• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets waar de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:06 ]


    help

    (Tijdsprong?)

    Avani - 4
    Mijn stylist legt nog de laatste hand aan mijn kleding. Het is... Ik heb geen idee wat het is... Het bestaat uit een smalle broek, een hemd met lange mouwen en een jas. Dat verteld me ook niet veel over de Arena.

    Elistar - 2
    Nadat ik afscheid had genomen van Madi, kom ik in de catacomben terecht. Mijn stylist staat er op me te wachten.


    help

    [Oke.]

    Cymbeline - 5
    Ik kijk enige tijd om me heen, en bal dan mijn handen tot vuisten. "I'm a survivor." Het is lang geleden dat ik mezelf daarvan moest overtuigen. District 5. Mijn enige thuis - tot nu. Ik strijk een lok voor mijn ogen vandaan en dan is het zover.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jayden Jason Bright
    hij wist het niet. Oke dat betekende dus nee. Dat wist ik dus eventjes. Asosiaal alleen maar aan jezelf denken en niet aan de kleinere kinderen. Ik voelde hoe we lande en de deur ging weer open. Mannen in witte pakken stonden naast elkaar zodat we niet konden vluchten ndit was het moment van de waarheid. In een uur zou ik sterven. Mijn styliste wachte op me net als een ander vaag persoontje die ik ook in het huis zag ernaast stond. Ik liet me meetrekken en ze zochte bapaalde kleding voor me uit. Mijn tanden werden weer gebleekt wat onwijs smerig smaakte en bepaalde haren werden uit mijn oichaam getrokken. Ik begreep dit gewoon niet. Waarom werden we opgemaakt om te sterven?

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:34 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alice Rue - 11

    Ik word wakker en keek naar Jayden, we zouden zo de arena in moeten.

    Lucas - 1

    'Ik zie je in de Arena' Voegde ik er aan toe terwijl ik de hoevercraft uitliep naar de catacomben

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:33 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Avani - 4
    Na een allerlaatste met mijn styliste, stap ik op de ijzeren plaat. "Onthoud, niet voor de gong slaat van je plaat stappen, of je gaat de lucht in." Ik gooi mijn haar quasi verontwaardigd naar achter. "Tuurlijk niet", antwoord ik op een hoog toontje. Ze lacht. Ik zal haar missen.

    Elistar - 2
    Met vreemde, maar toch gemakkelijke kleren aan, stap ik op de plaat. "Niet te vroeg van die plaat stappen", mompelt mijn stylist. Ik knik. "Arigato", zeg ik laconiek. Hij glimlacht.

    Sam - 11
    Zenuwachtig sta ik op de plaat. De Hoorn wordt mijn dood. Gegarandeerd.

    (Wie wil Sam vermoorden bij de Hoorn? ^^)

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:35 ]


    help

    Madilaine - 2

    Mijn stylist doet mijn lange blonde haar in een staart en rits de jas dicht. Ik ga in mijn startbuis staan en wacht op het start signaal.

    Marella - 10

    Ik geef mijn styliste een dikke knuffel en loop naar mijn startbuis, een raar gevoel verspreid zich over mijn lichaam.

    Glynn - 4

    Ik denk aan wat Cymbeline gezegd heeft, rennen en ik kom achter je aan. Ik zou haar helpen, tot mijn dood.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Tolkien schreef:
    Avani - 4
    Na een allerlaatste met mijn styliste, stap ik op de ijzeren plaat. "Onthoud, niet voor de gong slaat van je plaat stappen, of je gaat de lucht in." Ik gooi mijn haar quasi verontwaardigd naar achter. "Tuurlijk niet", antwoord ik op een hoog toontje. Ze lacht. Ik zal haar missen.

    Elistar - 2
    Met vreemde, maar toch gemakkelijke kleren aan, stap ik op de plaat. "Niet te vroeg van die plaat stappen", mompelt mijn stylist. Ik knik. "Arigato", zeg ik laconiek. Hij glimlacht.

    Sam - 11
    Zenuwachtig sta ik op de plaat. De Hoorn wordt mijn dood. Gegarandeerd.

    (Wie wil Sam vermoorden bij de Hoorn? ^^)


    ME, JIJ MAG Marella!!


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cymbeline - 5
    Mijn stylist Juno glimlacht even; hij zegt dezelfde woorden als voor de parade. "Zorg dat ze je onthouden." Daarna stap ik op de plaat. De buis sluit en zo kom ik op het platform. Mijn hart begint te kloppen als ik het water zie - maar mijn gezicht blijft emotieloos. Gewoon zwemmen. Verstand op nul. Ik speur de omgeving af; ik moet grote hoogte vinden. Ongeduldig wacht ik tot de gong gaat.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jayden Jason Bright
    Ik was klaar en mijn stylist bekeek me nog een keer helemaal. Zijn oog viel op mijn oorbel in mijn linker oor die hij eruit draaide. Natuurlijk ik kon er iemand mee vermoorden. Ik stapte op mijn plaat en ik werd naar boven gedragen. Meteen keek ik om me heen. Water voor de hoorn. Voor mij een voordeel omdat ik vrij goed kon zwemmen. Een bos zag je in de verte en een berg achtjg iets met prachtig stromend water. Als Alice naar boven zou komen zou ik naar haar gebaren hier meteen vandoor te gaan. Ik zoucwel pakketten voor ons pakken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    { ohnee, ben nu echt gone voor 10 mins! }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Ik ging James van 7 al vermoorden, dacht ik... XD)

    Avani - 4
    Mijn haar was in een visgraatvlecht ingevlochten. Het was iets typisch mijn thema. We hadden het voor de opkomst in het begin zo gedaan en bij het interview ook. Ik vond het belachelijk, alsof iemand daarop zou letten. Ik haal diep adem en het glas schuift tussen mij en mijn styliste. De Hongerspelen zijn begonnen. De plaat schuift naar boven en ik kom in de Arena terecht. Ik grijns als ik de omgeving zie. Dit is mijn terrein. Dat van Glynn waarschijnlijk ook, maar die vormt geen bedreiging voor me.

    Topic 4:

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=130505

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:44 ]


    help

    Alice Rue - 11

    Ik kijk zenuwachtig om me heen als ik naar boven kom, er was water recht voor me en ik zag Jayden maar een paar meter verder staan, wat zou er gebeuren als ik naar haar toe zou rennen?

    Lucas - 1

    Voor me lag water, ik kon zwemmen, best goed ook en besluit om als we mogen gaan eerst wapens te gaan halen.

    Haven - 1

    Ik kijk om me heen en zie al gauw water voor de hoorn, ik zou als we mogen gaan natuurlijk net als de andere beroeps eerst naar de hoorn gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wie kan Jayden vermoorden? (dat Jayden iemand vermoord niet vermoord word :P)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Carter?]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jayden Jason Bright
    Ik zie alice en zwaai even naar haar. Als ik haar aandacht hem gebaar ik naar haar dat ze ier weg moest komen. Ze moest hier weg dit zou een bloedbad worden.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm finally back, Finally after a Year break