• Ik heb heel vaak dat als ik thuis zit, ik pas rond drie uur besef dat ik eens iets moet drinken omdat ik de hele dag nog niets gedronken heb, dan heb ik dus totaal géén dorst. Vlak erna krijg ik er dan gewoon hoofdpijn van maar ik denk er gewoon niet aan. Hebben meer mensen dan, want het is echt weird.


    Your make-up is terrible

    ik heb dat juist altijd met eten

    Dat had ik vroeger altijd, maar ik dwing mezelf sinds kort minstens 1 flesje water per dag op school leeg te drinken. :') En bij elke keer dat ik iets eet thuis, en nog een glas voordat ik ga slapen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Beckett schreef:
    Ik heb het omgekeerde, ik heb te vaak dorst :'D


    Ik kan echt liters achter elkaar drinken. Lol.

    Maar wat jij kunt doen is dat je met jezelf afspreekt dat je op bepaalde tijden iets drinkt. Gewoon één glas. En zo kom je langzaam in dat ritme. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 20:12 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kan ook niet zo veel drinken, ik word snel misselijk van teveel vocht.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Altijd. Komen m'n ouders dat ik moet drinken maar dan heb ik niet eens dorst of zo. :/

    RainbowShine schreef:
    Ik drink ook te weinig. Ik drink een paar slokjes water op school en dat soms voor 8 lesuren :W

    Ik heb vandaag voor 7 lesuren gedaan op een een klein glaasje versgeperste sinaasappelsap.
    Maar ik heb inderdaad dat ik het ook vaak met een paar slokjes op 8 lesuren doe


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gethsemane schreef:
    Jup.
    Ik drink ook echt veel te weinig, maar ik denk er gewoon niet aan.


    Ik kan zo een hele dag zonder drinken. Hartstikke verkeerd I know.
    Maar zulke dingen wil ik nog wel eens vergeten als ik druk bezig ben met dingen. xD

    Edit: Én ik word er vaak ook misselijk van als ik bijv. 2 glazen achter elkaar opdrink.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 21:24 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oui.
    Daarom drink ik ook altijd heel veel tijdens het avondeten.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Gethsemane schreef:
    Jup.
    Ik drink ook echt veel te weinig, maar ik denk er gewoon niet aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik drink als ik me verveel, dus ook tijdens lessen ofzo. zo weet ik tenminste dat ik genoeg water binnenkrijg.
    (ik ben verplicht anderhalve liter binnen te krijgen van mijn dokter, anders ga ik weer een nierontsteking krijgen. en geloof me, dat wil je niet.)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Beckett schreef:
    Ik heb het omgekeerde, ik heb te vaak dorst :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Je moet indd jezelf soms eens dwingen om dat te drinken.
    Ik drink ook veel te weinig, maar ik dwing mezelf om op bepaalde momenten van de dag wat te drinken en dat lukt best aardig.

    Licht eraan. Als ik geen zak doe, dan heb ik dat ook.
    Maar als ik net thuiskom van werken, dan moet ik meteen een glas drinken hebben... ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Gethsemane schreef:
    Jup.
    Ik drink ook echt veel te weinig, maar ik denk er gewoon niet aan.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Gethsemane schreef:
    Jup.
    Ik drink ook echt veel te weinig, maar ik denk er gewoon niet aan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.