• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 13:15 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Het leukste ben ik" zei ik lachend, "Dus dat kan niet." Ik sleepte hem eerst mee naar beneden, naar de opslagruimte waar een paar kamers zaten. "Dit zijn allemaal slaapkamer, maar ik heb geen idee wie hier woont." Toen trok ik hem naar weer naar boven naar kamer nummer 1. "Hier werkt Darren Dimir, de huisbaas, vaak en als hij hier niet is, is hij wel ergens in het huis." Ik liet even de keuken zien en liep toen naar verdieping 1, waar ik de namen opnoemde van iedereen die in de kamers woonde. Hetzelfde deed ik op verdieping 2. Ik wees daarna op het luikje naar de kruipruimte in het dak van het huis. Toen ik heb alles had laten zien keek ik hem aan. "Dat was het zo'n beetje." zei ik lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Ja, dat meen ik." glimlach ik. "Nog nooit heeft er iemand zo onvoorwaardelijk om me gegeven en daar ben ik echt heel blij mee."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik doe het al negentig jaar, sukkel." Ik geef hem een speelse tik tegen zijn achterhoofd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik grinnik. "Beter laat dan nooit." geef ik toe.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Af en toe ben je zo'n klootzak, hè." Grinnik ik.
    "Luca, wat was er gebeurd als je me nooit had geprobeerd me te vermoorden, maar me wel beter had leren kennen?" Vraag ik dan zacht, niet wetend of ik nu op verboden terrein kwam of niet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik volgde hem en luisterde wat hij vertelde. Of ik alles ook echt daadwerkelijk onthield was een volgende vraag. Waarschijnlijk niet. Ik kon niet eens zijn naam onthouden. Toen hij klaar was keken we elkaar aan. 'Maar hoezo ben jij de leukste?' vroeg ik en ik deed mijn armen over elkaar. 'Misschien ben ik het daar wel niet mee eens. Ik ken jullie allemaal nog niet zo goed,' zei ik schouderophalend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Weet ik, weet ik." mompel ik. De volgende vraag word gevoelig. "Ik weet het niet." geef ik toe. "Ik was nog jong, niet zo wijs als nu. Misschien zou ik je hebben geprobeerd te redden van Royce en een beter leven gegeven ergens anders, maar niet bij mij."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik knik enkel.
    "Misschien is het maar beter zoals het nu is." Glimlach ik flauw.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Dat is geheel aan jou, om het te bepalen." Zeg ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Nee, ik ben blij met hoe alles is gelopen." Knik ik overtuigd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    "Kom je wel achter." zei ik lachend, "Ik kan je wel vertellen hoe de rest is." Ik dacht eventjes na en knikte toen. "Goed, Darren en Mary zijn een stel zover ik weet en erg aardig. Cassie is een beetje een slet, gewoon omdat ze zoveel doet met de jongens hier. Maar daar was je vast al achter. Celeste is erg lief, maar dat is mijn nichtje dus daar blijf je vanaf. Luca en Chèlle waren of zijn een stel. Dat weet ik zo niet. Chèlle is wel aardig en Luca over het algemeen ook. Hoewel Luca af en toe een klootzak kan zijn, persoonlijke ervaring. En uuuuhm volgens mij mis ik dan alleen nog Solomon. Hij is wel aardig, maar niet helemaal 100% volgens mij." somde ik nadenken op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Gelukkig maar." glimlach ik. "Dan heb ik het alsnog een beetje goed gedaan."


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik knikte op wat hij zei. 'Ik zal het proberen te onthouden,' zei ik en ik knikte weer. Ik liep een beetje rond. 'En jij? Hoe ben jij dan?' vroeg ik terwijl ik nog een beetje om me heen keek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ja, misschien was het maar beter dat je me hebt veranderd. Alleen iedereen hier lijkt te denken dat je daardoor een soort van meester van me bent of zo." Lach ik, als ik terugdenk aan het gesprek met Damon.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    "Hmmm, hoe ik ben. Goede vraag." zei ik grinnikend. "Ik ben aardig, spontaan, grappig, snel op mijn tenen getrapt, agressief, beschermend en lief." somde ik op. Volgens mij had ik zo alles wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.