• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 13:15 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik kom omhoog en trek de dekens weer helemaal op. "Dat is ook goed."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dare." Mompel ik en nestel me tegen Luca aan. Het voelt fijn, zijn warmte.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Heb je nog niet genoeg dares gehad?" zeg ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik ben de onverslagen koningin van de dares, remember." Grinnik ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Dat is waar. Maar mijn inspiratie raakt op." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Weet je dan nog wel een truth of dat ook niet?" Glimlach ik lief.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Ook niet." beken ik. "Ik weet alles wat ik wil weten."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Wat was het dan, wat je wilde weten?" Vraag ik best nieuwsgierig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Hoe was je leven, toen ik er niet was, nou eigenlijk echt?"


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dat wil je niet weten." Ik lach spottend om het zielige leven wat ik leidde.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Jawel, anders zou ik er niet naar vragen." zeg ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Nou zoals je weet ben ik nog twee weken in Amerika gebleven, daar deed ik gewoon wat we altijd deden. Maar toen ik echt besefte dat je niet meer terugkwam ben ik weg gegaan. Ik ben toen eerst een poosje in Londen geweest, waar ik uiteindelijk feministe werd en totaal hippie. En toen begon eigenlijk de ellende. Ik heb na de jaren zestig Europa verlaten, en ben naar Australië gegaan. Ik had niemand en ik voelde me echt alleen. Ik heb hopeloos geprobeerd mijn oude leven op te pakken, vóór jou, maar de tijden waren gewoon te erg veranderd, ik ben veranderd. Ik heb mezelf geprobeerd uit te hongeren, maar ik gaf telkens weer toe. Toen ben ik in 2001 naar Japan gegaan, waar ik echt ontzettend leuke meisjes zag. Dus toen ben ik Lolita geworden en heb ik heel Japan af gestruind voor conventies. En iedereen bewonderde mijn 'Westerse' schoonheid daar. Het is daar het ultieme schoonheidsideaal om er Westers uit te zien. Maar echt waar, het was echt triest, als ik dan thuis was miste ik je en deed ik helemaal niets. Soms sloot ik mezelf dagenlang op." Vertel ik langzaam.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Wow." kan ik alleen maar fluisteren naat ze haar verhaal heeft gedaan. Ik streel met mijn hand over haar wang. "Ik zal je dat nooit meer aandoen, ik blijf nu voor altijd bij je." zeg ik zacht en ik sla mijn ogen neer. Ik vind het echt vreselijk dat ik zoiets gedaan heb bij iemand waar ik eigenlijk zoveel om geef.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik glimlach flauw.
    "Ik geef je de kans ook niet meer." Merk ik op, en meteen merk ik dat het er heel rottig uit kwam.
    "Ik bedoel dat ik je dan achtervolg en je wat aandoe als je me ooit nog zoiets flikt."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Dat is je goed recht." glimlach ik. "En dat moet je zeker doen, maak mijn leven dan maar tot een hel, meer verdien ik niet."


    Your make-up is terrible