• Op de High School Finstown zitten jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar. Het is een doodnormale school, normale lessen en alles rustig. Echt waar? Een groep jongeren merkt dat de school niet zo 'Ordinary' is als iedereen denkt. Als ze voor een goed doel een nacht overnachten in school, worden ze allemaal wakker met een raar gevoel. In hun tassen zit een enveloppe, met een brief waarop hun nieuwe gave staat. Kunnen ze daarmee omgaan? Dan moeten ze om de een of andere reden allemaal nakomen. Daar wordt hen duidelijk: er is nog een deel van de school. Alleen voor mensen met een speciale gave. Om die te trainen en sterker te maken. Voor als er ooit een strijd komt....

    Deze RPG gaat over een groep jongeren die op die school zitten, mét zo'n gave. Welke bedenk je zelf, en we starten met de eerste les over hun omgang met gaves.

    Regels:
    - ABN alstublieft
    - Niemand vermoorden zonder toestemming
    - Behandel 'nieuwelingen' als gelijken
    - 16+ toegestaan
    - GEEN horror o.i.d.
    - Je mag 2 personages, dan wel 1 vrouw en 1 man!!


    Rollen:
    Annabeth - Krijgskunst & Vliegen
    Felice - Gedachten
    Jade - Menselijk lichaam
    Elizabeth - Genezing en Heling
    Taylor - Teleportatie
    Mary-An - Gevoelens
    Yara - Lenigheid & Snelheid


    Alex - Dieren
    Darryl - Mentalisme
    Finn Harpers - Telepatie
    Billian - Stemkracht
    Martin - Zang hypnose
    John - Onzichtbaarheid
    Chester - Aura's


    rollentopic

    De plaats zelf:

    heuvels
    rivier met bos
    waterval
    bos
    Meer
    boomhutten buitenkant
    zij aanzicht boomhutten

    BINNENKANT:
    1ste Woonkamer
    Links achteraanzicht, rechts 2e Woonkamer
    Woonkamer 3
    1e deel badkamer
    2e deel badkamer
    3e deel badkamer
    eetkamer
    2 Persoons slaapkamer 1
    1 persoonsslaapkamer (iedereen heeft deze met een kleine badkamer ernaast)
    2 Persoons slaapkamer 2

    overloop tussen bos en rivier met bos
    bos 2
    Eetkamer [mooi he]

    REST KOMT ER AAN


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [nice, maar ben je er?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [yup, maar ik ga zo snel even boodschapjes doen met mammie :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Nu dus :'D geef me 30-45 min :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ben ik weer! :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Nice :D]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rooba schreef:
    Felice

    "Ik kan geen gitaar spelen, maar ik zou het wel willen horen van jou" grinnikte ik, en keek hem even aan. Ik ging op mijn rug liggen en keek toen naar de wolken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad
    'Als we die hadden...' zucht ik. Ik ga ook op mn rug liggen. De wolken zijn klein en bijna doorschijnend. 'Wat moeten we vandaag doen? Hier blijven of naar dat dorp? Ik vind het hier ook wel fijn eigenlijk.' zeg ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    ''Ik heb eigenlijk niet zoveel te zoeken in dat dorp'' zei ik even, en grijnsde. Ik draaide mijn hoofd zodat ik hem aankeek. ''Zijn die mensen uit het dorp hier terecht gekomen, net als ons? Door een ontploffing?'' vroeg ik hem, misschien dat hij het wist..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad
    Ik haalde mijn schouders op. 'Ze waren hier al toen ik er kwam, dus ja...' ik zucht weer en draai mijn hoofd ook zodat ik haar aankijk. Ik grijns. 'Wat moeten we hier doen?' ik had altijd wat te doen gehad maar dat waren niet echt leuke dingen...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    ''Wat moeten we hier doen?'' vroeg hij grijnzend, en ik dacht even na. ''Geen idee, het is gewoon dat ik nooit echt heb gelééfd in het bos ofzo'' mompelde ik. Ik zuchtte even. ''Weet jij iets?'' vroeg ik hem toen. Hij zat hier al drie jaar, er moet toch íéts zijn om je te vermaken?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad

    'Ik zwom meestal of kapte hout, sleep messen en zwaarden, boogschieten, de dieren begrijpen en met ze praten en dat soort dingen.' zuchtte ik. 'niet echt heel leuk dus.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    Ik ging rechtzitten. ''Boogschieten?'' zei ik toen. ''Wil je me dat leren?'' vroeg ik met glunderende ogen, en grinnikte even. Ik had dat altijd al gewild, en volgens mij was het nog handig ook, al helemaal op deze plek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad
    'Moet je wel een boog maken, die van mij is kapot...' zuchtte ik. Heb ik altijd jammer gevonden. Nooit zin gehad om een nieuwe te maken...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Felice

    Ik knikte even. ''Eh, hoe?'' zei ik toen, en lachte even. Het was nou eenmaal niet mijn dagelijkse bezigheid, bogen maken..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brad
    'Uh.. i dont know..' grinnik ik. 'die van mij had ik gevonden.' ik grijns. 'Goed he van mij...'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel