• Ik heb heel vaak dat als ik thuis zit, ik pas rond drie uur besef dat ik eens iets moet drinken omdat ik de hele dag nog niets gedronken heb, dan heb ik dus totaal géén dorst. Vlak erna krijg ik er dan gewoon hoofdpijn van maar ik denk er gewoon niet aan. Hebben meer mensen dan, want het is echt weird.


    Your make-up is terrible

    Jup.
    Ik drink ook echt veel te weinig, maar ik denk er gewoon niet aan.


    I am an idiot, I move.

    Ik heb het omgekeerde, ik heb te vaak dorst :'D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik het dus altijd dat ik in de zomer nooit dorst heb, en mij in de winter dan kapot drink.
    Het zou net andersom moeten zijn, haha.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik heb altijd dorst.. Sorry kan je niet helpen. Lijkt me wel vervelend enzo.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik moet meer drinken, maar ik heb gewoon amper dorst. En als ik drinken wil moet ik water en daar heb ik niet altijd zin in. Ik heb mezelf verboden nog frisdrank te drinken in de dag. Alleen tijdens het avondeten, alleen dan lust ik alleen maar cola.
    Ook op warme dagen, voorál op warme dagen moet ik meer leren drinken. Ik heb gewoon bijna nooit dorst...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ehm, nee. Maar ik drink meestal omdat ik daar zin in heb, niet omdat ik dorst heb. Eigenlijk drink ik voordat ik dorst kan krijgen!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gethsemane schreef:
    Jup.
    Ik drink ook echt veel te weinig, maar ik denk er gewoon niet aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vaag, ik kan me herinneren dat jij jaren geleden ook eens zo'n topic aangemaakt hebt. :/

    Het is i.i.g niet heel goed voor je. Zet een alarm in je telefoon dat aangeeft dat je om de paar uur iets moet drinken?


    Til hug og blod.

    Gethsemane schreef:
    Jup.
    Ik drink ook echt veel te weinig, maar ik denk er gewoon niet aan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jup, ik drink echt weinig.
    Met een flesje water in mijn schooltas doe ik meestal 1,5 tot 2 weken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gethsemane schreef:
    Jup.
    Ik drink ook echt veel te weinig, maar ik denk er gewoon niet aan.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Jaa, ik drink veel te weinig. Meestal drink ik pas wat als ik uit school kom.


    Take risks and conquer your fears.

    Barnabas schreef:
    Ehm, nee. Maar ik drink meestal omdat ik daar zin in heb, niet omdat ik dorst heb. Eigenlijk drink ik voordat ik dorst kan krijgen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    FighterBeat schreef:
    Vaag, ik kan me herinneren dat jij jaren geleden ook eens zo'n topic aangemaakt hebt. :/

    Het is i.i.g niet heel goed voor je. Zet een alarm in je telefoon dat aangeeft dat je om de paar uur iets moet drinken?


    Echt? Haha, ik bedacht het me ineens weer omdat ik met hoofdpijn op de bank zit door mijn eigen domme schuld. En mjn glas water is nu nog steeds niet leeg.


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Ehm, nee. Maar ik drink meestal omdat ik daar zin in heb, niet omdat ik dorst heb. Eigenlijk drink ik voordat ik dorst kan krijgen!


    Miep