• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 13:15 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik zucht. "Laat je je iets opdringen door iemand die hier net een paar uurtjes is? Alsof hij wat weet een stelletje zijn inhoud. En ik ga níet vertellen wie dat meisje is, dat heb ik net ook al tegen Chèlle gezegd, je krijgt het hiermee niet uit me." Met die woorden leun ik tegen de deurpost.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ik zeg toch ook niet dat je moet zeggen wie het is,' zucht ik. 'Het is toch al wel duidelijk voor mij dat het Chèlle is,' ik zucht even, 'en ik laat me niks door Layne opdringen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Dan denk je dat toch." zeg ik zacht en ik stap naar binnen en sluit de deur.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik trek even mijn wenkbrauwen op als Luca naar binnen stapt en de deur sluit. Dan draai ik me om en ga ik weer naar beneden. 'Het is zo, geef het dan ook gewoon toe,' mompel ik terwijl ik de trap afloop. 'Ben er weer,' zeg ik met een flauwe glimlach als ik de woonkamer in loop en weer op de bank neer plof.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    "Hoi hoi" zei ik glimlachend naar Cassie. Toen zag ik haar gezichtsuitdrukking. "Is er iets?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik kijk Damon aan en schud mijn hoofd. 'Nee hoor,' zeg ik. 'Luca doet alleen weer eens verdomde eigenwijs,' zucht ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    Cassie moest wat doen, zei ze en ze ging weg. Tot dat ze er weer was keek ik weer om me heen. Deze ruimte had ik nog niet zo heel goed bekeken. Ik keek op toen Cassie er weer was en dat D-gast iets zei. Ik keek naar Cassie, echt vrolijk zag ze er niet uit. Ik hield me er hier maar buiten en keek weer om me heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake
    "Wat nu weer?" vroeg ik nieuwsgierig. Was vast weer iets doms of idioots.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ik was vergeten bij te zetten dat ik nu merendeels meelees en pas echt actief word als ik thuis ben.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Geen probleem hoor.]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Het is niks belangrijks,' zeg ik schouderophalend. 'Alleen dat hij vanmiddag tegen mij en Chèlle zei dat hij bang is dat hij iets voor een meisje hier gaat voelen. En vanmiddag waren ik en Luca een beetje aan het dollen en kwam het er uiteindelijk op neer dat ik in zijn bed zou slapen,' zeg ik ,'Alléén slapen, meer niet,' voeg ik er voor de duidelijk nog aan toe. 'Maar ik zei net dus tegen hem dat het handiger is als we dat niet doen. Ook omdat Layne al dacht dat ik en Luca een stelletje waren, wat dus niet zo is en omdat het duidelijk is dat hij met dat meisje Chèlle bedoelt, maar dat wil hij maar niet toegeven,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    Ik luisterde rustig naar Cassie en knikte toen langzaam. "Tja, er is niemand anders die hij kan bedoelen. Voor hem ben jij ook niet veel meer dan ik voor hem ben." zei ik langzaam.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Dat weet ik ook wel,' zeg ik tegen Damon. 'Daarom is het zo irritant dat hij niet gewoon toegeeft dat hij Chèlle bedoelt'. Ik denk even aan wat er op de trap gebeurde toen ik mijn tong uitstak. Als hij iets voor Chèlle voelt moet hij dat soort dingen ook niet meer doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    "Wil je dan dat Luca iets voor jou voelt?" vroeg ik toen zachtjes. Ik hoopte van niet, ergens ver ver weg voelde ik nog wel wat voor hem maar.. 'Niet aan denken Damon! Hij is verleden tijd, hij verdient je niet!'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik denk even na en schud mijn hoofd. 'Waarom zou ik? Hij ziet me toch alleen maar staan als Chèlle zich even niet met hem bezig kan houden en daar heb ik geen zin in,' zeg ik. 'Bovendien, ik weet nog steeds niet hoe hij nou écht is,'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered