• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.


    • Rollen •

    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17
    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29


    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19


    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21
    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    - HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    - Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    - Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20



    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30
    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22.



    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij - Maitresse - terecht.


    Bedankt Griphook voor de prachtige cover.
    (Die deze luie topic-aanmaakster eindelijk gekopiëerd heeft...)


    Ik heb een (tweede) nieuw topic aangemaakt omdat Maitresse op vakantie is, zo kunnen we verder doen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [is goeed.]

    Mallory Tracy

    Glimlachend kruip ik dichter tegen hem aan en probeer ik mijn ademhaling weer onder controle te krijgen.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Ik luister naar haar ademhaling en glimlach. Ze doet iets met me dat ik nog niet eerder mee gemaakt heb.

    Mallory Tracy

    "Ik hoop dat je nu genoeg heb." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    [Ookal let niemand op de regels...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Oliver

    'Voor nu wel ja, jij ook? '

    Mallory Tracy

    Ik knik. "Zeker weten." Ik gaap eventjes. "Ik denk dat ik nu eens terug naar huis moet."


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Ik frons. 'Waarom blijf je niet gewoon bij mij slapen? ' vraag ik en trek de deken verder over ons heen.

    Mallory Tracy

    "Oh, dat is ook goed." zeg ik lichtelijk verbaasd. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    'Of wil je liever naar huis dan breng ij je wel. Het leek mij alleen leuker als je hier blijft. '

    Mallory Tracy

    "Nee, ik vind het goed." glimlach ik. Ik heb er echt niets op tegen, het lijkt me juist fijner.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    'Mooi ik wil je nog lang niet weg hebben.

    Mallory Tracy

    Ik bloos lichtjes. "Dat is lief van je." fluister ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Ik kus haar wang en steun dan met mijn hoofd tegen dat van haar. 'Slaap lekker. '

    Mallory Tracy

    "Slaap lekker." fluister ik zacht voordat ik in slaap val.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Het is nog vroeg in de ochtend als ik wakker word. Ik kijk met een glimlach naar beneden om een blik op Mallory te richting.