• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants;
    Catostrophe ~ Summers and Deadpool
    Munro ~ Banshee and Iceman
    Elijah ~ The young Charles and Pyro
    Mortenson ~ Wolverine and Mystique
    Alucard ~ Azazel and Nightcrawler
    Bilbo ~ Magneto and Beast
    Emboar ~ Pyro and Multiple Man


    Never Forget, Mutant And Proud
    Zet je favorieten personage er bij!
    Talk here about the most awesome movies ever
    Not just pain and anger.






    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.


    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts -one directions(x-men)
    The Resemblance (X-Men First Class Standalone)

    Games
    Test here what your mutant ability is!
    Create your own Mutant and fight!


    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Damn, die visioenen van Romy beginnen me echt bang te maken.
    Ik word de laatste tijd namelijk gestalkt door één nachtmerrie.

    Romy heeft mijn gehele toekomst kunnen zien, helaas is er al een grote kans dat het de waarheid word. Ik zal zwanger worden van S, krijg een zoon met hem, kan daardoor mijn studie niet goed afmaken en even later dumpt hij me voor Lieke en ben ik een single mother. Later smeekt hij me om vergiffenis en omdat ik hem toch afwijs, verkracht hij me uiteindelijk. Romy en Kyra zijn het some how te weten gekomen en S gaat tien jaar de bak in, dat vonden hun niet genoeg en daarom maakten ze een vergiftigde muffin, die at S op en hij ging dood. Ik was dankzij zijn dood zó depressief geworden en was gewoon niet meer gezond, ik bleef mezelf maar voorhouden dat het mijn schuld was en was woedend op Romy en Kyra.

    En helaas werd dat kind van mij beschreven als cute like a fuck. Hij had S zijn ogen(Damn, als mensen me vragen waardoor ik zeker wist dat ik van S houd, dan zou ik gelijk roepen: ZIJN OGEN!) en S zijn haar, mijn huidskleur en damn dat kind zou dan verdomd mooi zijn.

    Waarom vertel ik dit eigenlijk?
    Ojaa, ik moet nog die nachtmerrie vertellen, nou ja een paar woorden: Ik zie steeds voor me hoe S me verkracht. Ik kan nooit meer normaal een deur van een huis opendoen, ik zal nooit meer anonieme bellers opnemen en zal proberen dit onmogelijk te maken, want hij gaat dan dood en ik word depressief. Als ik dan zelfmoord zou plegen, damn ik zou dat echt doen, zijn dood zou dan mijn schuld zijn, omdat ik nee zei. S mag niet dood, de lieve S in ieder geval niet.
    De S die me altijd knuffelde, elke pauze en elk moment. De S die me terug naar Kyra's huis bracht en me aan het lachen probeerde te maken. De S die zich altijd afvroeg hoe hij me moest zoenen en het dan ook nog echt aan me vroeg. De S met wie ik in de vakantie praatte en die me terugvroeg en gelijk verraste. De S die echt zou huilen als ik zou verhuizen naar een ander land. De S die naast mij kwam zitten, terwijl het uit was en hij naast Lieke kon gaan zitten. De S die afspraken met zijn vrienden opgaf, om na school stiekem naar ons plekje te komen. De S die me probeerde te laten schrikken, waarop ik zei: Als je me pijn doet, vermoord ik je. en daarna zwakjes mijn schouders aanraakte en 'boe' zei. De S die me bijna een paniek-aanval bezorgde, omdat ik niet wist wat ik moest zeggen en waardoor ik naar buiten rende. De S die naar buiten kwam om met mij te praten, terwijl het regende. De S die me als speciaal zag. De S die me mooi noemde. De S die zich zorgen maakte, toen ik zei dat ik emo was en dat hij dacht dat ik mezelf sneed. De S die zo'n schat was om tegen niemand te zeggen dat ik Anoniem was. De S die altijd online kwam, alleen om met mij te praten. De S die ik tante Samantha noemde waarna hij zei: HET IS MEVROUW SAMNTHAKDA! De S die lachte, omdat ik shit had geschreven in de kerstkaart voor hem, omdat het bericht te lang werd en het al februari was. De S die probeerde vrienden te worden met Romy en Kyra, alleen omdat hun mijn beste vriendinnen waren. De S die echt niet kon ophouden met lachen, toen ik uit paniek Joost schopte, om niet als eerste geknuffeld te worden en waardoor ik de rest hielp, omdat Joost daarna nou ja niet zo snel was. De S die wel door had dat ik hem vroeg, in een vage uitspraak van hem, terwijl ik tot de dag daarna, toen hij het me had gezegd, er niets van wist. De S die tegelijk met mij sarcastisch: "Prachtig." zei , toen iemand eindelijk zo'n stom cliché liefdesverhaal had voorgelezen en eindelijk klaar was.

    Ik ben die S kwijtgeraakt door niet te kunnen realiseren, dat hij voor een moeilijke keuze stond, omdat hij van Lieke en mij hield en één van ons moest kiezen. Als S dit alles kon zien, als S door dat masker heen kon kijken en kon zien hoe fragiel ik nu ben dankzij de breuk.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Er is ook een grote kans dat hij probeert te kijken hoe ver ik voor hem zal gaan. Ik hoop daar maar niet op, hoge verwachtingen worden de grond ingestampt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Sehnsucht. Zo voel ik me. Oftewel "De ziekte van het lijdzaam verlangen."

    Ik voel me gewoon zo breekbaar, verliefd, bang.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ga gewoon al mijn verjaardag-geld uitgeven aan Mein Kampf, Miss dior cherie(2011 versie) eau de parfum.

    Toen ik laatst nog ging kijken voor nieuwe parfum, sprak Miss Dior Cherie me het meest aan, die geur is gewoon zo fris en zoet.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    En toen zeurden je ouders dat je maar op één kant mag schrijven.

    Stupid bitches (cat)

    En dan komen ze met het meest slechte argument ooit: Ja na een paar jaar wil je dan weer wat anders.
    Like dude lol, ik schrijf al met plezier sinds ik vijf was, ik ga echt niet een jaar later van gedachten veranderen, want schrijven is belangrijk voor me.

    Het is elke muur in mijn kamer of het is niks, waardoor mijn ouders het voor niks hebben gedaan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mijn kamer word vandaag gedaan, dus misschien zal ik vandaag kiekjes plaatsen in het topic.

    Ik ga nu ff kijken welke tekst ik ga schrijven. Ik denk tot nu toe over het derde couplet van The hanging tree.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Okay, ik ga ook het eerste stuk dat Quinn zingt van I feel pretty unpretty schrijven.

    Dan wat quotes van Marilyn Monroe en dan nog die J.K Rowling-quote.
    Ook nog dingen over het leven en één van mijn favoriete quotes:
    "I am the author of my life. Unfortunately I'm writing in pen and I can't erase my mistakes..."

    Ik ga alvast oefenen, zodat ik straks geen fouten ga maken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik krijg een puber-acne muur!
    Ghehehe :3

    Het is nu al duidelijk dat ik nog ongeveer 2 dagen op een matras in de woonkamer zal slapen. Best raar, als je wakker word en dan gewoon mensen ziet zitten staren naar een tv.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Het valt me nu op, Kyra heeft automatisch dezelfde interesses als mij op FB, THG, The Pretty Reckless(Ik dacht toch echt dat Kyra dat soort bands haatte.) en Wuthering Heights, terwijl ze dat boek nog nooit heeft gelezen.
    En Kyra praatte niet tegen me, want ik had haar geblockt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ik zat net te praten tegen mijn zus en ik zit zowat een hele wikipedia pagina over Hitler in mijn eigen woorden te vertellen, het enigste wat zei kon zeggen is: "Verdiep je niet zo in het leven van Hitler, hij was een slecht persoon."
    Ik zat echt met een pokerface en kon alleen maar dit zeggen: "You don't say?"

    Ik begin echt dit topic vol te spammen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Woooooooooooooooooooooooooooooooow, nog een paar 25 posts en ik heb 10000 posts!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mortenson schreef:
    ik zat net te praten tegen mijn zus en ik zit zowat een hele wikipedia pagina over Hitler in mijn eigen woorden te vertellen, het enigste wat zei kon zeggen is: "Verdiep je niet zo in het leven van Hitler, hij was een slecht persoon."
    Ik zat echt met een pokerface en kon alleen maar dit zeggen: "You don't say?"

    Ik begin echt dit topic vol te spammen.

    Yes, you do.:W

    OwenMilligan schreef:
    (...)
    Yes, you do.:W


    Haha, kennen jullie trouwens nog goede horrorflims die ik op het internet kan vinden?
    Ik zit nu namelijk de Video Nasty-lijst af te zoeken naar niet te oude films, my sister hates old movies.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ga Freddy vs Jason kijken, dus reageer/spam niet.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    men man ik zit nu al drie dagen te werken voor schoolproject :|
    begin zombie te wrden(baby)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.