Ja, da's waar.
Maar ik kan nu alleen denken over wat er vanmiddag is gebeurd.
Of hij is gewoon niet klaar om weer een relatie te beginnen met mij of hij heeft met Lieke.
We gaan binnenkort ergens naar toe met school, ergens ver weg of zoiets, maar we hadden drie plannen en bij versie 2 zat ik dus met Lieke en gelukkig saved all the rebels me, by voting for version 3, want bij versie 1 zat ik in een groep, waar ik maar kon opschieten met één persoon. Nu zit ik met wat peepz met wie ik het wel kan vinden en met Romy, maar ik wou juist niet bij KyrKyr of RoRo(Ik noem ze zo, toen we melig waren noemde we elkaar zo), daarom wees ik op een gegeven moment de ruil af die S wou. Hij wou ruilen met mij, zodat ik samen kon met Rominator en Kyranator, maar die wees ik af en opeens hadden iedereen respect voor me, alleen omdat ik zo oprecht was om gewoon te zeggen in de klas, dat ik bang was dat ik alleen maar met hun dan zou gaan optrekken, Kyranator en Rominator waren daardoor best pissed-off, maar ik ga me niet vastklemmen aan hun, want ik weet dat hun twee mij op een gegeven moment gaan dumpen en die meeloper van een Kyra, zat eindelijk samen met mij, komt Romy aan, met wie ze al twee weken achter elkaar zit ofzo, gaat ze opeens weg en laat ze me achter in een groep met mensen die ik nauwelijks mag. Ik heb nu echt een misschien wel mening die nogal gemeen kan overkomen, maar ik vind Romy nu gewoon een stomme tr*t en Kyra een domme meeloper, sorry dat ik het zo zeg, maar zo gedragen ze zich gewoon en ik ga hun niet vertrouwen.
Maar in de tweede pauze, aan het einde of zoiets, was ik echt zo bezorgd, want ik zag dus eerst S die werd gedragen door Quincy en Ramiro, ik dus echt me gelijk losmaken van Kyra en Romy, terwijl ze nog nee riepen en he scared the hell out of me. Hij was toevallig wel naast mijn fiets gaan zitten, hihi hij wist gewoon dat, dat mijn fiets is, maar ik kwam dus naast hem zitten(Hij zat dus naast mijn fiets, ik naast hem, Kim stond voor hem, Quincy en Ramiro maakten ruzie met degene die S zowat wurgde) en zag gewoon dat hij bleek zag en zijn wangen echt helemaal rood waren, hij huilde gewoon, first time I ever saw him cry. En je zag gewoon echt die oude S weer, hij zei niet dat ik weg moest gaan of zoiets, hij liet me zelfs gewoon naast hem zitten en hij probeerde zich zelfs sterk te houden toen ik vroeg of het wel goed ging, terwijl ik hem ken en zag dat het nou niewt bepaald goed ging. Dat is de gast waar ik van houd en die gast zag ik vandaag ook toen ik als een debiel naar zijn huis ging fietsen, hopend dat ik weer diezelfde gast kon spreken.
You gave me forever within the numbered days and I am grateful.