• Hallo allemaal.
    aangezien ik weer terug ben en ik wil gaan schrijven over criminal minds wil ik een totaal nieuw team opstarten.
    ik had al een story op een ander verwijderd account maar de crash heeft mijn verhaal zoekgemaakt.
    wie wil mij helpen met de rollen? Ook wil ik verschillende soorten moorden hebben, ideeën. maakt niet uit of ze gruwelijk zijn. ik kijk wel of ik er wat mee kan. alvast tnx.

    mensen die ik nodig heb:

    computernerd: man of vrouw--> torchwood
    teamleider: man (middelbare leeftijd)
    2 vrouwen: profilers --> Inure en calypso
    2 mannen: profilers--> bradshaw en Torchwood
    1 nerd (denk aan spencer :9~ ) --> gebruik gwn spencer :9~

    wat ik wil weten:

    invullen rol:
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Uiterlijk:
    Karakter [uitgebreid, zo niet géén rol]:
    Leeftijd (ouder dan 23):
    Specialiteit*:
    Grootste Angst:
    Extra:

    ik wil uitgebreide dingen hebben zodat ik er echt iets mee kan.
    en een foto van diegene...

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 7:51 ]


    Miep

    Ik ben wat aan het invullen, maar wat bedoel je precies met specialiteit?

    En moet het geef profiler zijn? want bij provider denk ik aan iets als vodafone/kpn/hi...

    Calypso schreef:
    Ik ben wat aan het invullen, maar wat bedoel je precies met specialiteit?

    En moet het geef profiler zijn? want bij provider denk ik aan iets als vodafone/kpn/hi...


    hihi. oeps. jep. ik denk dat ik daar ook mee in de war was.
    idd een profiler.

    met specialiteit bedoel ik waar diegene het beste in is.
    bijvoorbeeld bij garcia (in de serie) zij is heel goed met computers.
    zo heeft iedereen wel iets waar hij heel goed in is.


    Miep

    het eerste hoofdstuk staat online op mijn profiel.
    hierin staat de hoofdpersoon beschreven.


    Miep

    Rol: Vrouwelijke profiler
    Voornaam: Chloe
    Achternaam: Gray
    Uiterlijk:


    Mila Kunis
    Chloe heeft dankzij haar lange benen een lengte van 1,73m.
    Haar haren zijn van nature bruin en stijl. Ze vallen tot iets over haar schouders.
    Ze heeft grote bruine ogen, die meestal zijn opgemaakt.
    Wat kleding betreft draagt ze naar haar werk altijd broeken met platte schoenen, maar in het weekend heeft ze de voorkeur voor jurken/rokken en hakken.
    Karakter [uitgebreid, zo niet géén rol]: Chloe is een jonge vrouw, die sterk in haar schoenen staat. Ze weet wat ze wil en heeft overal een duidelijke mening over. Ze is onafhankelijk maar dat betekend niet dat ze niet goed kan samenwerken. Doordat ze sociaal is gaat samenwerking haar gemakkelijk af. Ze kan goed overleggen en is altijd bereid om water bij de wijn te doen.
    Ze is erg ijverig en heeft er geen moeite mee om overuren te maken. Ze heeft een passie voor haar werk.
    Sportief is Chloe zeker, ze loopt elke dag hard om in conditie te blijven en ze gaat minimaal een keer in de week naar de sportschool.
    Chloe is erg slim en oplettend. Niets ontgaat haar. Al vanaf dat ze klein is merkt ze alles op wat er om haar heen gebeurt.
    Ze vertrouwt haar collega's blindelings en ziet hen als goede vrienden.
    Leeftijd (ouder dan 23): 25
    Specialiteit*: Chloe kan goed omgaan met pers/journalisten, ze is over het algemeen goed in praten met slachtoffers, nabestaanden of criminelen.
    Grootste Angst: Het verliezen van vrienden of familie. Vuur.
    Extra: De reden dat ze bang is voor vuur is omdat haar huis vroeger in de brand heeft gestaan.
    De keuze voor haar beroep was omdat ze een jonger zusje heeft gehad, die op een nacht spoorloos is verdwenen.

    Hopelijk is het uitgebreid genoeg.
    Wil je het laten weten als je er wat mee doet?

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 15:07 ]

    Rol: Mannelijke profiler
    Voornaam: Martin
    Achternaam: York
    Uiterlijk:


    Joseph Gordon-Levitt
    Karakter [uitgebreid, zo niet géén rol]: Martin is een man die zich heel goed kan concentreren op dat wat belangrijk is. Als hij zich ergens op moet focussen, doet hij dit. Dan kan hij zich heel goed afsluiten van de rest van de wereld en zich alleen maar helemaal richten op datgene dat hij moet doen.
    Ook is Martin een streber. Hij is een echte doorzetter. Opgeven komt niet voor in zijn woordenboek. Wanneer anderen opgeven, zet hij door. Hij steekt dan anderen een hart onder de riem en moedigt ze aan om verder te gaan.
    Ook is Martin ontzettend intelligent. Zelfs zo intelligent dat het communiceren met anderen stroef gaat. Hij neemt namelijk alles letterlijk op. Maar aan de andere kant weet hij ook over alles wel wat, dus is het ook wel weer fijn om een gesprek met hem te voeren.
    Martin weet wat hij wil en komt altijd voor zichzelf op.
    Leeftijd (ouder dan 23): Martin is 28 jaar oud.
    Specialiteit*: Martin is ontzettend goed in raadsels.
    Grootste Angst: Martins broertje is bijna verdronken. Hierdoor heeft Martin een angst voor water ontwikkelt. Gewoon, uit een kraan vindt hij niet erg. Maar bijvoorbeeld sloten of meren wel.
    Extra: Ook al heeft Martin er niet veel tijd voor, hij is wel getrouwd. En wel met 27-jarige Christel. Hij probeert haar constant tussen het werk door te sms-en en bellen. Maar wanneer het serieus is, laat hij zich niet afleiden door haar.


    Tell me about it, stud.

    Rol: Computernerd Vrouw
    Voornaam: Melissa
    Achternaam: Winchester
    Uiterlijk:


    Georgia Moffatt
    Melissa heeft groen/grijze ogen en blond haar. Haar lengte ligt rond de 1.70 waar ze erg trots op is. Haar kledingsmaak is verschrikkelijk, het eerste de beste wat ze kan vinden in haar kledingkast is hetgene wat ze aantrekt naar haar werk, ze doet toch geen veldwerk. Haar blonde lokken vind ze geweldig, zo vaak als mogelijk is draagt ze haar haren los. Altans haar leeftijd 28 is, lijkt ze jonger.

    karakter: Zoals ieder ander haat Melissa de term 'computernerd' ze houd van computers, ze vind ze geweldig, maar ze is geen nerd. Absoluut niet. Nu Melissa langzamerhand de 30 begint te bereiken beseft ze dat ze nog niet geleefd heeft. Haar werk is haar leven geworden, waar ze ook uitermate trots op is. Het uitgaansleven is niks voor haar, ze wilde altijd al gaan reizen maar daar blijft het ook bij. Melissa is een van de aardigste mensen die je leert kennen, tot het moment dat je haar of haar vrienden zwart maakt. Dan ben je nog lang niet jarig, ze kan een engel zijn maar op dat moment is ze erger dan de duivel. Omdat ze toch bang is, dat een van de criminelen achter haar aankomt sport Melissa elke week drie keer.

    Leeftijd: 28

    Specialiteit: Melissa vond het altijd geweldig om verborgen geheimen op te zoeken, dat is te merken aan haar specialiteit. Documenten oid, die verstopt zijn voor ieder ander kan Melissa gemakkelijk vinden.

    Grootste angst: Clowns, sinds de keer dat ze in het Funhouse vast kwam te zitten als klein kind is ze er als de dood voor.

    Of zie je de Computernerd echt iemand met een nerduiterlijk? (:

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 15:30 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Rol:Mannelijke profiler
    Voornaam: Dean
    Achternaam: Tyler
    Uiterlijk:


    Jensen Ackles

    Dean heeft groene ogen, zijn gezicht kan in de zomer vol sproeten zitten waar hij een hekel aan heeft. Doordat hij een sterkte van +2,25 heeft draagt Dean een bril. Hij is nooit lang geweest, om precies te zijn is hij 1.67. Zijn kleding is standaard, voor speciale gelegenheden heeft Dean de neiging om een pak te dragen. Op bijna alle andere gelegenheden draagt hij een spijkerbroek met een blouse.

    Karakter [uitgebreid, zo niet géén rol]: Dean is een op het eerste gezicht aardige man, hoewel je daar snel van gedachte verandert. Alles wat hij doet moet een reden hebben. Vaak heeft hij de neiging om commando's uit te delen, tot het moment dat hij doorheeft wat hij doet. Dan houd hij gelijk zijn mond dicht, hij haat het als andere denken dat hij de leiding wilt nemen. Vaak denkt Dean vanuit verschillende aspecten en weet zo snel verbanden te leggen tussen bepaalde ongevallen. Elke zaak die te maken heeft met kinderen, vat Dean persoonlijk op. Op deze momenten kan hij dagen achter elkaar aan het werken zijn zonder te stoppen. Op dit gebied zou je hem sentimenteel kunnen noemen, Dean is niet iemand die bang is om zijn gevoelens te uiten.
    Leeftijd (ouder dan 23): 27
    Specialiteit: Hoewel Dean graag een specaliteit zou willen hebben, heeft hij het niet. Hij kan van alles wat, je zou hem een standaard agent kunnen noemen.
    Grootste Angst: Zijn neefjes verliezen, zelf heeft hij geen relatie omdat het werk hem te druk is. Werk gaat in zijn ogen voor prive leven, zeker als hij er mensen mee kan redden. Tijd voor een vrouw of kinderen heeft hij op dit moment niet. Voor zijn neven kan hij wel tijd maken, kleine John en Sam, hij zou het nooit over zijn hart krijgen al zou hun wat overkomen
    Extra: De reden dat hij dit beroep heeft gekozen ligt voor de hand, mensen redden. Als kind kreeg hij het altijd voor elkaar de pesters uit de klas te laten bekennen als ze iets hadden gedaan, dit hoopt hij ook met de zware criminelen te kunnen doen. Zodat de families rust kunnen hebben en weten wat er met hun familieleden is gebeurt.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 19:49 ]


    Trust me. I'm the doctor