• Ik weet niet of deze topic hierbij hoort, maar heeft iemand verstand van vrijwilligerswerk zo ja? In welke sector is het beste om vrijwilligerswerk te doen. In ieder geval wil ik niet in de zorg en welzijn en dieren werken.
    Graag alleen hulp reacties, en geen andere reacties van ik kan niet helpen of ik weet het niet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik doe zelf vrijwilligerswerk in een kringloopwinkel, onze opbrengsten gaan naar een goed doel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik denk dat de meeste vrijwilligers wel in de zorg/welzijn en de dieren zitten, sorry.
    Bij mij op stage, een WZC voor ouderen, lopen er ook 30 vrijwilligers rond.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Is dit voor je stage voor school?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik doe het zelf niet, want daar ben ik gewoon te lui voor, maar mijn broer deed het bij de daklozen of zo.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ja, genoeg. Haha.
    En nu sluit je echt héél veel plaatsen uit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ow haha
    Het is ook niet voor schoolxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Je moet iets zoeken dat qua bezigheden past bij jou. Zo breng ik boekjes rond voor mijn sportvereniging, en help met het organiseren van activiteiten, omdat ik graag actief bezig ben.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the