• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets waar de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:06 ]


    help

    TheRumIsGone schreef:
    [Zullen we de mensjes naar de zaal sturen om weer te trainen of gwn vrij iets kunne laten doen?]


    { Ze mogen zelf kiezen dan maar ofzo? vanavond 8u in de arena? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Dat maakt me niet veel uit. Wat me wel wat kan schelen is dat dit gewoon niet eerlijk is gegaan. Ik wil niet egoïstisch klinken maar mijn post was veel meer waard dan een 6. Als je kijkt naar hoeveel werk er in zit en wát ze doet vind ik het gewoon ronduit belachelijk.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Elistar - 2
    Ik schrik even als Madilaine me knuffelt. "Jouw punten zijn nochtans zo slecht niet", mompel ik verward.

    (Okay, ik gaf Cee een 10. Ik zweer het, de anderen kunnen het bevestigen, dus moet je niet kwaad zijn omdat Avani meer punten heeft.)

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 13:31 ]


    help

    [Wat vind jij dat je eigen post verdient dan? Van mijn part veranderen we het zo'


    Don't be like the rest of them, darling

    -fout-

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 13:31 ]


    help

    Leave schreef:
    [Dat maakt me niet veel uit. Wat me wel wat kan schelen is dat dit gewoon niet eerlijk is gegaan. Ik wil niet egoïstisch klinken maar mijn post was veel meer waard dan een 6. Als je kijkt naar hoeveel werk er in zit en wát ze doet vind ik het gewoon ronduit belachelijk.]


    { Gash, ik heb mijn eigen karakter van 10 toch ook een laag cijfer gegeven? en die van 4 ook? Wat zeur je nou? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Jayden Jason Bright
    Rustig ging ik op de bank zitten terwijl onze mentor en diegene doe ons uitgekozen had naast ons kwamen zitten. Iedereen kreeg punten en ik hoopte op iets hoogs want dan kon ik meer sponsors krijgen. Het begint en ik ga op het puntje van de bank zitten. Ik was zeer benieuwd. Ik hoorde weinig goede cijfers maar bij mij een 8. Ik grijns even breed maar ik hoorde bij Alice een 4. Ik slik evenmoeilijk. Ik kon nu sponsors krijgen en daar was ik blij om.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Nou, als ik eerlijk ben vind ik dat je die punten van mijn part naar een 0 veranderd. Het is gewoon dat ik eerder het gevoel heb dat jullie dit puur op mij of Cymbeline's karakter baseren en daar gaat het me meer om, en dat komt ook door de punten, ja. Maar vooral om het eerste.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Space schreef:
    (...)

    { Gash, ik heb mijn eigen karakter van 10 toch ook een laag cijfer gegeven? en die van 4 ook? Wat zeur je nou? }


    (Eigenlijk hebben TheRumIsGone en ik dat gedaan... XDD Ik weet trouwens niet of de rest het heeft gedaan, maar ik heb écht, honderd procent zeker punten gegeven op hoe de Spelmakers zouden reageren.)

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 13:33 ]


    help

    Alice Rue - District 11

    Ik sta op en zeg verder niks meer tegen Sam, ik wouw een plekje zoeken waar bijna niemand kwam of me kon zien, ik ging met de lift naar de trainings zaal en verstopte me boven op één van de balken op het plafond.


    Don't be like the rest of them, darling

    Marella - 10

    Ik zak in elkaar als ik mijn punten zie, een 4. Dit kon bijna niet slechter.

    Glynn - 4

    Een 6, wow. Ik had slechter verwacht. Ik zuchtte opgelucht.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Tolkien schreef:
    (...)

    (Eigenlijk hebben TheRumIsGone en ik dat gedaan... XDD Ik weet trouwens niet of de rest het heeft gedaan, maar ik heb écht, honderd procent zeker punten gegeven op hoe de Spelmakers zouden reageren.)



    Blond momentje nummero 10 vandaag, maar ik zou ze ook laag hebben gegeven.
    & ja, zo heb ik het ook geprobeerd idd!


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Leave schreef:
    [Nou, als ik eerlijk ben vind ik dat je die punten van mijn part naar een 0 veranderd. Het is gewoon dat ik eerder het gevoel heb dat jullie dit puur op mij of Cymbeline's karakter baseren en daar gaat het me meer om, en dat komt ook door de punten, ja. Maar vooral om het eerste.]


    Jouwkarakter? Ik ken jou helemaal niet in het echt..


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Nee, maar hoe je me hier kent door mijn reacties ofzo, die soms wel eens scherp kunnen zijn]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Avani - 4
    "Hoeveel sponsors heb ik eigenlijk al?", vraag ik me hardop af. Mags en ik hadden het er niet echt over gehad. Momenteel ben ik gewoon de verwaande Beroeps. Ik heb het gevoel dat iedereen me haat. Ik ben gewoon op m'n eentje. Ik zie wel in de Arena wat ik ga doen... Mags wilt antwoord geven op mijn vraag, maar dan sta ik op. "Ik ga weer naar het dak." De lift zoeft omhoog en ik ga op het dak in een zetel zitten. Ik trek mijn benen op en staar weer voor me uit. Is momenteel het enige wat ik kan doen of waar ik zin in heb. Vanuit mijn ooghoek bekijk ik de zinderingen van het schild. Misschien moest ik maar eens een tactiek gaan bedenken. Ik heb niemand om het mee te bespreken, dus kan ik het evengoed voor mij alleen verzinnen. Kan ook niet anders, eigenlijk.

    (Waarom zouden we dat dààrop afreageren? Denk je nu echt dat wij onze punten daarop baseren? Wees blij met je punten, ik was aan het twijfelen of ik je superslechte of supergoeie punten ging geven. Als ik voor dat eerste had gekozen, had je nu een 3 ofzo.)

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 13:39 ]


    help