• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets waar de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:06 ]


    help

    {Jazeker, alleen kan je me al de punten even in pb doen, dat is even handiger nu. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    {Wat zijn de mensjes nu aan het doen dan?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [komen de punten?]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    TheRumIsGone schreef:
    {Wat zijn de mensjes nu aan het doen dan?}

    (Niets, but GIMME YOUR POINTS! Two more minutes... XD)


    help

    [okay, ik kan wachten, voor 2 minuten, dan moet ik weg ^^]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Cymbeline - 5
    Afleiding? Positief. Als Avani eens zou weten wat mijn échte plan was. Nu zal ze de randen uitkammen. En waar zal ik zijn? Ik zal een deel van de arena worden. Nu zal ze weten in hoeverre mijn mutantenkant zal gaan. Ze zal branden. Dat weet ik nu al. Ik voel de vonkjes in mijn ogen springen en glimlach dan kort, triomfantelijk. Ze zijn zo makkelijk om te tuin te leiden.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 13:05 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (I AM CRYING MY EYES OUT. http://lettersfromtributes.tumblr.com)


    help

    [moet zo weg... =(]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    * tv gaat aan + Capitool embleem *

    Caesar Flickerman

    "Welkom, welkom!" Zeg ik opgewekt en ik draai me naar de camera's. "Wat zien jullie er weer enig uit vandaag!" * publiek klapt/juicht *"Oh, wat is dit toch spannend!" Ik zet een big smile op en ga verder. "We zullen zo de punten op gaan lezen, maar kijkt u eerst maar even naar deze geweldige Capitool artiest: Fenea Cierania." * Ze zingt een paar liedjes, tijdsrekking! *


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Leave schreef:
    Cymbeline - 5
    Afleiding? Positief. Als Avani eens zou weten wat mijn échte plan was. Nu zal ze de randen uitkammen. En waar zal ik zijn? Ik zal een deel van de arena worden. Nu zal ze weten in hoeverre mijn mutantenkant zal gaan. Ze zal branden. Dat weet ik nu al. Ik voel de vonkjes in mijn ogen springen en glimlach dan kort, triomfantelijk. Ze zijn zo makkelijk om te tuin te leiden.


    (IK WIST HET GEWOON. XDD)

    Avani - 4
    "De punten worden zo uitgedeeld", zeg ik, terwijl ik gemeen grijnzend naar het Capitool staar. Als ze denkt dat ik aléén de randen ga uitkammen heeft ze het fout. Ik stap in de lift en ga naar de vierde verdieping, plof naast Mags neer die de tv al heeft aangezet en kijk naar het scherm.


    help

    Lizzie - 7

    James zit al op de bank voor de televisie als ik vanuit mijn slaapvertrekken aan kom sloffen. Ik plof neer op de bank en kijk afwachtend naar het scherm.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Alice Rue - District 11

    Ik had mijn knieen opgetrokken en liet mijn hooft er op rusten, ze waren nu de punten aan het uitzenden en gespannen keek ik naar de tv die voor me stond.


    Don't be like the rest of them, darling

    [nou, okee, dit duurt me te lang, moet nu echt ff gaan... Doei mensen! <3]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    [Maar dan kan ze toch niet 'ineens' een nieuw plan hebben? Sorry, maar ik vind het raar dat ze alles zo snel doorheeft. Dat is in mijn ogen gewoon onmogelijk.]

    Cymbeline - 5
    Ik loop naar mijn verdieping en plof neer naast mijn mentor Eduvar. Zijn groene ogen bestuderen me terwijl ik naar het scherm staar. "Verwacht niet teveel." Verzucht ik met een kleine glimlach.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Caesar Flickerman

    "Bedankt Fenea!" Ik kus haar hand en ze loopt het podium af. "En nu is dan het moment waarop jullie allemaal gewacht hebben!" Ik sla mijn been over de andere en kijk serieus. "De tributen dames en heren, wat zijn ze allemaal weer geweldig dit jaar." Ik glimlach even. "Allemaal, stuk voor stuk." Ik kijk de mensen uit het publiek aan. "Ik krijg zo de envelop, oh spannend!"


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.