• If you are a Mutant join us!
    Quizlet's mutants;
    Catostrophe ~ Summers and Deadpool
    Munro ~ Banshee and Iceman
    Elijah ~ The young Charles and Pyro
    Mortenson ~ Wolverine and Mystique
    Alucard ~ Azazel and Nightcrawler
    Bilbo ~ Magneto and Beast
    Emboar ~ Pyro and Multiple Man


    Never Forget, Mutant And Proud
    Zet je favorieten personage er bij!
    Talk here about the most awesome movies ever
    Not just pain and anger.






    I wouldn't call it a War; that means both sides stand an equal change at winning!

    To my fellow mutants - join us or forever take your peace.


    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts -one directions(x-men)
    The Resemblance (X-Men First Class Standalone)

    Games
    Test here what your mutant ability is!
    Create your own Mutant and fight!


    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    wat is er krissie?


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik voel me verraden en daardoor voel ik me klote.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Voor de mens ligt de normale lichaamstemperatuur tussen de 35,8° en 38° Celsius . Er bestaat een zekere dagelijkse variatie; 's nachts om ca 3 uur is de temperatuur het laagst, 's avonds om ca. 18 uur het hoogst; daarnaast kan bij grote lichamelijke inspanning de temperatuur tot boven de 38,5°C oplopen zonder dat dit abnormaal kan worden genoemd.


    Dat zegt de wikipedia-pagina en gek genoeg, is momenteel mijn lichaamstemperatuur 35,2 graden Celcius , ik weet dat, want ik gebruikte dat ene ding, want ik kreeg het opeens opvallend warm, terwijl de verwarming uit was, het raam wijd open stond en ik boven de deken lag.

    Ik mag dus absoluut niet ziek worden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.




    Me at the moment ^^


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik ben echt raar.

    Eerst 35,1 graden celcius, toen 35,3 graden celsius, toen 35,7 graden celcius en toen 35,6 graden celcius.

    Terwijl ik nog steeds in dezelfde positie lag.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Whihihihi

    Mijn kamer word binnenkort gedaan, ik heb het idee voor mijn muur veranderd:
    Eerst ga ik het wit verven en daarna ga ik met zwarte verf, citaten en teksten erop schrijven. Alle behang gaat als het goed is er vanmiddag vanaf. Dan moeten de gaten nog gevuld worden, dan word het wit geverfd en dan kan ik aan de slag gaan met schrijven.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Facebook-stalking hím again.

    Hihi, ik hoop dat ik niet per ongeluk op de like-button klik, zodat hij me doorheeft xD


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    -faal-

    ik kom er pas net achter dat een dybbuk echt een wezen is waar Joden in geloven, ik dus zo denken dat de makers van The Unborn het hebben verzonnen. Toen ik het door begon te krijgen, zei ik tegen mezelf: Ik moet maar eens aan Lieke vragen of ze daar ook in gelooft of dat ze niet eens weet wat het is.

    Ook kan ik blijkbaar meer horror dan mijn zus aan, want zij durfde nauwelijks The Unborn te kijken, terwijl ik nu echt zo vaak: Jumbpy wants to be born now. zeg op een eng toontje zeg. Mijn zus vind zelfs scream eng O.O


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    G-E-N-I-U-S !
    Mijn zus en ik kijken naar scary movie 2
    Die kat op een gegeven moment zin middelvinger opsteken en dat wijf proberen te vermoorden hahaha.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    En nu snap ik waarom Kyra niet reageert op mijn verklaring dat ik me ga losmaken van hun op facebook, haar tante is op bezoek.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik slaap de komende twee nachten in ieder geval beneden, horaay!

    Mijn kamer is in een opknap-situatie.
    En elk idee dat ik wil doen met mijn kamer, keuren mijn ouders af. The bitches need to shut up, I'm gonna write with black paint on my walls, I don't care if they don't like it.

    Schrijven is gewoon een belangrijk deel van mij, dus ze moeten maar accepteren dat ik mijn kamer zo ga doen.

    Heel misschien zal ik wat kiekjes hier plaatsen, als echt alles klaar en netjes is. But I warn you: My room is so small and annoying.

    Ik heb wel een kamer in de linkerhoek, just like S has.
    ff korte beschrijving van hoe mijn kamer er ongeveer uit zal gaan zien(Hij's echt heel veel veranderd en mijn boekenkast staat nu beneden onder de trap.) :
    De muren zullen sneeuwvlok-wit worden, niet moedermelk-wit en er zal met zwarte verf quotes en lyrics van liedjes staan. Dan heb je aan de rechterkant van de muur een laatjes-kast met wieltjes en daarnaast een witte bureau, waar een kleine tv opstaat en nog wat prulletjes. Dan heb je daarnaast een verwarming met een paar knuffels erop en dan heb je zo'n typisch groot raam, met paarse gordijnen en zo'n vitrage. Dan aan de linkerhoek, staat mijn ijzeren één persoons-bed met of paarse dekbedovertrek of kinderachtige dekbedovertrek, omdat mijn ouders maar geen nieuwe willen kopen en daarnaast heb je mijn kleine kast, met prulletjes, dan een ruimte ertussen en dan mijn kledingkast.

    xd
    Wat een stomme kamer heb ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Volgens Wikipedia was de jonge Hitler een teruggetrokken persoon, waardoor hij verlegen overkwam en dat zijn favoriete bezigheid dagdromen was en dat hij eigenlijk zo mislukt was geworden vanwege de woede-uitbarstingen van zijn eigen vader.

    Ik houd toch zo van geschiedenis, ik maak hier zelfs mijn gehele familie gek met mijn obsessie voor geschiedenis.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik heb nu wel gewoon drie tabs openstaan die met geschiedenis hebben te maken, de andere gaat over Tuberculose, oftewel informeel gezegd: Tering.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Verder is het social media. En weheartit en tumblr.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Toen ik las dat Hitler tegen homoseksuelen was, zei ik(Waar mijn ouders bij waren.) : O mijn god, wat een bitch.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.