• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets waar de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:06 ]


    help

    (SPACE, GA JE NU NOG ANTWOORDEN OP MIJN ELISTAR POST? en Leave, get a Mac ^^)


    help

    Jayden Jason Bright
    Ik zie Marella even in elkaar zakken. Ze had een 4. 'Het komt wel goed.' Probeer ik haar te troosten. Ik wist dat ik loog, maar ze was nog zo jong. 'Ik kan je misschien helpen net als bij Alice.' Probeer ik haar een beetje te troosten. 4+4+8 is wel 16. Gedeelte door 3= 5, nogwat en dat zou meteen voldoende zijn. Ik loet geen kinderen aan hun lot over.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Geef jij me geld? Heel graag, dan. Maar nee, tot die luxe beschik ik hier niet dus als die plaatje gewoon in een link kunnen zou dat fijn zijn ^-^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (*geeft virtueel Monopolygeld* Zo, hier heb je geld ^^. Je moet gewoon maar eens naar deze tumblr gaan: http://lettersfromtributes.tumblr.com/ SO SAAAAAD. EN IK BEEF VAN DE KOU. Ik zit dan ook in mijn pyjama, maar dat doet er niet toe.)


    help

    Marella - 10

    "Ik weet het niet, ik kan helemaal niks.." Zeg ik met een gebroken stem.

    Madilaine - 2

    Ik vond hem leuk, dat wist ik. Maar hij mij, misschien? "Nah, jij bent gewoon beter." zeg ik slijmerig en ik grinnik.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cymbeline - 5
    Ik neem de vervaagde wolken in me op. Thuis, in vijf zijn de wolken er altijd blauw met flarden grijs. Het regent er minstens twee keer per week en dan is de jacht die ik thuisbreng flut. De wachttorens zijn leeg, evenals de hek dat maar lichtjes onder stroom staat. Ik mis vijf. De mismaakte mensen, de radioactiviteit en het gelach dat door merg en been weerklinkt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elistar - 2
    "Met een score van 7? Zeker", zeg ik sarcastisch. "Wat gaan we nu doen in de Arena?" Ik hou haar nog steeds tegen me. Onbewust, misschien? Denk ik niet... "Een verbond sluiten ofzo?" Ik grinnik. Met ons tweeën. We zullen de andere Tributen vast heel bang maken.

    (http://26.media.tumblr.com/tumblr_m0n6z6yEUr1rrue3to1_500.png *gaat suikerklontjes zoeken*)

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:07 ]


    help

    Alice Rue - 11

    Ik klim weer naar beneden van de balken in de trainingszaal en besluit gewoon wat rond te lopen door het gebouw, hoe groot zou de kans zijn dat ik hier kon ontsnappen? Waarschijnlijk was die kans heel klein.


    Don't be like the rest of them, darling

    (XDDD http://30.media.tumblr.com/tumblr_m0mv0c9sXN1rrue3to1_500.png
    Gaan we langzaamaan de Arena ingaan? Het interview slaan we over, toch?)

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:10 ]


    help

    Madilaine - 2

    "Met een score van 7? Zeker", zegt hij sarcastisch. "Wat gaan we nu doen in de Arena?" Ik hou hem nog steeds vast, ik word rood."Een verbond sluiten ofzo?" Hij grinnikt. Ik knik. "Wij tweetjes, maar ik wil nog wel een tijd bij de beroeps blijven." Ik kijk in zijn ogen en krijg een raar gevoel in mijn buik.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elistar - 2
    "Dan zullen ze zeker sidderen en beven als ze ons zien aankomen", zeg ik grinnikend. Ik duw haar lichtjes van me af. Mijn mentor is ondertussen al naar zijn kamer gegaan.


    help

    Madilaine - 2

    Hij duwt me lichtjes van hem af. Maar nee, ik wil hem. Ik kijk hem quasi verdrietig aan.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    {Ik wil naar de arena XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jayden Jason Bright
    'Marella.' Begin ik een beetje streng en ik laat haar kin omhoog komen zodat ze gedwongen is naar me te kijken. 'Marella. Zolang je bij mij en Alice bent staan we sterk. Hoe meer hoe beter. Begrepen?' Zeg ik een beetje streng. 'Krijg hoop en hoop op het beste. Het lot kiest voor je niet de spelmakers.' Ik sta op kijk haar nog even doordringend aan en loop dan de kamer uit. Op de gang zie ik Alice. 'Heey Alice. Hoe denk jij dat je er nu voor staat?' Zeg ik een beetjes voorzichtig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ook. Wie maakt de plattegrond want ik heb nu geen idee wat voor soort gebied we krijgen. Ik wil in de arena staan!!!!]


    I'm finally back, Finally after a Year break