• Hoi peepz!

    Ik ben dus zeer benieuwd he,
    wat voor een verhaal willen jullie?
    Wat voor een verhaal hopen jullie hier te vinden, maar kunnen jullie nog niet vinden/is er niet genoeg van?

    Kortom:
    Wáár o waar moet ik een verhaal over schrijven?

    x.


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Hmm, ik hou niet zo van chicklit. Wel van een goed fantasy verhaal, maar dan een écht originele. Of een historisch verhaal, want daar zijn er ook vrij weinig van.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Originals schreef:
    (...)
    ^this, maar dan moet de fantasy wel écht goed zijn, want ik zit niet op rare mengelmoesjes te wachten..


    Full of envy behind that anonymous mask

    Hmm.. Geen fantasy voor mij, inderdaad zo'n typische chicklit.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Een verhaal dat uit jezelf komt. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    een fantastische fanfic over Sherlock maar dan zonder al die idiote fucking voorspelbare vreselijk overschatte idiote fucking vreemde Johnlock. of welk idioot Ship dan ook .


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    lekker een verhaal over onbekende personen zónder zo'n overdreven ingewikkelde verhaallijn alleen omdat het dan zogenaamd origineel zou zijn, want die zijn er al veel te veel en juist de verhalen over gewone mensen met een enigzins normaal leven ontbreken. Dus, gewoon een meisje of een jongen met een bepaalde persoonlijkheid die bijvoorbeeld iets overkomt of iets wil bereiken ofzo :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Beckett schreef:
    Mijn vriendin die ook soms op mijn account zit, zou een story willen over een meisje die een jongen leert kennen via internet en er begint mee af te spreken. Ik heb een rare vriendin (cat)

    Oh ja! Over meetings! :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Geen 1D s.v.p. _O_


    26 - 02 - '16

    Ik hou van vrouwen met sterke karakters in een verhaal. Dat is basically mijn enige eis.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Ik hou van vrouwen met sterke karakters in een verhaal. Dat is basically mijn enige eis.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    - Historisch verhaal
    - Fantasy verhaal (geen HP/Twilight/HG fanfiction)
    - Een lekker cliché highschool verhaal (ik denk er over om er zelf een te schrijven) waarvan je het einde en het verloop al kan raden


    Physics is awesome

    Edith schreef:
    Geen 1D s.v.p. _O_

    Gheheh een overdreven onrealischtisch verhala


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Onbekende personen, een tienerverhaal.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Een voetbal verhaal ;D


    effort never betrays you