• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.


    • Rollen •

    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17
    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29


    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19


    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21
    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    - HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    - Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    - Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7
    - Proprius --> Seth Nino Parker - 20



    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30
    - HurtedHeart --> Jake Jason Diame - 22.



    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij - Maitresse - terecht.


    Bedankt Griphook voor de prachtige cover.
    (Die deze luie topic-aanmaakster eindelijk gekopiëerd heeft...)


    Ik heb een (tweede) nieuw topic aangemaakt omdat Maitresse op vakantie is, zo kunnen we verder doen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Oliver

    Mallory neemt hem nu geheel in haar mond en zuigt er zacht aan. Dit keer kan ik een kreun niet onderdrukken.

    Mallory Tracy

    Als ik Oliver hoor kreunen ga ik sneller en harder zuigen en tussendoor likken.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Ik zucht en voel haar versnellen. Dit moest ik echt met haar gelijk maken.

    Mallory Tracy

    Nadat ik hem een tijdje verwent heb met mijn mond en tong kom ik weer omhoog en glimlach ik naar hem.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Ik draai ons met gemak om. 'Jou beurt.' Fluister ik en kus zacht haar wang. Ik maak haar nh los en gooi die met haar ondergoed weg.

    Mallory Tracy

    Mijn ademhaling versnelt gelijk met de spanning van de wending die ik niet verwacht heb.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Ik streel haar been en maak met mijn vingers een weg omhoog naar haar dijen. Daar stop ik even en begin zachte kusjes omhoog te drukken.

    Mallory Tracy

    Ik hap naar adem als hij zuchtjes kusjes begint te geven. "Ga verder." kreun ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Ik glimlach en ga recht zitten. Voorzichtig laat ik een vinger bij haar naar binnen gaan en beweeg traag.

    Mallory Tracy

    Pas nu verzwaard mijn ademhaling echt, ik begin zacht te hijgen en kreun zo af en toe.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Ik druk een kusje op haar lies en geef een kort likje over haar clitores.

    Mallory Tracy

    Ik grijp met mijn handen in de dekens en knijp er in als ik dat voel.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Ik haal mijn vinger weg en ga verder met mijn tong.

    Riley Winchester

    Ik kreun nu zachtjes en laat mijn ene hand door zijn haar gaan terwijl ik min ogen sluit en geniet.


    Your make-up is terrible

    Oliver

    Ik beweeg iets sneller en stop dan om me over haar he3 tenuigen.