• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets waar de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:06 ]


    help

    Haven - 1

    Rustig keek ik de hovercraft rond, de andere mensen waren allemaal best goed maar er zaten zwakken tussen, een klein meisje van district 11 dat niet veel kans had net als de andere kleine mensen uit de arme districten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Peacekeeper schreef:
    [Sadist(cat)]
    Cheilanthe Heather Hubbs - 3

    Ik haal mijn schouders op.
    'Niet zo heel erg, ik houd er niet zo van om mensen de dood in te jagen,' zeg ik, en om niet zwak te lijken voeg ik eraan toe: 'Maar als het nodig is zal ik me zeker verdedigen.'
    'Jij komt uit 2, hè? Dan heb je hier zeker goed voor getraind,' zeg ik om maar even op een ander onderwerp over te gaan.

    [Ik heb echt iets met laatste-pagina-posts(cat)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    (Ik houd ook van dat woord XD)

    Elistar - 2
    Ik schrik half op als het meisje van 3 bij ons komt staan, maar staar dan weer met doffe ogen voor me uit.

    Avani - 4
    Het lijkt nu pas tot me door te dringen: Straks moet ik iemand gaan vermoorden. Dat is wat ze thuis van me verwachten, de reden waarom ze me tot aanbieden hadden gezet. Het gaat altijd om de eer, dat maakte ik mezelf wijs. Ik zou overal geliefd zijn. Dat was wat me ertoe zette om mijn laatste kans niet deel te nemen aan de Hongerspelen te verspelen. En het drong nu pas tot me door. Als ik zou winnen - en er zat een dikke kans in dat dat niet zo zou zijn - zou iedereen me gewoon haten. Ik grijns even. Als ik dat de rest nog zou kunnen wijsmaken... Maar nu was het bijna te laat. Ik staar nadenkend voor me uit en overloop mijn tactiek. Niet dat ik er echt één heb, maar van een paar dingen ben ik zeker. Als ik weg ben bij de Hoorn is het eerste wat ik moet doen water zoeken. Nooit vuur maken, dat neemt teveel aandacht. Ik ken de plekken in je lichaam, de plekken waar je verlamd kan raken. Dat is mijn wapen, je kan die plekken met alles bereiken.

    (Waarom doe ik nu zo'n lange post terwijl ze alleen zit?? XD)

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 18:37 ]


    help

    Madilaine - 2

    Ik snuif even. "Natuurlijk ben ik er voor getraind." Ik kijk het meisje even aan, ik weet het dat was niet zo aardig. Maar ach, niemand hoefde me aardig te vinden.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cheilanthe Heather Hubbs - 3

    'Dat dacht ik al,' zeg ik.
    Een akelige stilte valt en kennelijk doet zij geen moeite om het gesprek op gang te houden. Mijn beurt dan maar weer.
    'Al een goede tactiek bedacht?' vraag ik dan maar. 99,9 procent kans dat ze die niet prijs ging geven, maar ach, ik moest toch een gespreksonderwerp hebben.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Elistar - 2
    Ik grinnik even als Madilaine een beetje boos wordt. "Denk je nu echt dat ze zomaar haar tactiek gaat vertellen?", mompel ik tegen Cheilanthe. Is ze stom ofzo? Volgens mij weet ze wel dat niemand van de Beroeps hun tactiek zou vrijgeven.

    Avani - 4
    Ik trek mijn benen op. Mijn mondhoeken krullen zich op tot een grijns als ik vanuit mijn ooghoek Glynn en Cee met elkaar verstrengeld zie zitten. Dit kan nog leuk worden...


    help

    HurtedHeart schreef:
    Jayden Jason Bright
    Ik zie Alice gespannen naast me zitten. Ze had daar zo gelijk in. Niemand wou dit. Waarom wouden ze zo nodig een Hunger Game? Het was stom en je werd er alleen maar gestresst van. 'Het komt wel goed. Ik blijf bij je.' Sus ik Alice een beetje.

    [@TheRumIsGone]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cheilanthe Heather Hubbs - 3
    'Ik vraag alleen of ze al iets heeft bedacht, niet of ze hem wil vertellen,' zeg ik vinnig. 'Ik kan het prima alleen af, en dat is meteen mijn tactiek. Nu tevreden?'
    Ik zucht even. Met deze mensen valt echt níéts te bezeilen. Sadisten.

    [Nu gebruik ik het S-woord ook D:]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lucas - 1

    Ik kon dan wel beroeps zijn maar ik was wel zenuwachtig, Haven zat er zelfverzekert bij als altijd, ik haalde een hand door mijn haar dat langzamerhand steeds langer werd.

    Alice Rue - 11

    'Het komt wel goed. Ik blijf bij je.' Fluisterd Jayden naar me, het gaf me wat hoop maar niet veel, als hij bij mij zou blijven zou ik hem mee kunnen slepen als ik dood ging, hij was slim genoeg om het in zijn eentje te redden 'Dankje' Fluisterde ik terug.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 18:49 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Madilaine - 2

    "Denk je nu echt dat ze zomaar haar tactiek gaat vertellen?" Mompelt Elistar tegen het meisje van drie. Ik grinnik zacht. "Niet dus, maar leuk geprobeerd hoor." Zeg ik. Ik snuif en draai me weer om.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Jayden Jason Bright
    Ik zag dat Alice meer hoop kreeg, maar niet veel. Een tijelijg zag ik in haar ogen. Ik wist dat ze gelijk had. Ik had een Alliantie nodig met een andere persoon van mijn leeftijd. Geen beroepsdistrict tenzei ze zich aan zouden bieden, maar dat betwijfelde ik. 'Wat kan je niet?' Vraag ik zacht. Dan kon ik haar misschien helpen met haar zwaktes.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elistar - 2
    Ik lach het meisje van 3 stilletjes uit en haal mijn hand door mijn haar. Ik grijns naar het meisje. "Ik ga gewoon iedereen die op mijn pad terechtkomt vermoorden", zeg ik simpel. "Dat is mijn tactiek." Ik kijk haar even grijnzend aan.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 18:53 ]


    help

    Alice Rue - 11

    'Wat kan je niet?' Vroeg Jayden zacht, ik zou niet weten wat ik daar op moest andwoorden, ik kon niet met wapens omgaan, ik wou niemand vermoorden, ik wouw hier gewoon niet zijn 'Alles' Fluisterde ik terug en ik liet mijn hooft op mijn knieen zakken terwijl er een traan langs mijn wang rolde, ik wouw dit gewoon niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madilaine - 2

    Ik lach om Elistar's opmerking en pak zijn hand vast. "Mijn tactiek is om deze jongen als schild te gebruiken." Ik knijp even in zijn gespierde armen en ik lach.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elistar - 2
    "Meen je dat?", mompel ik quasi verontwaardigd. "Ik bedoel... Zou je mij echt laten sterven, voor jou?", zeg ik, gespeeld ongelovig.

    Avani - 4
    Uiteindelijk sta ik op en ga bij de Tributen van 2 en het meisje van 3 staan. Volgens mij merken ze me niet echt op.


    help