonkamer toe. Toen ik daar aankwam was iedereen nog. 'Heey,' zei ik tegen hun allen en ging ergens zitten waar nog plek was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake
    "Hoi" zei ik tegen Jeremy, "Welkom terug."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.