• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants;
    Catostrophe ~ Summers and Deadpool
    Munro ~ Banshee and Iceman
    Elijah ~ The young Charles and Pyro
    Mortenson ~ Wolverine and Mystique
    Alucard ~ Azazel and Nightcrawler
    Bilbo ~ Magneto and Beast
    Emboar ~ Pyro and Multiple Man


    Never Forget, Mutant And Proud
    Zet je favorieten personage er bij!
    Talk here about the most awesome movies ever
    Not just pain and anger.






    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.


    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts -one directions(x-men)
    The Resemblance (X-Men First Class Standalone)

    Games
    Test here what your mutant ability is!
    Create your own Mutant and fight!


    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    maa da is tog waar (nerd)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.


    Ik moet deze echt eens tegen Kyra gaan gebruiken als ze weer zit te zeiken dat ze geen vijanden wilt, iedereen heeft vijanden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    klopt wel


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik bedoel dat mens probeert elk verdomd mens dat ze kent te vriend te houden , maar dat is echt onmogelijk. En wanneer ik zeg dat ze Lieke niet moet vertrouwen, dan zegt zij weer: "Ja, maar ik wil geen vijanden. Weegschalen houden niet van problemen." En dan ik echt zo: "Ja, hou je kop maar over je sterrenbeeld, want dat is gewoon zware bullpoep, kijk maar naar Maajid, die's weegschaal en zoekt problemen. En je kan niet iedereen te vriend houden, dan sta je op het einde lekker alleen."


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik zeg ook weleens dat ze voor zichzelf moet opkomen, want nu begint ze gewoonweg op Romy's schoothondje te lijken.

    Toen ik me tijdens de les verveelde, maakte ik een lijst met mensen die ik ken, die op characters van PLl lijken qua innerlijk en sommigen qua uiterlijk. Er kan dubbel staan.

    Alison: Romy, qua innerlijk.
    Emily : Kyra, qua uiterlijk en innerlijk, alhoewel Kyra heteroseksueel is.
    Spencer: Le me
    Aria: Le me
    Hanna : Kim, qua innerlijk.
    Mona: Lieke, niet dat Lieke een stalkende freak is.
    Melissa : Mijn zus
    Ian: Maajid, qua innerlijk
    Kate: Anissa


    Verder weet ik het zo nie.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Damn, Romy is echt net als Alison, ze heeft op haar weheartit-account net die ene foto toegevoegd die S naar me stuurde, wegens een plannetje waar Kyra van wist en waardoor ik een half uur moest wachten, terwijl ze weet dat ik hem te zien krijg, in tranen zal uitbarsten en dat het me zal raken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    En alle puzzelstukjes vallen op z'n plaats.

    It turns out, S is nog steeds de lieve dude die ik ken, Romy probeerde me tegen hem te keren, omdat zij hem niet mag.

    Ik zeg alleen maar dat ik naar S zijn huis ben gegaan(HELL YEAH, IK HAD GELIJK, HIJ WOONT OP NUMMER TWAALF!) en dat we gepraat hebben.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    het valt me echt bijna op kristen dat jij bijna heel het forum vol schirjft xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ja, da's waar.

    Maar ik kan nu alleen denken over wat er vanmiddag is gebeurd.

    Of hij is gewoon niet klaar om weer een relatie te beginnen met mij of hij heeft met Lieke.

    We gaan binnenkort ergens naar toe met school, ergens ver weg of zoiets, maar we hadden drie plannen en bij versie 2 zat ik dus met Lieke en gelukkig saved all the rebels me, by voting for version 3, want bij versie 1 zat ik in een groep, waar ik maar kon opschieten met één persoon. Nu zit ik met wat peepz met wie ik het wel kan vinden en met Romy, maar ik wou juist niet bij KyrKyr of RoRo(Ik noem ze zo, toen we melig waren noemde we elkaar zo), daarom wees ik op een gegeven moment de ruil af die S wou. Hij wou ruilen met mij, zodat ik samen kon met Rominator en Kyranator, maar die wees ik af en opeens hadden iedereen respect voor me, alleen omdat ik zo oprecht was om gewoon te zeggen in de klas, dat ik bang was dat ik alleen maar met hun dan zou gaan optrekken, Kyranator en Rominator waren daardoor best pissed-off, maar ik ga me niet vastklemmen aan hun, want ik weet dat hun twee mij op een gegeven moment gaan dumpen en die meeloper van een Kyra, zat eindelijk samen met mij, komt Romy aan, met wie ze al twee weken achter elkaar zit ofzo, gaat ze opeens weg en laat ze me achter in een groep met mensen die ik nauwelijks mag. Ik heb nu echt een misschien wel mening die nogal gemeen kan overkomen, maar ik vind Romy nu gewoon een stomme tr*t en Kyra een domme meeloper, sorry dat ik het zo zeg, maar zo gedragen ze zich gewoon en ik ga hun niet vertrouwen.

    Maar in de tweede pauze, aan het einde of zoiets, was ik echt zo bezorgd, want ik zag dus eerst S die werd gedragen door Quincy en Ramiro, ik dus echt me gelijk losmaken van Kyra en Romy, terwijl ze nog nee riepen en he scared the hell out of me. Hij was toevallig wel naast mijn fiets gaan zitten, hihi hij wist gewoon dat, dat mijn fiets is, maar ik kwam dus naast hem zitten(Hij zat dus naast mijn fiets, ik naast hem, Kim stond voor hem, Quincy en Ramiro maakten ruzie met degene die S zowat wurgde) en zag gewoon dat hij bleek zag en zijn wangen echt helemaal rood waren, hij huilde gewoon, first time I ever saw him cry. En je zag gewoon echt die oude S weer, hij zei niet dat ik weg moest gaan of zoiets, hij liet me zelfs gewoon naast hem zitten en hij probeerde zich zelfs sterk te houden toen ik vroeg of het wel goed ging, terwijl ik hem ken en zag dat het nou niewt bepaald goed ging. Dat is de gast waar ik van houd en die gast zag ik vandaag ook toen ik als een debiel naar zijn huis ging fietsen, hopend dat ik weer diezelfde gast kon spreken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik vertrouw dit niet toe aan Romy of Kyra, eerste keer dat ik een geheim voor hun heb, maar hun verpestte ook een deel van mijn relatie, door me te laten denken dat die lieve S me alleen zag als een second chance.

    En nee, ik geloof nu niet dat S me terug gaat nemen, ik hoop zelfs dat we gewoon vrienden kunnen worden en heel misschien weer voorzichtig een relatie kunnen krijgen.

    Ik mis S zijn omhelzingen gewoon zo en toen hij me geruststelde, toen hij en ik altijd like gf and bf vriendschappelijk stoeide en het uiteindelijk eindigde dat we elkaar knuffelden. Maar ik mis dan echt vooral zijn omhelzingen en grapjes en het feit dat hij gewoon verslagen werd door een kat. En ik weet nog goed dat in December, hij me naar Kyra's huis bracht en dat we onderweg aan het praatten waren en dat we gewoon nog zo goed met elkaar waren.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    omg he ik wordt gek van men broer, belachelijk hoe hij nu deed man.
    BELACHELIJK


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Whatever he did, als hij je pijn heeft gedaan, make the b*tch pay.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ligt het aan mij of is het raar, dat ik nu S zijn vertrouwde geur ruik, terwijl hij niet hier is, maar gewoon een paar straten verder nou ja 1 straat, een brug en een busbaan?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    FORGET HIM,THAT'S ALL I ASK FROM YOU!_O_

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 20:58 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    NO, not after today.

    I want to forget him, but that stupid, broken heart of me just keeps loving him. He was acting like a asshole, because I was acting like a total b*tch.

    Hij heeft ook nog zijn zwakke momentjes gehad, maar vandaag heeft hij me de waarheid verteld en ik heb hetzelfde gedaan. En hij zag er echt zó schattig uit toen 'ie de trap afging.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.