• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets waar de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:06 ]


    help

    Cheilanthe Heather Hubbs - 3
    'Zie je wel, nou weet ik toch jullie tactiek,' zeg ik met een triomfantelijk lachje. Helaas lukt het me niet om serieus te blijven, dus schiet ik in de lach.
    'Dus, ik ga als eerste dood als het aan jullie ligt?' vraag ik terwijl ik nonchalant aan mijn shirt frunnik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jayden jason bright. ~ 10
    'Alles..' fluisterde zachtjes. Een traan liep langs haar wang en deed een arm rond haar schouder met mijn hand veegde haar traan weg. 'kan je klimmen vallen maken, rennen, zwemmen? Pacours?' Vroeg ik rustig door. Ik zei het zachtjes zodat niemand haar zwaktes kwam te weten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elistar - 2
    Ik kijk Cheilanthe doodserieus aan. Ze denkt toch niet echt dat dat onze tactiek is? Ik frons even als ze in de lach schiet. Dan antwoord ik op haar vraag. "Als je constant zo irritant gaat kijken of giechelen. Yep." Ik merk het meisje van 4 niet echt op.

    Avani - 4
    Ik loop weg bij de Tributen van 2 en het meisje van 3. Erg veel gaan ze me toch niet laten weten, denk ik... Ik loop voorbij de jongen van 10 en een meisje dat ik niet kan plaatsen. Ik ga een beetje verder van hen zitten, maar dicht genoeg dat ik alles kan volgen. Ik doe alsof ik een boek lees, dat hier ergens ligt.


    help

    Madilaine - 2

    "Natuurlijk niet, ik moet zuinig op je zijn!" Zeg ik en ik zoen hem. Oke, dit moest er gewoon van komen. Hij was leuk, en het kon handig zijn in de arena. "Ik zou jou nooit laten sterven!"


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Alice Rue - 11

    Hij sloeg een arm om mijn schouder en veegde de traan die over mijn wang rolde weg, het voelde enigsins veilig, ´Kan je klimmen vallen maken, rennen, zwemmen? Parcours?' Vroeg hij nogsteeds op fluistertoon 'Ehmm.. Alles wel maar zwemmen weet ik niet zeker' Andwoorde ik zwacht en ik veegde een traan weg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cheilanthe Heather Hubbs -3
    'Fijn, dan weet ik in ieder geval wíe me gaat vermoorden,' grijns ik. 'Moeten jullie nog loten wie mij mag hebben?'
    Tja, ik ging toch dood. Dan moest ik het er maar een beetje naar maken. De spot drijven met de Beroeps? No problem.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Elistar - 2
    Ik negeer haar laatste vraag. "Dus je geeft eigenlijk toe dat je een irritante blik en een irritante lach hebt?" zeg ik spottend.

    Avani - 4
    Okay, dat meisje kon dus niet goed zwemmen. Ik ben een echte waterrat, wat ook logisch is, ik kom van 4. Ze was goed in parcours, rennen, vallen maken, klimmen. Ik zou de bomen dus wat in de gaten moeten houden. Volgens mij is dat haar terrein.


    help

    Cheilanthe Heather Hubbs - 3
    'Dat is toch algemeen bekend? Je komt overal wel laat achter. Pas maar op, in de arena komt die eigenschap niet van pas,' zeg ik.
    Ik moet hun woede me nu wel op de hals hebben gehaald, anders hebben ze wel héél veel geduld voor Beroepstributen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Elistar - 2
    "Misschien was ik bezig met andere dingen terwijl jullie per se bij de rest moesten doen alsof je stoer was", zeg ik giftig. Ze ziet eruit als een flapuit. "Ik weet meer dan je denkt."


    help

    Cheilanthe Heather Hubbs - 3
    'Ik heb 'de rest' amper gesproken,' antwoord ik vinnig. 'En als jij meer weet dan ik denk, dan moet je wel héél slim zijn. Of gedachten kunnen lezen, dat kan natuurlijk ook.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Elistar - 2
    "Misschien kan ik dat ook wel", zeg ik mysterieus. "Misschien ben ik wel een alien van de planeet Loriën... En bedankt voor het compliment trouwens."

    (Eigenlijk best wel grappig, sinds Alex die rol speelde... XD)


    help

    [Volgens mij heeft District 4 een heel erg goed begin in deze arena :P]
    Jayden Jason Bright
    'Oke dan. Ik kan zelf wel goed zwemmen. Ik leefde in het arme gebied van D10. Wij moesten altijd in het diepe meertje baden. Daardoor kan ik wel zwemmen.' ik kijk even naar Alice. Ik wend mijn blik af en kijk naarnhet groepje schuin naast me. Oke dat was nu een groepje. Tuurlijk dat deden beroeps. Alice en ik moesten ook wat volwassenere mensen bij onze groep.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ik heb hem dan ook verzonnen ^^ Ik heb zo'n groot ego... Nee, ik dacht gewoon aan Vlammen...)

    Avani - 4
    In een meertje. Ik grinnik even. Erg veel stroming heb je niet in een meertje. De jongen kijkt om zich heen, alsof hij iemand zoekt ofzo.


    help

    Cheilanthe Heather Hubbs -3
    'Als je zo doorgaat zou ik bijna nog echt bang van je worden,' zeg ik sarcastisch. 'Waar denk ik dan nu aan, o grote alien van de planeet Loriën?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Alice Rue - 11

    Ik knikte en liet mijn hooft tegen de zijkant van de hovercraft steunen, het was fijn om iemand bij me te hebben.


    Don't be like the rest of them, darling