• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?

Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - MoonBerry| Koningin Rhiannon "Rae" Vilkas | Wolf (2)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Proprius | Koning Moose Anderson | Beer
    - Flounder Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Proprius| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez
    Blathers| Domestica Amoia Lestice

Mensen onbeperkt
    Narissa| Mathan Dilis
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Roane| William Irial Smelting
    Proprius| Madeline Lucy Walls

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Liam

"Sexy," Ik glimlach al kan ze dat niet zien. 'Misschien mag ik hem wel houden en dan zal ik hem vanavond op zetten goed?' Ik knipoog naar haar en verstrengel onze vingers met elkaar voor de dokter haar prikt met de injectie.

Dymphna schreef:
    Rey

"Ga jij maar eerst, ik ken de weg niet."
    Ik knik en loop de trap op. Het eerste appartement dat ik tegen kom, open ik en laat haar naar binnen.
    "Welcome home, zou ik zeggen."
    Ik sluit de deur achter haar en leg mijn sleutels op de kast.
    "Hier is de woonkamer, de keuken, de eetkamer, mijn slaapkamer, de badkamer, en dat is het. Doe maar alsof je thuis bent, ik zal je bed klaarmaken."
    Glimlachend haal ik de kussens uit de sofa.

Faye
    "Welcome home, zou ik zeggen." Dankbaar kijk ik hem aan en geef een klein knikje. Voorzichtig loop ik de woonkamer in en kijk stilletjes om me heen. Het was een mooi appartement en even vroeg ik me af hoe hij dit betaalde. Had hij een baan? Was dat mogelijk als fauniel zijnde? Ik laat mijn tas rustig op de grond zakken en kijk op door zijn stem.
    "Doe maar alsof je thuis bent, ik zal je bed klaarmaken." Ik glimlach even en leg mijn tas dan naast een bijzettafeltje neer.
    "Zal ik helpen?" vraag ik dan en loop even achter hem aan. Hij had al meer dan genoeg voor me gedaan.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Camargue

"Misschien mag ik hem wel houden en dan zal ik hem vanavond op zetten goed?"
    Ik moet opnieuw lachen. Ik kijk glimlachend in zijn ogen terwijl hij zijn vingers met de mijne verstrengelt.
    "Daar hou ik je aan, liefje," zeg ik zacht.
    Ik voel de naald wel steken, maar het is eerder vervelend dan pijnlijk. Ofwel lig ik zodanig weg te dromen bij Liam dat ik het minder voel. Zou goed kunnen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Liam

Ze hadden een soort gordijn tussen haar boven en onder gehangen zodat we niet zagen wat ze deden. 'Is goed als dat je gelukkig maakt dan hou ik hem zelfs wel bij de bruiloft op.' Grinnik ik.

Camargue

"Is goed als dat je gelukkig maakt dan hou ik hem zelfs wel bij de bruiloft op," grinnikt Liam.
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk hem aan.
    "Hoe moet ik je dan kussen?" vraag ik met een pruillip.
    Met mijn duim wrijf ik over de rug van zijn hand.
    Het is fijn dat Liam zelfs in zulke situaties grapjes kan maken.

Liam

"Hoe moet ik je dan kussen?" Ik kijk haar aan. 'Dan doe ik hem wel af, het werkt hetzelfde als met die sluier van jou.' Glimlach ik en ga op mijn heurken op oog hoogte van haar zitten. 'Maar we moeten maar eens gaan bedenken waar en wanneer we willen trouwen.' Ik kon haast niet wachten.

Dymphna schreef:
    Fedea

Ik leg mijn armen om hem heen en laat mijn hoofd op zijn borstkas rusten. Ik knik.
    "Faye heeft het gedaan. Ik kreeg de knopen er niet uit nadat ik gedouchet had, en ik was het een beetje beu."
    Ik draai een korte lok om mijn vingers.
    "Vind je het niet te kort?"
    Ik druk een kusje in zijn hals en sluit mijn ogen om me te concentreren op zijn hartslag.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Everdeen schreef:
    (...)

Faye
    "Welcome home, zou ik zeggen." Dankbaar kijk ik hem aan en geef een klein knikje. Voorzichtig loop ik de woonkamer in en kijk stilletjes om me heen. Het was een mooi appartement en even vroeg ik me af hoe hij dit betaalde. Had hij een baan? Was dat mogelijk als fauniel zijnde? Ik laat mijn tas rustig op de grond zakken en kijk op door zijn stem.
    "Doe maar alsof je thuis bent, ik zal je bed klaarmaken." Ik glimlach even en leg mijn tas dan naast een bijzettafeltje neer.
    "Zal ik helpen?" vraag ik dan en loop even achter hem aan. Hij had al meer dan genoeg voor me gedaan.

Rey

"Zal ik helpen?"
    Ik denk even na.
    "Ehm, de zetel uiteen halen lukt me wel, maar je kan al lakens nemen. Die liggen bovenin de donkere kast in mijn slaapkamer."
    Ik kijk haar even aan.
    "Geloof me, het is daar veilig. Ik ben gesteld op mijn netheid."
    Ik installeer de zetel, zodat hij breder is, en ze dus meer plaats heeft.

Camargue

"Dan doe ik hem wel af, het werkt hetzelfde als met die sluier van jou. Maar we moeten maar eens gaan bedenken waar en wanneer we willen trouwen."
    Er verschijnt een lieve glimlach op mijn gezicht. Hoe schattig is het dat hij over trouwen blijft praten terwijl ik op een operatietafel lig.
    "Misschien moeten we morgen maar naar het gemeentehuis," zeg ik zachtjes. "En kijken wat we kunnen regelen." Ik hou even mijn mond en denk na "Zouden we in het park mogen trouwen?" vraag ik zacht.
    Ik blijf erbij dat ik buiten wil trouwen, sneeuw of niet.

Liam

"Zouden we in het park mogen trouwen?" Ik denk even na, 'Waarom zou dat niet kunnen? Het zou super zijn om buiten te kunnen trouwen.' Glimlach ik en neem ook haar andere hand.

Atreyu

"Faye heeft het gedaan. Ik kreeg de knopen er niet uit nadat ik gedouchet had, en ik was het een beetje beu. Vind je het niet te kort?"
    Ik huiver als ze een kusje in mijn hals drukt. Het is even wennen dit terug te voelen.
    "Ik vond het mooi zoals het was," zeg ik diplomatisch. "Het is vreemd je zo terug te zien, ik had het niet verwacht."
    Ondertussen laat ik mijn hand op haar rug glijden en wrijf er zachtjes over. Mensen die ons passeren kijken ons met een blik vol medelijden aan. Volgens mij denken ze dat er één van ons twee terminaal ziek is ofzo.

Faye
    "Ehm, de zetel uiteen halen lukt me wel, maar je kan al lakens nemen. Die liggen bovenin de donkere kast in mijn slaapkamer. Geloof me, het is daar veilig. Ik ben gesteld op mijn netheid." Ik glimlach en knik dan en wanneer ik de slaapkamer binnenkom weet ik dat hij gelijk heeft. Het is velen malen netter dan mijn eigen kamer. Ik bekijk de donkere kast even, maar zie dan al snel dat het een onmogelijke opgave is. Onhandig sta ik als eerste op mijn tenen, daarna een aantal pogingen tot springen, maar dan geef ik het op.
    "Je zal het toch zelf moeten pakken, met mijn lengte kom ik er niet bij, sorry." Verontschuldigend kijk ik hem aan en laat een klein glimlachje zien. Ik was ook zo onhandig.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Fedea

"Ik vond het mooi zoals het was. Het is vreemd je zo terug te zien, ik had het niet verwacht."
    Ik lach eventjes.
    "Sorry, het was een beetje impulsief, denk ik."
    Ik ga met mijn hand even door zijn haren en nestel me lekker dicht tegen hem aan.
    "Ik heb je zo gemist," zeg ik zacht.
    Ik verberg mijn gezicht in zijn hals en sluit mijn ogen. Trey heeft een speciale geur om zich heen hangen, een menging van zijn aftershave, en Trey. Een en al sexyheid, en ik hou ervan.

Camargue

"Waarom zou dat niet kunnen? Het zou super zijn om buiten te kunnen trouwen," glimlacht Liam. Ik zou zweren dat ik elke seconde verliefder op hem word. Zuchtend kijk ik even naar het doek voor me.
    "Ik hoop dat het kan," zeg ik zachtjes. "Dat zou geweldig zijn, dicht bij het prieel."
    Ondertussen hoor ik de chirurgen één en ander tegen elkaar zeggen, ze klinken kalm dus ik hoef me geen zorgen te maken, maar dat doe ik toch.
    "Ik hoop dat het litteken niet te groot is," zeg ik stilletjes.

Rey

"Je zal het toch zelf moeten pakken, met mijn lengte kom ik er niet bij, sorry."
    Ik grinnik.
    "Geeft niet. Wacht, ik help je een handje."
    Ik til haar op en loop met haar naar de kast.
    "Kun je er nu bij?" roep ik lachend.
    Anders moet ik ook op een stoel gaan staan, en dan kunnen we het beter zo oplossen.