• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid
    Chester - Aura's


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (sorry bleef nog even hangen sorry sorry :P)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    people?!?!)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ik ben nu druk met andere rpgs, duz....]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (sorry ik ga niks typen, mijn gerbil is net onverwacht pijnlijk dood gevonden... (huil))


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    AlienQueen schreef:
    (sorry ik ga niks typen, mijn gerbil is net onverwacht pijnlijk dood gevonden... (huil))


    (Ahhh :( ik vind gerbils zo sweet. Moge hij/zij gelukkig worden in waar zij/hij nu heengaat..)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Danke voor je lieve woorden, ik hoop het ook. Haar "zus" word helemaal gek. die is namelijk nooit alleen geweest. Ze blijft maar aan de kooi knagen en in mijn vingers bijten zo zielig.)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (ieman online? dan kan ik verder met Bill)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [ja ik ben er maar ik ben met Felice ergens en Felice reageert niet of ik reageer niet ikw eet niet eens wie hhet laatste was xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Haha ik weet het ook niet :"D Zullen we maar op een random punt verdergaan? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [jij was met zeggen maar ik doe wel effe wat xD]

    Brad
    Ik bekijk haar en zeg voor de zoveelste keer. 'Mooi.' ik meen het serieus, ik vind het zielig voor Bill maar ik kan haar niet laten gaan. Ik strijk langs haar haar.

    [beetje inspiloos, maar hoop dat strax weer inspi heb]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Bill

    Ik open mijn ogen en rerk me uit, als ik merk dat ik bijna pleur grijp ik me vast ergans aan.
    oh ja, ik zat in een boom...
    GVD hoe kom ik hier ooit uit?!

    Ik kijk voorzichtig nar beneden, ik zit best wel erg hoog.
    Vanaf hier zie ik Felice en Brad 'Heeey! Goedemorgen Feelicee en Braaad! weten jullie een manier om me hier uit te krijgen?!' roep ik naar ze

    (Ze hadden het over een pijl en boog)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [pech xD]

    Brad
    Ik kijk omhoog. 'Via die tak!' roep ik en wijs naar een tak vlak onder hem. 'Daarna is het heel simpel!'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Oh, sorry ;o]

    Felice

    Ik voelde blosjes op mijn wangen toen hij langs mijn haar streek. ''Heeey! Goedemorgen Feelicee en Braaad! Weten jullie een manier om me hier uit te krijgen?!'' hoor ik Bill roepen, en ik keek om. Hij zat hoog in een boom, en ik barstte in lachen uit. ''Eh- Klimmen? Springen?'' waardeloze oplossingen, maar ik wist zelf ook niks.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bill

    ik keek naar waar Brad naar wees, ik ging na wat mezelf lostrekken van de tak er opstaan.
    Ik hoorde een luide krak en voelde de tak onder me breken, ik greep me vast aan de andere.
    Hangend aan een arm hing ik half in die boom, ik keek angstig naar beneden.
    Grond, maar 5 meter veder was het meer.
    Ik voelde hoe mijn hand zijn grip minderde en bereid me voor op de val.
    Ik vind vast wel een manier...


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Brad
    Mijn hand lag op Felice's schouder en ik streelde met mijn duim over haar schouder, terwijl ik naar Bill keek. Een vogeltje vloog weg tussen de struiken vandaan, vlak langs ons en ik keek het achter Felice na.

    [de naam van een vriendin van mij lijkt heel erg op de uitspraak van Felice dus denk ik de hele tijd dat je he moet uitspreken als die naam van die vriendin, wat dus niet zo is xD dat was niet interessant]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel